Kawi66 Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Zdravím. Teď po dovolené Chorvatsko (akce 24W6) spotřeba 2 dospělí 2 děti + plný kufr combi, podle počítače 5,8 l, podle tankování 6,2 l. takže si myslím, že spotřeba je dobrá. A to nemluvím o popojíždění v koloně cca 2 hod. Tomas. no tak záleží jak rychle jsi jel. já když jedu i s plným autem kolem 100 tak se dostanu i na 5 ale když jedu dálničních 130 tak se pod 6 litru nevejdu i kdybych se rozkrájel, takže to co píšeš není žádný objektivní srovnávací měřítko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas_b_b Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 no tak záleží jak rychle jsi jel. já když jedu i s plným autem kolem 100 tak se dostanu i na 5 ale když jedu dálničních 130 tak se pod 6 litru nevejdu i kdybych se rozkrájel, takže to co píšeš není žádný objektivní srovnávací měřítko. Dálnice je snad od toho, že se zde jezdí okolo 130. Pokud někdo jezdí po dálnici 100, tak nemusí jezdit po dálnici. Dálnice = úspora času, samozřejmě čím větší rychlost tím větší spotřeba. Já se snažím jet tak do 135 tachometrových, protože skutečná rychlost je tak do 130 a nemusím mít strach z překročení rychlosti. Jinak občas taky jedu i klidně 150, ale to když chci rychle předjet ty pomatence co jedou 100 i když bez problémů (bezpečně) mohou jet 130. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Pokud jedu po dálnici do 50km tak jedu klidně do 100km když nespěchám . 1 až 2l benzinu za těch 10minut nestojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Zdravím. Dávám k dobru odpověď z infolinky na dotaz k toč. momentu. Dotaz na infolinku : Dobrý den. Rád bych pokračoval v řešení mého problému se změněnou charakteristikou motoru po servisní akci 24W6099001 (podložka pod turbo). Dnes 3.8.2012 jsem si převzal auto z opravy. Bylo v Mladé Boleslavi na testování jak jsme měli domluveno. Dostal jsem k němu - Zápis o vyřízení reklamace včetně vašeho grafu z měření. (fotokopii grafu zasílám v příloze) Tento motor by měl mít dle technických parametrů , kterými se chlubí ŠA na WWW stránkách a je uveden i v záhlaví protokolu z meření toč.m. 160Nm. v rozsahu 1500- 3500ot. Dle grafu z vašeho měření tento parametr nesplňuje. 160Nm dosahuje až v 1800 ot. Proč? Vámi uváděný rozsah tedy není pravdivý? Děkuji za odpověď Odpověď z infolinky : Co se týká hodnoty točivého momentu uvedeného např. v návodu k obsluze , jedná se o informace , které jsou orientační a podléhají změnám. Tento nesoulad jsme již předali kompetentnímu oddělení , které je za takové materiály odpovědné. Dále bychom uvedli , že jde o údaj převzatý z mateřského Wolkswagenu a rozhodně se nejedná o homologační parametr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Takže na webu uvádějí nepravdivé informace? To je pěkné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 No ty woe,to mě teda podrž. To jsou teda chudáci... Takže zákazníku kup auto,vysol prachy a když je problém,drž hubu,na nic se nepej a když se zeptáš,tak jsou technické údaje jen informativní nesoulad. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixi Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 tak a ja sa čoskoro chystám na ďalšiu výmenu rozvodov prvá bola pri 27 000km druhá bude pri 43 000 Km zároven som podal na slovenského dealera sťažnosť na zmenu výkonu auta bez mojho vedomia tj reklamné materiály dostupné na predajni sľubujú zákazníkovi výkon 175nm pri 1600 otáčkach a ja tých sľubovaných 175nm nemám ani pri 2000 ot :DDD škoda o probléme vie a zákazníka neinformuje ! týmto ho zavádza a klame .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 tak a ja sa čoskoro chystám na ďalšiu výmenu rozvodov prvá bola pri 27 000km druhá bude pri 43 000 Km zároven som podal na slovenského dealera sťažnosť na zmenu výkonu auta bez mojho vedomia tj reklamné materiály dostupné na predajni sľubujú zákazníkovi výkon 175nm pri 1600 otáčkach a ja tých sľubovaných 175nm nemám ani pri 2000 ot :DDD škoda o probléme vie a zákazníka neinformuje ! týmto ho zavádza a klame .... Daj vediet ako si dopadol! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 tak mám dneska po servisní akci . Motor se dost zklidnil asi tak jako když sem to před cca 2roky kupoval . rozjezd je takovej pozvolnější . spotřeba do cca 90km/h nepatrně menší . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Takže celkem spokojenost? Ono to vypadá,že u těch 77 kW se to moc negativně neprojevuje,alespoň podle toho co se tady na foru píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 V jádru sem spokojen motor jede lepe je tižši za plynem to jde jinak tak nějak mene ochotně ,ale jde zatim sem najel cca 200km a dobrý uvidime co dal pro mě je přijemne že se zklidnil .Při ustalene jizdě do 90km to žere podle palubaku pokud nelže min skoro o pul litru min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 tak mám dneska po servisní akci . Motor se dost zklidnil asi tak jako když sem to před cca 2roky kupoval . rozjezd je takovej pozvolnější . spotřeba do cca 90km/h nepatrně menší . Tak ho prožeň a asi změníš názor. Od jisté doby se k zachování klidu nepohybuju nad 130... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 (editace) Asi maš pravdu . Mám pocit že nad 90 km/h to ted žere vic . Taky jezdím v 90% sám . Parkrat sem si užil s padáním EPC při rozjezdech do křižovatky při předjíždění tak to je potom člověk šťastný když to nepadá a motor opět je tiší jako když byl novej . Dostanu ještě nové rozvody . Při výměně rozvodu mě opět tvrdí že olej se nový nedává tak si asi koupím novej olej za vlastní .Zatím je hodně brzo na hodnoceni čekal sem že to bude větší tragedie jasně rozjezdy neni to trhaní asfaltu ,ale dá se stim žit . Pokud to bude poslední výměna řetězu tak není co řešit . Nad 130 stim vůbec nejezdím snad jen par km při před jiždění . Dneska sem dal jizdu krátkou studený motor ,tak tady to žere vic motor dlouho jede z vyššíma otačkama a celkově vic žere než se prohřeje. :kol-29:. V sedrvisu , taky sem prvni kdo řiká že auto je linější ,ale prý po 300km se přehrajou data a bude to lepšíí. Škodovka snad udělala vymývaní mozku , jinak sem v autosalonu už neviděl žádnou octavku s 1.2tsi všechno nafta .Když sem auto kupoval tak situace byla opačná. Editováno: 15. Září 2012, autor: zbek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Byl jsem ve 30ti tisicich na garanci prohlidce, take davali podlozku a zatim nepozoruji zadne zmeny chovani motoru. Vykon zustal stejny, chovani a nabeh taky, spotreba se nezmenila. Stejne trasy jezdim se stejnou spotrebou jako pred servisni akci. Software v motoru je verze 9697. Rozvody mam porad puvodni, obcas to zahrci, ale je to na chvilku. Po prehrani softu a podlozce to hrci podstatne kratsi dobu, odhadem tak 1-2s pokud vubec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Byl jsem ve 30ti tisicich na garanci prohlidce, take davali podlozku a zatim nepozoruji zadne zmeny chovani motoru. Vykon zustal stejny, chovani a nabeh taky, spotreba se nezmenila. Stejne trasy jezdim se stejnou spotrebou jako pred servisni akci. Software v motoru je verze 9697. Rozvody mam porad puvodni, obcas to zahrci, ale je to na chvilku. Po prehrani softu a podlozce to hrci podstatne kratsi dobu, odhadem tak 1-2s pokud vubec. Možná dostali rozum a změnili SW.... Já jsem měl po přehrání SW verzi 9695 a rozdíl byl znatelný. Měl jsem ovšem 63kW verzi. Četl jsem , že další generace TSI budou už prý s řemenem. http://www.auto.cz/design-technika-octavia-iii-68386 Nechápu proč? Že by se to nějak kazilo? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 no další sice jo ale né do platformy FII/R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 ja mám taktiež 9695, a bol to jasný downgrade, ono sa nahráva FW podľa toho, čo ponúknu servery škodovky, teda ak je napr. modifikované vysokotlakové čerpadlo, môže podsunúť neškrený FW RJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Doprčic a je na tomto výkvětu technologie VW něco,co už není minimálně třikrát modifikováno a funguje tak,jak má??? Turba,řetězy+napínáky,různé podložky ...teď vysokotlaké palivové čerpadlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Neměli by co dělat. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixi Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 tak moje výsledky z brzdy nájdete tu : http://forum.skodahome.cz/topic/119925-antizvolavacka-tsi/page__pid__1667829__st__50#entry1667829 v stredu tj 19.9.2012 som obj. do serv. na doriešenie reklamácii tj prevodovka , zatekanie do auta , výmena rozvodov a výkon auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 (editace) Podľa mojich neoverených informácií je spojenie 24W6 a rozvodová reťaz ukážkovým príkladom mylnej interpretácie príčinno-kauzálnej súvislosti. Mám indície, že za celou 24W6 sú problémy s vysokotlakovým čerpadlom, nakoľko pri požiadavke na vyššiu porciu paliva pri nižších otáčkach trpelo vplyvom vysokého zdvihu a časom ( v závislosti od štýlu jazdy) sa mohla narušiť jeho tesnosť, následná kontaminácia olejovej náplne zvýši jej množstvo, kľukový hriadeľ "vyrobí" olejový areosol, ktorý sa cez odvetranie kľukovej skrine začne spaľovať až to časom odrovná katalizátor. Škoda teda zvolila pre ňu najlacnejšie riešenie, v konečnom dôsledku následky reklamuje max.5% zákazníkov, z ktorých si 90% zvykne a podľahne klamu "načítania adaptačných hodnôt", prípadné vyriešenie problematických komponentov u zostávajúcich 0.5% zákazníkov bude nepochybne lacnejšie. Je taktiež možné, že sa to priškrtenie deje len u zákazníkov s predĺženou zárukou (ktorá je mimochodom definovaná vo WIN práve z týchto pragmatických dôvodov), kde je riziko zlyhania v priebehu záruky cca 4x vyššie. Podložka s poklesom momentu absolútne nesúvisí, mám to overené, nový FW sa správa úplne rovnako aj bez podložky....... Inak, neviem si predstaviť ako čerpadlo bude dostávať na frak pri LPDi, nakoľko má LPG nižšiu objemovú hustotu energie, teda ho je potrebné dopraviť za jednotku času viac........ Poprosím, ak je tu niekto bez predĺženej záruky s 24W6 aby dal o sebe vedieť, aby vyvrátil moju konšpiračnú teóriu......... Editováno: 17. Září 2012, autor: lubikSK 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixi Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 lubikSK si zabil ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 To jsou zajímavé informace. Podle ETKY jsou ty čerpadla minimálně čtyři 03C 127 026 s indexy D,E,J,M ... Myslím,že o té podložce už tady někde bylo psáno,že u ní stačí nastavit "koncové polohy" chodu táhla obtokového ventilu. S čímž by nová verze sw nemusela mít nic společného. Viz můj případ,kde servis tvrdil,že se nový sw ŘJ nenahrával. Myslím,že kolegové v práci mají nedávno provedenou akci 24W6 s pořádně tlustou podložkou a prodlouženou záruku na té Fabii nemají,protože naše služební auta mají záruku běžně jen dva roky. Pokusím se to zítra zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 V mem pripade sem dostal do roku k nahlednuti primo servisni manual od skodovky k memu autu. Bylo tam uvedeno podlozka 2mm, vymaz adaptacnich udaju na jednotce, prehrani software a nastaveni klapky. Pokud to chapu spravne tak kdybych se rozhodl ze akci neakceptuji mohu prijit o zaruku? Zatim nepozoruji nejake zmeny, motor provozuji v stejnem rezimu jako pred akci, najeto od te doby pres 700km, mesto i delsi dalnicni trasy a spotreba se pohybuje plus minus stejne. Zejmena na trase kde jsem jel nekolikrat predtim a spotrebu mam vysledovanou. Je ale fakt, ze od koupe auta tam leju Natural 98 a rekl bych, ze motor je dobre zajety. Nepodtacim motor, obcas ho vytocim skoro k omezovaci, jinak 90% casu se pohybuje mezi 1800-2500 ot/minutu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Tak jsem prověřil kolegovu služební Fabii TSI,a je to jak jsem psal včera. Záruka dva roky,tlustá podložka,upravený soft,ale nemá to zapsané v servisce a ani vylepenou nálepku v kufru,jak se tady někde psalo. Spotřeba se také nijak nezměnila (městský provoz). Při té příležitosti jsem se s tím kousek projel. Podle mého názoru,někdo kdo nemá najeté nějaké kilometry s původním 1.2 TSI 63 kW,by rozdíl u tohoto konkrétního auta sotva poznal. Já rovnou přesednul z nedotčené TSI 63 kW do této "poladěné" a nějaký zásadní rozdíl nebyl znát,křivka krouťáku je taková poněkud "lineárnější",ale nic hrozného. Méně citlivý řidič by si toho ani nevšimnul. Po přečtení některých příspěvků bych čekal větší rozdíl. Porovnání distančních podložek - vlevo tenčí (1 mm ?),vpravo tlustší (2mm?): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.