Janes360 Vloženo 22. Září 2015 Sdílet Vloženo 22. Září 2015 (editace) Bude tato sada ok rok vyroby 1/2010 Spojková sada SACHS 2289 000 280 Po pripade ak sa da neaky navod na vymenu by sa mi zisiel. Dakujem Editováno: 22. Září 2015, autor: Janes360 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 Ja jsem daval SACHS 2290 601 050 a byla naprosto stejná jako ta originál z výroby i vsechny čísla seděly,jen nemela uz loga VW. Jinak puvodni spojka najeto 261 000km lamela byla jeste ok,ložisko rosypané, a dvouhmota urvaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poweron Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Čau, potřeboval bych poradit naposledy jsem couval s vozíkem do kopce a auto mě začlo vydávat podobný zvuk jako na tomto videu(nejedná se o moje auto na videu) .Nic ale nesmrdělo že by se pálila spojka nebo tak, normálně při rozjezdu na rovině či couvání to nedělá, ale stalo se mi dnes když sem se v práci rozjížděl na parkoviště na nájezdu tak sem zvuk zase uslyšel. Nevíte co by to mohlo být, jinak za jízdy se zvuk neprojevuje a spojka nijak neprokluzuje. Díky moc za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2016 Nedávno jsem nechával setrvačník taky opravovat komplet sadu. V servisu jsem si nechal předělat na jedno hmotu, bohužel mi tam pak nešla dát zpátečka, takže se musela dát zpátky dvouhmota a zase ok, máte s tím taky někdo zkušenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 29. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2016 Z principu je to nesmysl. Dvouhmota/jednohmota nemuze mit na razeni vliv, protoze cely setrvacnik je pri razeni od prevodovky odpojeny. Zkusenost s tim ale nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 No řikal že je možná špatná sada nebo vadná, ale jako zlobilo to a bylo to určená přestavba na ten model auta co mám, taky je možné že mám prostě v hajzlu synchrony a ta dvouhmota to nedává tak najevo jako jednohmota, fakt nevim možná někdo zkušenější řekne proč mi to nešlo, každopádně mám tam zpět dvouhmotu... aspon mim tichý motor v kabině, ta jednohmota je znát připomíná to zase trochu 1.9 PD.... s tvou dvouhmotou na dálnici ve 130 nemáš šanci poznat jestli mám naftu nebo benzín... dokud na to teda nešlápnu, 1.6 TDi je sice líný motor ale furt živější než 1.6 MPi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Zpatecka synchrony nema, takze synchronem to nebude. Kazdopadne s tou dvouhmotou jsi udelal dobre, jednohmotu bych si tam urcite nedaval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 Proč myslíš ? Máš špatné zkušenosti ? Měnil to člověk, co to dělá často, tvrdil mi že většinou tam dávají jednohmotu a žádné problémy s tím nejsou. K vzhledem tomu že tak dělají i svoje auta, tak mu docela věřím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 (editace) CR s jednohmotou je oka, to neni ako u PD, kde treba tie vibracie tlmit Mne tam podla etky ide jednohmota a mam pocit, ze ju mam uz aj od vyroby. Editováno: 2. Srpen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 No tak pokud je tam jednohmota od vyroby (nebo tam muze byt), tak se neni o cem bavit. Ale pokud by to tak z vyroby nebo podle ETKY nebylo, tak bych to tam necpal. Podle me vyrobce vi, proc to tam dava. Tezko by tam daval drazsi dil kdyby nemusel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 (editace) Nemůžu souhlasit. Když výrobce může dá tam díl s nižší životností co se musí měnit = dvouhmota. Proč si to myslím ? Protože EGR a chladič spalin je neskutečně blbě u CAYC řešený. Každý jiný motor má EGR zvlášt od chladiče spalin a je dostupný pro čištění, ale škodovka ? Ta musí mít spešl komplet řešení kde se zbytečně pak musí s vadným egrem vyhodit i chladič spalin a jako bonus se musí sundavat náprava a dělat geometrie prostě prasárna. Jinak nevim jak OIII ale OII s CAYC se dělali pouze s jednohmout, nicméně ty 1.6 v OIII jsou fyzicky stejné motory, jen tomu udělali nové divadlo kolem motoru (právě ten egr. atd) věřím že když tam narvali vlečnou nápravu tak tam možná dali i jednohmotu, snižuje to výrobní náklady a můžou nabídnout lepší cenu, hlavně u těch 66 KW verzí by to mohlo být. Ta dvouhmota je prostě sen servisů. životnost mezi 120 a 250 tisíci podle toho jak má řidič šetrnou nohu a samozřejmě většina rozumných lidí mění celou sadu. Když by tam dali jednohmotu tak se tam po celou životnost auta bude nejspíš měnit jen spojkové ložisko a lamela po 250 tisících... takže tak no... Editováno: 2. Srpen 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 Před hodinou, 15degren napsal: Když by tam dali jednohmotu tak se tam po celou životnost auta bude nejspíš měnit jen spojkové ložisko a lamela po 250 tisících... Takze kdyz nekomu po vymene dvouhmoty za jednohmotu praskne klika, tak bys to te jednohmote za vinu nedaval, jo? (Toto se, pokud vim, stavalo jen u PD, ale to je v podstate jedno. Proste kvuli necemu tam ta dvouhmota je. Ale nikoho premlouvat nebudu, kazdy at si tam samozrejme da co chce. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 (editace) Před hodinou, 15degren napsal: Každý jiný motor má EGR zvlášt od chladiče spalin a je dostupný pro čištění, ale škodovka ? Maju ho tak vsetky CR VW group, nie len skodovka. Před hodinou, 15degren napsal: jako bonus se musí sundavat náprava Nie nemusi, pokial to nie je 4x4 Před hodinou, 15degren napsal: OII s CAYC se dělali pouze s jednohmout Nie, nerobili. Praveze vacsina ma dvojhmotu. Editováno: 2. Srpen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 kyselinko, když jsem řešil EGR, tak jsem právě objednával díl s chladičem spalin, ale dle seznamu dílu se na 66 KW TDI 1.6 v OIII nechá koupit jen samotný egr a vyměnit, tak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 (editace) Ano na OIII je EGR uz zase oddeleny od chladica, ako to mali PD (zabudol som napisat 1. a 2. gen CR). Ale pisal si, ze to ma len skodovka...nie, ma to tak cely koncern Kazdopadne to patri uz do inej sekcie. Editováno: 2. Srpen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxop Vloženo 23. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2016 Zdravím páni, chcem poprosiť o radu. Mám octaviu 1.6TDI, 77kw, rok júl 2010, CAYC. Keď stlačím spojku tak truchu zachrapčí a keď je na podlahe, tak jemne klepe. Niekedy motor jemne trase. Auto chodí dobre. V škodovke mi z fleku povedali, že treba vymeniť zotrvačník + spojku, že to poznajú. Problém je to, že to bude stáť cez tisíc eúr. Máte s týmto už nejaké skúsenosti? Čo keď to je len ložisko v zotrvačníku? Nedá sa vymeniť len to?. Načo to všetko meniť celé a zbytočne platiť? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2016 Samostatne jde vymenit jen vypinaci lozisko spojky, ale podle toho co pises, ti vymena jen tohoto loziska nepomuze. Takze jedine cely setrvacnik. Urcite bys nasel nekoho, kdo ti to vymeni levneji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skokan :-) Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Zdravím, můžete mi prosím poradit, jaká spojková sada by měla být do Octavie II Combi 1,6tdi 77kw výroba 9/2012? Původně jsem myslel, že tato s dvouhmotovým setrvačníkem ale bylo mi řečeno, že u tohoto vozu nelze díl jednoznačně určit ani dle zaslaného VIN a pravděpodobně je tam tato, ale s ??? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105269dsad-spojka-se-setrvacnikem-valeo-28606.html Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poweron Vloženo 12. leden 2017 Sdílet Vloženo 12. leden 2017 (editace) Nikdo nic? Nevíte prosím čím by to mohlo být že při rozjezdu pod větším plynem, třeba do kopce nebo na křižovatce, slyším písknutí?(nejde o zvuk od pneumatik :)) Při normalním rozjdezdu to nedělá a během jízdy také ne Editováno: 12. leden 2017, autor: poweron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mato-2301 Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 (editace) Zdravím vie mi niekto napísať číslo dielu spojkovej sady dvojhmota s lamelou a tanierom? Nikde na nete neviem nájsť spojkovú sadu pre moje auto (Octavia 1,6 TDI CAYC) je to rok výroby 4/2012 a všetky sady s dvojmotou su určene pre motory vyrobene do 11/2010. Po 11/2010 sa začalo vyrábať niečo iné kvôli čomu by to nepasovalo, alebo bude pasovať aj tá sada pre octavie vyrobene do 11/2010? https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/2290601050-spojka-so-zotrvacnikom-1-6tdi-77kw-2-0tdi-81kw-sachs-27620.html Ďakujem Editováno: 9. Únor 2017, autor: mato-2301 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maros 040 Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Od 11. 2010 nema tento motor dvojhmotu, ale klasicky jednohmotny zotrvak, takze iny zotrvak a aj ina lamela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 (editace) Tak ako to je? Vieme jednoznacne povedat, ze ked mam 4/2011 je tam jednohmota? Auto je stare 7 rokov a stale malo info okolo toho... Takisto neviem co objednat, zotrvacnik mi nerobi problem, len spojka vysoko zabera a na jednotke trosku trasie (ked nepridam poriadne plyn). Editováno: 11. Únor 2018, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 máš tam na 90 % jednohmotu, kterou měnit nemusíš, jen spojkovou sadu v autorizáku v programu ekonomy to můžeš mít za desítku, nicméně měníš to zbytečně, není mi jasné z popisu co ti to vlastně dělá, to že zabírá vysoko je normální, to že se třese bych neřešil, utrácíš zbytečně peníze... Já jsem musel řešit dvouhmoty a vždy po výměně zabíraly až úplně na konci a vydrželo to déle než setrvačník samotný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 No trasie to na jednotke vibruje cele auto a mam veľmi maly priestor na plynulý rozjazd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roboman Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 Ahojte, podelim sa s mojou skusenostou s vymenou spojky. Mam 1,6 tdi r.v. 2012. Niekedy pri rozjazde do kopca mi pri pustani spojky zapiskala, cim dalej to bolo castejsie, ale nic dramaticke, robilo to uz od kedy som auto kupil pred 1,5 rokom so 177000km. Teraz pri 210000km som sa rozhodol dat spojku vymenit. Po rozobrati v servise zisitli ze mam jednohmotu. Objednala sa presne taka ista sada. Po zlozeni isla spojka pekne hladko, nic nepiskalo ale pri nezosliapnutom spojkovom pedali bolo pocut take hucanie/hrkanie. Ked sa pedal stlacil prestalo to. Auto islo znova do servisu a ze je to prevodovka. Poslala sa na repas. Som zvedavy ako to dopadne, ci to pomoze. Dam potom vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.