Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Teď o dovolené mi začalo auto padat do nouzového režimu (EPC + "Závada motoru! Zajeďte do servisu.") a to jsem byl zrovna v Chorvatsku. Navštívil jsem Autokuča Bosnič u Splitu, pánové mi provedli servisní akci 24W6 a moje dojmy jsou následující. Průměrná spotřeba padnula skoro o litr (odježděno cca 2000km) auto jede naprosto normálně, i když při sešlápnutí plynu na podlahu na dvojku už to tolik "netahá", ale to mi fakt nevadí.

Takže zatím spokojenost.

Jen doplním, že jde o Fabku 1.2TSI 63kW 05/2010, najeto 40.000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď o dovolené mi začalo auto padat do nouzového režimu (EPC + "Závada motoru! Zajeďte do servisu.") a to jsem byl zrovna v Chorvatsku. Navštívil jsem Autokuča Bosnič u Splitu, pánové mi provedli servisní akci 24W6 a moje dojmy jsou následující. Průměrná spotřeba padnula skoro o litr (odježděno cca 2000km) auto jede naprosto normálně, i když při sešlápnutí plynu na podlahu na dvojku už to tolik "netahá", ale to mi fakt nevadí.

Takže zatím spokojenost.

Jen doplním, že jde o Fabku 1.2TSI 63kW 05/2010, najeto 40.000km

Spotreba klesla? hmmm to sa mi nezda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit že teď po akci to žere při agresivnější jízdě fakt min než před akci při jizdě na spotřebu je to asi stejný možná malinko horší těžko říct stejný úsek jedu se stejným stylem jak kdy kolísá to v rozsahu až litr . Po akci mě přestalo bavit jezdit na spotřebu

Editováno: , autor: zbek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak povedané, po 24W6 sa už tak. či tak na spotrebu jazdiť nedá, no teraz si aspoň 3jka častejšie obzrie obmedzovač otáčok. Po akcii ma prestalo baviť jazdiť na spotrebu, nemalo to význam....... Pri rovnakom štýle a dynamike jazdy bol dlhodobý priemer 6,2, po 24W6 už 6,8, na 6,2 sa nemám šancu dostať ani pri úspornej jazde, hoci predtým som nijako extra úsporne nejazdil. V servise mám otvorenú zákazku už viac ako 6 mesiacov, údajne sa to stále rieši. Neviem, čo ten pán Sa tak dlho robí....... Už som pomaly zabudol ako chutí 1,2TSI bez 24W6, no to je zrejme účel zdržiavacej taktiky.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov:

§ 623

(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže u zlenivění auta a vyskočení spotřeby nepořešíš nic. I jakkoli uškrcený motor projde, protože napřed uškrcení testnou na stolici(nemyslím tu hnědou) a pak tím přbrzdí vše tímto updatem.

No a spotřeba je všeobecně dneska laboratorní číslo viz uváděná čísla- TDi kombi 4,7- reál kolem 5,5(KoNG vyjímka 5,3), já TSI 5,7 vs 6,6.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov:

§ 623

(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

No a frrrrrrrrrrr za právníkem, co Ti brání, krom toho co mi..... Co mi bránilo do mailu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se týče skrytých vad, tak se u bazarových aut (aspoň přes dasweltauto) dává na 1 rok. Avšak to musí být vada, která není spojena s provozem vozu. Když tam za 3/4 roku přijedete s tím, že vám vytekl tlumič a najedete 1000 km, tak to už vám samozřejmě nic nedají. Spíš jde o to, že byste auto koupili s tím, že je po technické stránce v pořádku, dojeli k mechanikovi a on vám řekl, že je tam prasklá hlava apod., to potom můžete uplatňovat tuto možnost, že auto mělo skryté vady.

Co se týče 3 reklamací. Tak to se vstahuje pouze na vozy nové se zárukou od výrobce a reklamace musí být 3. stejná na jednu věc. Tedy třeba pokud vám vyteče tlumič, tak by vám musel vytéct ještě 2. stejně ten samí tlumič a potom máte možnost odstoupení od smlouvy.

Co se týče nového auta, 2 roky záruky (4 roky záruky) a to, že auto nemůžete užívat, kvůli něčemu. Tak to jedině, že byste si převzali auto, které nemá třeba motor nebo nějakou jinou důležitou součátku, díky které auto nemůže fungovat. Ale myslím si, že něco takového u auta není možné a za druhé to člověk pozná že jo :)

Jinak to podle zákona téměř nejde. Je to dost složité :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po včerejšku provedená akce 24W6...sem spokojen...spotřeba zřejmě zůstala stejná, turboefekt už není téměř cítit a auto podle mě zrychluje stejně jako předtím a hlavně už regulace nedrnčí což je super, protože už mě to chvílemi štvalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po včerejšku provedená akce 24W6...sem spokojen...spotřeba zřejmě zůstala stejná, turboefekt už není téměř cítit a auto podle mě zrychluje stejně jako předtím a hlavně už regulace nedrnčí což je super, protože už mě to chvílemi štvalo

To je síce možné, ale zrejme nemáš auto vyrobené 03/2011 ale neskôr, môže mať už novú RJ motora a možno nemáš ani ESP, ktoré má právo kecať do momentu motora, s ktorým si nemusí RJ motora celkom rozumieť.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teda tomu už vôbec nerozumiem, prečo práve mne v servise ukradli tých cca 40Nm z 1800n/min, hádam ich nedali niekomu do HTP? Ešte je mi záhadou, prečo si sa stal obeťou 24W6 až teraz? Možno medzičasom pustili nový FW RJ motora, nedá sa Ti zistiť číslo revízie FW, čo ti tam flashli? Mne verziu 9695. V mojom prípade došlo totiž k markantnému potlačeniu vlastností, kôli ktorým som sa nakoniec rozhodol pre TSI miesto TDI. Ono môže byť problém aj v iných dieloch, ktoré sa "zišli" v motorovom priestore auta (škody fabie :kol-28: ), jednotlivé komponenty totiž automobilky berú z dôvodu diverzifikácie rizika od rôznych dodávateľov, mali by byť síce kompaktibilné, no ak dvaja robia to isté, výsledok nemusí byť vždy rovnaký.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dávali mě to tak pozdě protože naposledy sem byl v servise v 02/2012 a nebýt havárky...flash a podložku by mě dělali až 02/2013 :) těch 40Nm máš nějak ověřených ze stolice? Jen mě to zajímá protože doopravdy nechápu, že někomu to zlenivý a někomu ne. Verzi flashe ti asi nezjistím...v papírech to není a čtečku ŘJ doma nemám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som mal tú smolu, že som bol v servise mesiac neskôr, teda som bol medzi prvými obeťami 24W6, buď akciu nemali celkom zvládnutú, alebo mal FW ešte nejaký bug. No bol som tam ešte 3x, čo sa to snažili prispôsobiť, chyba bola zrejme v tom, že som si ja ešte stále nenačítal "adaptačné hodnoty" a odmietam sa prispôsobiť. Od 1500n/min malo mať už 160Nm, teraz to má cca 120, 160 Nm dosiahne až pri cca 2200n/min. Teda niekto, kto mal predtým MPI, to nemá šancu postrehnúť, nakoľko je naučený točiť 2500+, no pre ľudí zvyknutých na TDI dôjde k markantnému prepadu momentu. Od novoty bol motor ako ostrý ako skalpel, teraz by som to prirovnal k príborovému nožu, obidva sú podobné a určené na rezanie.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám zkušenost s TSI před úpravou, ale i to současné jezdí velice příjemně a to dokonce i v konfrontaci s TDI.

Střídám 1.2TSI (letošní výroba), 1.6MPI 55kW (AEE) a 1.4TDI. Do 2000 otáček je jednoznačně nejhorší TDI. Prostě nejede vůbec, od 2200 otáček táhne jako utržené. Od volnoběhu do 1800 otáček je nejlepší MPI. Od 1800 otáček jednoznačně vítězí TSI.

Tam kde s MPI couvám bez přidání plynu, jenom citlivou prací se spojkou, tam musím na TSI i TDI přidat plyn, protože to jinak zdechne. Nevím jestli to bylo u TSI před úpravou jinak, ale nepředpokládám. Je to dané malým objemem.

Pro běžnou jízdu v normálních otáčkách je TSI jednoznačně lepší než MPI a TDI. Narozdíl od TDI má daleko větší rozsah využitelných otáček, nástup kroutícího momentu je plynulejší a v nižších otáčkách.

Často jezdím i s 1.9TDI PD 77kw. Ani proti tomuto motoru mi nepřípadá TSI v nízkých otáčkách lenivější. Věřím tedy tomu, že kdo neokusil TSI před úpravou, ten může být stejně jako já spokojený i se současným stavem a malou sílu motoru bude pozorovat jenom v opravdu nízkých otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...