Červenec 16, 201213 r Autor takze budik je ok bylo to zasranym cidlem jo to nove delalo ten zkrat bylo na hovno uz nechi nikdy nic od autodily Midrla jsou tam jenom same problemy posledni dobou snema
Červenec 16, 201213 r Autor on posilal do ridici jednotky normalne teplotu ale byl zkratly nejaky obvod v tom cidle
Červenec 17, 201213 r Autor ci ja vim co v tom je ?? dal jsem jine cidlo na diagnostice nebyl uz zadny zkrat a budik funguje
Červenec 17, 201213 r V čidle jsou 2 oddělené termistory - jeden je pro budík, druhej pro ŘJ. Takže když je jeden ve zkratu, druhej může normálně fungovat = budík na palubce neukazuje, ale VAG teplotu normálně přečte, protože termistor pro ŘJ normálně funguje - a nebo to může bejt přesně obráceně a pak to poznáš podle špatných studených nebo naopak teplých startů - podle toho jestli ŘJ ten poškozený termistor bude trvale "chápat" jako studený nebo naopak teplý motor...
Červenec 17, 201213 r Hm, Felda má dvojité čidlo na teplotu vody? Mám za to, že z čidla čouhá jen jeden Faston. Minimálně takhle to bylo na BMM.
Červenec 17, 201213 r Jaké motory? Znova čtu to vlákno a jo ale kdyz vezmu ten konektor od toho cidla tak 3 z tech dratu jsou s kostrou spojene a jeden ne Tož nevím
Červenec 17, 201213 r Autor ja mam 1.3 MPi a to cidlo ma 4 vyhody 2 do ŘJ a 2 do palubky a jo sem tam to spatne chytalo ale uz je to ok
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.