Únor 7, 201312 r Nene, Active 2.0 TDI 88kW. Ceny jsem počítal oproti benzínové verzi. Vím že diesely sou jinde, o dvoulitrech nemluvě. já mám taky Active delal jsi na tom nějaké vylepšení, třeba měnil volant, lepší sedačky, atd????
Únor 7, 201312 r Sedačky mi sedí o dost víc než ty bráchovy v L&K. Koženou řadící páku jsem dostal od ježíška a rád bych si koupil originál 4-ramený kožený volant bez ovládání rádia - ale bojím se že ten už bych si tam sám nenainstaloval a nechcu rozdělávat půlku auta kvůli takové drobnosti. Jinak od začátku toužím po nějakém navýšení výkonu na 103kW ... ale to napřed budu muset věřit tomu že to tomu autu neublíží a nejspíš je to reálné až po záruce. No a poslední věc co mi chybí je nějaké rádio a androidem (GPS, Bluetooth, ...) .... dál už mě nenapadá nic co bych chtěl změnit ... možná lakovaný zrcátka no.
Únor 7, 201312 r Sedačky mi sedí o dost víc než ty bráchovy v L&K. Koženou řadící páku jsem dostal od ježíška a rád bych si koupil originál 4-ramený kožený volant bez ovládání rádia - ale bojím se že ten už bych si tam sám nenainstaloval a nechcu rozdělávat půlku auta kvůli takové drobnosti. Jinak od začátku toužím po nějakém navýšení výkonu na 103kW ... ale to napřed budu muset věřit tomu že to tomu autu neublíží a nejspíš je to reálné až po záruce. No a poslední věc co mi chybí je nějaké rádio a androidem (GPS, Bluetooth, ...) .... dál už mě nenapadá nic co bych chtěl změnit ... možná lakovaný zrcátka no. to já užm mám zrcátka a kliky v laku dodělal jsem loketku, ručku, zavírací schránku na palubní desce, rádio Swing myslím si ted na tenhle volant http://auto.bazos.cz...t-perforace.php a taky bych rád sportovní přední sedačky, řadičku v chromu, 103kW, ..... Upraveno Únor 7, 201312 r od liborch
Únor 7, 201312 r A jsou to originály nebo repliky? Máš konkrétní linky na kusy co si koupil a co ti pasovali? a můžeš popsat náročnost jednotlivých částí? ... předpokládám třeba u těch zrcátek by to nemuselo být tak těžké
Únor 7, 201312 r A jsou to originály nebo repliky? Máš konkrétní linky na kusy co si koupil a co ti pasovali? a můžeš popsat náročnost jednotlivých částí? ... předpokládám třeba u těch zrcátek by to nemuselo být tak těžké zrcátka a kliky demontuješ a odneseš do lakovny, nic víc nepotřbuješ kupovat ostatní věci jsou tady http://skodateile.cz/index.php?pg=product∏=36&menu=%C5%A0koda%7COctavia%20II%28A5%29%7CDal%C5%A1%C3%AD%20p%C5%99%C3%ADslu%C5%A1enstv%C3%AD a nebo koupíš použité co nezvládneš sám nech na servisu, at neco nepokaziš
Únor 8, 201312 r Zdravím, já mám auto od 10/2012 a mám najeto 8tis zatím bez problémů, vadí mi 2 věci. 1.pokud klesne venkovní teplota pod 4 stupně přepne se PP na zobrazení teploty a zpátky na původní fci se musím doklapat ručně (ačkoli je v návodu napsáno, že se to má přepnout samo na původní fci) 2. pokud si chci ostříknout přední sklo tak se mi vždy nejdřív rozjedou stěrače nasucho a až potom jde voda z ostřiků až tak při 3 setření Všiml jsem si ještě jedný věci dost často pokud zastavím v kopci- čumákem nahoru tak po vyřazení na neutrál je slyšet klepání spíš takový jemný cvakání- nejdřív jsem si myslel že klepe motor, pak mě napadlo vymáčknout spojku a přestalo to většinou to přestane i po následném puštění spojky.Nevím jestli to je u setrváku normální. Dělá to od samýho začátku a nijak se to nezhoršuje tak to zatím neřeším.
Březen 16, 201312 r Co se úprav týká, dělám je takovým způsobem, že o záruku nepřijdete. Vše po telefonu .
Březen 19, 201312 r Ahoj kolegové, mám za sebou první servisní prohlídku. Krom výměny oleje, zalepení defektu (jsem rad že jsem s tím dojel až do servisu :-) ) , objednání nového dílu osvětlení RZ se nic neměnilo. Motor bez závad. Bavil jsem se s technikem ohledně zkrácení servisního intervalu prý u motorů s DPF to nejde. Jen by prý mohl nastavit v řídící jednotce upozornění co 15000km. Je to pry kvůli typu oleje, který je k jednotlivým prohlídkam přiřazen. 30000 interval je pro olej typu long life. A 15000 pro klasický olej, který se nehodí pro auta s DPF kvůli vyšší popelnatosti. Nic mi ale nebrání jej měnit častěji. Mate s tímto taky nějaké zkušenosti? Spotřeba auta se od výroby snížila tak o necelých 0.2 l/100 km. Spotřebu si eviduji zodpověďne. Tento patek jsem tomu výjimečně dal trochu více zabrat na trase Praha - Havířov. Průměrná rychlost 131 km/h a spotřeba 6,2 litrů. Což považuji za dobrý výsledek. Normalne jezdím tuto trasu za 5,5. Po dovolené pokud mi vše klapne tak nechám svou škodovku ještě poladit u TdiFun. Jsou jen dva lidi v ČR, kterým bych tento motor svěřil k ladění.
Březen 19, 201312 r no ohledně toho oleje, když jsem auto kupoval, tak mě prodejce taky tvrdil, že je nastavenej proměnnej interval s maximem 30 000km nebo 2 roky (mám to napsaný i v servisní knize), ale v budíkách mám nastavený 15000km nebo rok, takže budu měnit asi po 15000km, samo že olej se musí použít splňovat normu VW 507.00. Mám vybranej tenhle http://www.olejspol.cz/zbozi/mobil-1-esp-formula-5-litru
Březen 24, 201312 r Pěkný, hlavně průběh toho krouťáku, auto mám půl roku, tak mám strach o záruku, jinak mě to dost láká. Upraveno Březen 24, 201312 r od stejski
Březen 24, 201312 r Velké lákadlo. Jak je to potom se zanášením DPF? Jsou tyto hodnoty a průběhy vhodné i pro roční nájezd okolo 45t. km?
Březen 26, 201312 r Taky sem přidám nějaký graf.. Cena 8900,- , a odpověď na otázku k DPF......dobrá úprava životnost prodlouží. Golf 6 81kw.pdf Golf 6 2.0 TDI CR 81kw.pdf Tiguan 2.0 TDI CR.pdf Upraveno Březen 27, 201312 r od motorpower
Duben 9, 201312 r 8.900,- Kč se mi zdá dost levné aby to bylo vůbec vyzkoušené Na stránkách CIMBU chtějí 19tis. Kč http://www.cimbu.cz/index.php?page=prices&lng=cze Upraveno Duben 9, 201312 r od liborch
Duben 9, 201312 r Tak tam jeď. Možná ABC to má za 20, ale v akci za půl. Něco tu nabízí Fun a něco já, v každém případě to odzkoušené a nabržděné máme. U Cimbu máš akorát odzkoušenou cenu a certifikát.. Pokud chceš, udělám to za 19 také. Dám si na tebe celý den čas + VIP oběd na Karlštejně....budeš jako král. Ještě opravuji, spletl jsem si s 1,6 TDI CR, tam je 8900,- , 2,0 TDI CR stojí 11tis. Upraveno Duben 10, 201312 r od motorpower
Květen 9, 201312 r Vcera upravena Octavia 2.0TDI CR Champion 6kvalt, seriove mereni vyslo na 300Nm a 120hp, uprava 366NM v 2000ot a 174hp v 4150otJestli nezapomenum, dam i graf. Cena upravy teto EDC17c46 kompletne s merenim 12000,-
Červen 10, 201312 r Tady přikládám graf 81 kw, nové auto /30tis. najeto/, radost pracovat. Bržděno v plné zátěži 194PS , žádné pseudokoně. Octavia 2.0TDI CR 81kw.pdf Upraveno Červen 10, 201312 r od motorpower
Září 6, 201311 r Komu by stačilo jen 125 kW tak nemusí ani otvírat jednotku a software už má odladěný u druhé generace těchto motorů od Škodovky.
Září 8, 201311 r No jiste, kdo si chce priplatit cca 75tis tak si tu 125ku koupi :-) Ja doporucuji 81kw a nasledne upravit na 125kw.. Rozdil je jen turbodmychadlo a to tenhle vykon snese..
Září 8, 201311 r on to ferda myslel tak,že tam lze nalejt sw z 125kw, už jsem o tom taky četl na anglickym foru.
Září 8, 201311 r Není. Lze v pohodě přehrát jednotku. tady jsem se více rozepsal: http://forum.skodahome.cz/topic/88593-chiptuning/?p=1809100 Upraveno Září 8, 201311 r od ferda25
Září 8, 201311 r A ty jsi to uz jiste prehraval a mas to overeno nebo jste to jen nekde cetli?? :-) a kde jste to cetli
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.