Publikováno Květen 10, 201213 r Ahoj všem,potřebuji radu.... mám 1.8 TSI 7dsg a cca v 38000km se mi rozvitila kontrolka EPC, jel sem do Tukasu,kde vyloučily chybu brzdového spínače a našli chybu v HRDLE ŠKRTÍCÍ KLAPKY. Bohužel už mi propadla záruka tak sem klapku musel koupit a nechat vyměnit.Zhruba do 3 dnů se znova rozvístila kontrolka EPC,s tím, že je to opět hrdlo škrtící klapky....znova výměna, vymazali chybu at zkusím jezdit dál...... moje poznámka: (když se mi EPC rozsvítí, zastavím a vypnu motor,chvili počkám zase nastartuju EPC už se nerozvítí nebo po chvili zhasne,jedu dál,ale nefunguje tempomat) O pár dní později jedu znova se svítícím EPC rovnou do servisu.Zkusili ještě přePinovat elektroinstalaci. Jezdil sem 1000km a znova kontrolka,jedu do nejbližšího servisu a chyba hlasí HRDLO šktící klapky.....Zatím nikdo si s tím neví rady a zárověn jsem ubezpečován že o nic nejde a že se nic nemůže stát. V servise se snaží vyměnit to co to hlasí,asi je to logický, ale v mém případě to nikam nevede.Auto je r.v. 12/2008. poslední rok prakticky nejezdím. Moc díky za odpovědi zkušenosti rady eventuelně profík kdo by mi to dal do kupy??? děkuji moc Upraveno Květen 10, 201213 r od Zippoz
Květen 10, 201213 r Auto reaguje na plynový pedál?? Špatně nebo vůbec??? Zkontrolovat zda jsou u klapky motoru PINy pocínované nebo jen lisované. Upraveno Květen 10, 201213 r od ferda25
Květen 10, 201213 r Autor Když se rozvití EPC auto reaguje na plyn ale jen v nouzovym režimu,nechá mě dojet, ale pomalu....
Květen 10, 201213 r Zkontrolovat PINy jak jsem psal a pak uvidíš zda servis už bude vědět. Musí být pocínované.
Listopad 19, 201212 r Přesně tenhle stejnej problém mám s 2.0 TSI 147kw (Passat). Auto se zastavilo a nešlo nastartovat. Odtah do Tukasu, identifikace vadného jednoho vstřiku. V tu chvíli jsem si řikal to je blbost, nicméně diagnostika pravila vyměnit vstřik tak jsem nepolemizoval. Cena 15.000 kč včetně nový baterky která nepřežila moje snahy o startování. Bohužel za 2 měsíce se to opakovalo, tentokrát jen kontrolka EPC nouzový režim, max rychlost 30 km/hod (na dálnici lahůdka). Nechal jsem to odtáhnout do ISR průhonice a tam vyčistili škrtící klapku. Tak jsem zvědav jak to bude pokračovat, ale jsem přesvědčen že ten vyměněnej vstřik byly vyhozený peníze
Květen 19, 201411 r Auto reaguje na plynový pedál?? Špatně nebo vůbec??? Zkontrolovat zda jsou u klapky motoru PINy pocínované nebo jen lisované. Ahoj máme na SII 1,8TSI s DSG stejný problem s klapkou. Chyba EPC. Mohl by jsi mi objasnit jak to je s těma pinama. Zda se jedná o pini skrtící klapky, nebo dutinky kabeláže ? Zda piny mají byt na povrchu pocínované, nebo myšleno letované cínem? Byla nějak vadná serie klapek s lisovanýma pinama. Lze pouhým pohledem na konektor , nebo klapku poznat zda je pin letovaný, nebo lisovaný? Bojim se že bez kuchani klapky asi ne co? Děkuji Tomáš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.