Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

já vím, že se ti jedná o ventily, ale já u jeho přestvby nebyl, takže nevím jak se staví firma k těmto VW motorům, ale obecně VW nemá s ventily problém, avšak už jsem také někde zaslechl že některý VW motor se dělá v Mexiku a tam že problém nějaký je, ovšem neporadím jestli je to zrovna tento.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vladimir Kalandra: jak už tady uvedl Malta, mám Rooma 1,6 předělaného na LPG, sekvenc Tartarini EVO 08...

Žádné přimazávání nemám a co vím, tak ani není nutné. Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii a to bez nějakých úprav a bez přimazávání ventilových sedel, tak si myslím, že už to samo by mělo mluvit za vše, tedy že není třeba se něčeho obávat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kata-he-kasa: no to je věc názoru...

A myslím si, že víc než o spotřebě je to o km nájezdu/rok. Pokud auto používáš v úterý a v dubnu nebo na cestu do kostela a zpátky, tak chápu, že ti lpg přijde jako blbost, ale pokud najezdíš min. 15t km/rok a víc, tak se ti lpg jednoznačně vyplatí a návratnost investice je rychlá

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dávat plyn do auta, který žere 7-8 litrů?to je přece zbytečnost, dyt benzin zas tak drahej neni.

tak mi řekni pro koho by pak byl celý LPG auto-průmysl, kdyby předělávali na plyn jen majitelé Hammerů, Voyagerů a podobných rozchlastaných amerických srač.k? Vždyť spotřebu kterou uvádíš má dnes 90% aut. Já dělám jen do práce ročně 20t km a nedokáži si to představit to absolvovat na beneli při dnešních cenách. Ale je to také o tom, že já už 14 let nejezdím na nic jiného zatímco ty jsi ten pocit vzít plnou za 600-800 :kol-47: ještě neokusil :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wassermann - "Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii"

A já myslel, že tento motor vychází konstrukčně z motoru 1.6 FSI a s motorem z Octávie nemá nic společného.

Octavia

1.6 74Kw

Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97)

Zdvihový objem: 1595ccm

Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL)

Vrtání/zdvih: 81/77,4mm

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min.

Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1

Škoda Fabia II

1,6 16V/77 kW

Kódové označení: BTS

Zdvihový objem: 1598

Vrtání x zdvih [mm]: 76,5 x 86,9

Válce/ventily: 4/4

Nejvyšší výkon [kW/ot/min]: 77/5600

Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]: 153/3800

Kompres.poměr: 10,5 : 1

Editováno: , autor: .Honza.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jak je to s vývojem motoru a z ktereho motoru vychází.... Každopádně asi opravdu přimazávání není potřeba. Díky všem za názory. Ohledně toho, zda se plyn vyplatí či ne, je samozřejmě individuální rozhodování. O tom, že s LPG jsou i další výhody, např. větší akční rádius jak říkají (tzn delší dojezd i s benzinem), v neposlední řadě dnes dost často diskutované emise a ekologie provozu, tak i to, že v motoru nevzniká karbon jako při benzínu a olej má delší životnost.....

Ono všechno má svoje + a -, je jen na majiteli to zvážit. a pokud si najedes víc jak 15tkm tak není o čem přeýšlet.

Mužu jen otazku, na kolik tě přestavba vyšla? A co znamená to OBD? To jako že to přímo komunikuje s jednotkou motoru po sběrnici? Že nejsou použity klasický drátový propojení na vstřikovače, zapalování atd? Nebo jakej to má přínos? Nevíš??

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můj tříhrnek stál 26500, čtyř by měl být o litr dražší. Jednotka sleduje krátké a dlouhé korekce a podle toho doalďuje. U starších systémů musel servisák jezdit ještě s testerem napíchlým na diag.zásuvku ŘJ motoru a sledovat korekce a podle toho si hrát s mapama. Tato nová LPG jednotka to umí sama. Takže hlavní přínos to má pro naladění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...