Vladimír Kalandra Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Zdravím, je tu už někdo kdo nechával tento motor předělávat na LPG? Jak je to s odolností ventilových sedel, je nutné použít přimazávání?? Díky za rady a ykušenosti, snad nebudu první :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 co vím, tak zdejší borec Wassermann nechal předělávat služebního 1,6 Rooma, tak zkus u něj. Dával Tartarini EOBD, přstavba u AGW Brno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 21. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Mně se spíše jedná o ty ventily..... říkaly že to není nutný, ale že se tim nic nezkazí.... Ale nechce se mi vyhazovat dalsi peníze za nic, co není nutný a navíc to zasírá sání..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 já vím, že se ti jedná o ventily, ale já u jeho přestvby nebyl, takže nevím jak se staví firma k těmto VW motorům, ale obecně VW nemá s ventily problém, avšak už jsem také někde zaslechl že některý VW motor se dělá v Mexiku a tam že problém nějaký je, ovšem neporadím jestli je to zrovna tento. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 dávat plyn do auta, který žere 7-8 litrů?to je přece zbytečnost, dyt benzin zas tak drahej neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Vladimir Kalandra: jak už tady uvedl Malta, mám Rooma 1,6 předělaného na LPG, sekvenc Tartarini EVO 08... Žádné přimazávání nemám a co vím, tak ani není nutné. Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii a to bez nějakých úprav a bez přimazávání ventilových sedel, tak si myslím, že už to samo by mělo mluvit za vše, tedy že není třeba se něčeho obávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 (editace) Kata-he-kasa: no to je věc názoru... A myslím si, že víc než o spotřebě je to o km nájezdu/rok. Pokud auto používáš v úterý a v dubnu nebo na cestu do kostela a zpátky, tak chápu, že ti lpg přijde jako blbost, ale pokud najezdíš min. 15t km/rok a víc, tak se ti lpg jednoznačně vyplatí a návratnost investice je rychlá Editováno: 22. Červen 2012, autor: Wassermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 djíždim autem do práce denně, za rok to děla 13-14 tisíc.na ten nájezd a spotřebu mi to přijde opravdu zbytečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 dávat plyn do auta, který žere 7-8 litrů?to je přece zbytečnost, dyt benzin zas tak drahej neni. tak mi řekni pro koho by pak byl celý LPG auto-průmysl, kdyby předělávali na plyn jen majitelé Hammerů, Voyagerů a podobných rozchlastaných amerických srač.k? Vždyť spotřebu kterou uvádíš má dnes 90% aut. Já dělám jen do práce ročně 20t km a nedokáži si to představit to absolvovat na beneli při dnešních cenách. Ale je to také o tom, že já už 14 let nejezdím na nic jiného zatímco ty jsi ten pocit vzít plnou za 600-800 ještě neokusil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 (editace) Wassermann - "Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii" A já myslel, že tento motor vychází konstrukčně z motoru 1.6 FSI a s motorem z Octávie nemá nic společného. Octavia 1.6 74Kw Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97) Zdvihový objem: 1595ccm Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL) Vrtání/zdvih: 81/77,4mm Válce/ventily: 4/2 Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min. Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min. Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1 Škoda Fabia II 1,6 16V/77 kW Kódové označení: BTS Zdvihový objem: 1598 Vrtání x zdvih [mm]: 76,5 x 86,9 Válce/ventily: 4/4 Nejvyšší výkon [kW/ot/min]: 77/5600 Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]: 153/3800 Kompres.poměr: 10,5 : 1 Editováno: 22. Červen 2012, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 23. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 No nevím jak je to s vývojem motoru a z ktereho motoru vychází.... Každopádně asi opravdu přimazávání není potřeba. Díky všem za názory. Ohledně toho, zda se plyn vyplatí či ne, je samozřejmě individuální rozhodování. O tom, že s LPG jsou i další výhody, např. větší akční rádius jak říkají (tzn delší dojezd i s benzinem), v neposlední řadě dnes dost často diskutované emise a ekologie provozu, tak i to, že v motoru nevzniká karbon jako při benzínu a olej má delší životnost..... Ono všechno má svoje + a -, je jen na majiteli to zvážit. a pokud si najedes víc jak 15tkm tak není o čem přeýšlet. Mužu jen otazku, na kolik tě přestavba vyšla? A co znamená to OBD? To jako že to přímo komunikuje s jednotkou motoru po sběrnici? Že nejsou použity klasický drátový propojení na vstřikovače, zapalování atd? Nebo jakej to má přínos? Nevíš?? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 můj tříhrnek stál 26500, čtyř by měl být o litr dražší. Jednotka sleduje krátké a dlouhé korekce a podle toho doalďuje. U starších systémů musel servisák jezdit ještě s testerem napíchlým na diag.zásuvku ŘJ motoru a sledovat korekce a podle toho si hrát s mapama. Tato nová LPG jednotka to umí sama. Takže hlavní přínos to má pro naladění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 1.6 16V BTS není s 1.6 8V v Octavii přímý příbuzný. V době, kdy není nutné vozit rezervu o plynu přemýšlím taky. Ale až do nového auta, hned po zajetí. Do současného už to dávat nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomkrups Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 ja mam LPG mam na tom najazdenych 100000km a vsetko ide bez problemov. a ziadne primazavnie nemam. roomster 1,6i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notkiller Vloženo 11. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2014 takže potřebuju teda přimazávání nebo ne na 1.6 16V, každý rika neco jinyho a nevim pro co se rozhodnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sicco Vloženo 11. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2014 Nepotřebuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.