Červen 17, 201312 r Jak to tak čtu ty spotřeby tak si připadam jak v řiši pohadek.... Tim samozřejmně neřikám že to neni uplně možne, ale popojiždět ve městě mezi semafory za 5 litru .... Upraveno Červen 17, 201312 r od bitttpower
Červen 17, 201312 r Já nevím no naše HTP po Praze (jižní spojka, spíš okraje) najede na nádrž cca 650 km (tankováno do prvního cvaknutí a nevyjeto do prázdna, prostě když se rozsvítí hladové oko, tak zhruba +/- 30 km tankujeme U nafty tankuji v podstatě stejně, dycky do prvního cvaknutí a nově tankuji, když mám dojezd zhruba 50-70 km, a tam ujedu běžně 750 km po Praze (jižní spojka a okraje)
Červenec 12, 201312 r Pridám svoju skúsenosť s 1,2 12V 47kW BME, kedže vo F1 sekcií táto téma veľmi nefičí - po poslednom tankovaní mi vyšla spotreba 6,7l/100km, väčšinou som jazdil kratšie trasy (do 15km) po meste (Bratislava). Motor rád vytáčam v bežnej prevádzke aj cez 3000ot, lebo som proponent názoru, že tento motor sa nesmie dusiť a má rád otáčky.
Září 18, 201311 r Fabia II, MR 2012, naj.16 000km, pneu 195/55/15, dlouhodobá spotřeba za posledních 5.000km ukazuje 5,8 litru. Jízda kombinovaná, krátké i dlouhé jízdy.
Září 23, 201311 r Vlákno pre F1 som nenašiel, tak to dávam sem: http://auto.sme.sk/c/6944821/starsia-skoda-fabia-htp-dosiahla-rekordnu-spotrebu-26-litra.html Ja osobne si myslím že im to zle zmerali/natankovali. Výsledky: http://www.economyrun.cz/index.php/history/hist-2013/12-ser-2013-results Upraveno Září 23, 201311 r od e1.
Září 24, 201311 r Prečo by to malo byť zle ? Na ekorally je to bežné ... tam sa všetko robí pre dosiahnutie čo najnižšej spotreby, napr. čo najviac sa využíva jazda s vypnutým motorom atď...
Říjen 10, 201311 r Já jsem jezdil pořád okolo 7 litrů,ale krátký trasy po vesničkách a ve městě.Dálky se dalo okolo 5 ale to já moc neumím,dálnice pořád plyn na podlaze a tak to je spíš 8 na dálnici
Říjen 25, 201311 r Zravím vás,měl jsem 1.2 HTP 44kw čtyři roky adostal jsem se na spotřebu 8-9 l na 100 km ve městě.Na dálnici to bralo při 110km 6,0l.Každých 10 km navíc o 1,0 l více.Takže 120-7,130-8 atd.A to jsem jezdil pijánko,žádné vytáčení-tedy sportovní jízda žádná. 8 - 9 litrů aktuální nebo dlouhodobá spotřeba ? Upraveno Říjen 25, 201311 r od Petr92
Listopad 17, 201311 r Prvých niečo málo cez 700 km, po druhom natankovaní doplna vypočítaná spotreba 6,12 l. Celkom slušné na HTP 1,2, 44 kW s obutými 165/70 R14. Zatiaľ len okresky a obce, denný nájazd 30 - 70 km (podľa potreby). V zime to asi oveľa nižšie nepôjde, ale budúce leto snáď už podleziem 6 litrov.. :)
Listopad 17, 201311 r Na tých úzkych pneumatikách by si mal jazdiť na okreskách za 5,12 a nie 6,12 :-)
Listopad 17, 201311 r To bolo ešte len prvých 700. Takže zatiaľ hlboko v zábehu. Či už to malo byť hneď od začiatku? Lebo niektorí tu písali, že výrazné zníženie spotreby dokonca až okolo 30tis. km... (napr.: http://forum.skodahome.cz/topic/72650-modernizovany-motor-12htp/#entry1817722) Upraveno Listopad 17, 201311 r od ImrichMATO
Prosinec 21, 201311 r Ja zatial som dost vysoko, ale najazdenych zatial iba 170km dlhodoba okolo 8-12, este to dost kolise...uvidime kolko dam ked cez sviatky pojdem do KE (cca 70km tam) -- Z mobilu
Prosinec 23, 201311 r Vidim ze vecsina ludi uvadza hlavne tie "dobre" rekordy v spotrebe. Zacnem niecim co by sa dalo zopakovat: 140 na tachometri po rovnej (viacmenej) dialnici - pri 14'' 185/60 to bolo 131 podla gps, leto, sucho, olej 5W-40, chip Cimbu, spotreba viackrat vysla podla tankovania na 7l/100km, vzdy dlhe trasy. Mimo dialnice a prevazne mimo mesta, aj s castym predbiehanim (nakolko to ide s HTP) a obcasnym zrychlenim na 120-130 ked je volno - to bolo vzdy do 7, obcas viac k 6 - obcas byvali suvisle kolony co drzia 60-80km/h, to sa potom setri... 2x zmerana podla tankovania jazda s pevnymi nervami - dialnica 100, mimo obce casto len cca 85 (bolo to v noci, obcas niekto v pohode predbehol) - to vyslo tesne pod 5. Ked tam uz boli nejake kopce a bolo to rozdelene na viac jazd, tak sa dalo cca do 5,3. Ked uz je viac aut a kazdu chvilu vas niekto predbene, uz to nuti drzat trochu krok s davom a spotreba je nad 6. Inak rychle dialnicne jazdy s 80-90% cesty > 150 podla gps = 9l / 100km
Únor 21, 201411 r Zdravím všechny HTPaky :-) Chtěl jsem se podělit o mé zkušenosti s HTP. Jezdím pátým rokem s Fab II Combi HTP 51kw. Mám najeto celkem 100tis. km s celkovou spotřebou 5,8l . Jezdím téměř denně do práce po dálnici 2x40km, cca kolem 110km/h, někdy více, hlavně když zaspím :-) Po okrskách cca 5,2l spotřeba, jezdím klidně, cca 95/55 km/h. Ve městě mám 8l spotřebu. Když jsem jel Chorvatsko 2x1200km, jel jsem 130 km/h a celková spotřeba s klimou byla 7,3l podle počítače. Nedávno jsem měl na celý den půjčenou Fab Combi II HTP 51kw, r.2012 po faceliftu a musím smeknout klobouk > auto je o třídu tižší než moje fabi a pětka je "těžší", tj. menší spotřeba na dálnici atd..
Březen 4, 201411 r Hmm, to ma zaujima. Neskusal si niekedy tych 130 (realnych) aj bez klimy? Vies ako moc keca ten PP?
Březen 5, 201411 r Klima na dálnici přidá asi půl litru, při couračkách po městě spíš litr. Tak nějak to odhaduju na své fabii 47kw, 51kw bude dost podobná. Já na dálnici 120-130 tachometrových s klimou 7,1 bez klimy 6,5 a údaj na PP plus minus desetinky souhlasí s tankováním (někdy kecá dolů, někdy nahoru, na tom mají zásluhu spíš tankovací pistole)
Březen 8, 201411 r Slušné.. Ja som už vzdal merianie spotreby podľa dotankovania do plnej. Lepšia ryska na nádrži je rezerva :-) Tam akurát môže byť chyba cca 1.5l čo môže byť načerpané v systéme. Na druhom aute skúšam preveť presnosť PP dlhodobejšie podľa viacerých tankovaní.... Máš sériovú RJ?
Březen 8, 201411 r Melo by vse byt z vyroby puvodni, ja do toho radeji nestouram a byvaly majitel taky nic "netunil"
Březen 8, 201411 r škoda budka 51Kw /htp, mám sice chvilku- ale podle PP-5,7, podle propočtů tankování 6l/100km-příměstský provoz, brzda určitě nejsem. škoda fabia 40Kw/htp za 35000km dlouhodobý skutečný 6,47l, taktéž příměstský provoz.Podle PP ukazuje o 1,5l méně. Obě auta denně v provozu. Felda 1,3MPI 50Kw, za víc jak 60000km průměr 6,67l. Všechny auta vpodstatě jezdí stejné trasy.
Březen 17, 201411 r Zdravím, tak jsem měl svou Fabi II HTP 51kw,r.2009 na výměnu jakéhosi vlnovce a jako náhradní vůz jsem dostal Fabi II 44kw, r.2012. Co mě mile překvapilo, byl výkon motoru a lepší zvuková kultivovanost. Opravdu nevím jestli je důvod si kupovat těch 7kw navíc.. Jezdím pořád to samé Frýdek-Místek - Ostrava a zpět. Spotřeba byla dokonce menší, ikdyž zřetelně také kvůli těžším převodům 4. a 5. stupně... Jinak celkové zklámání za výdrže výfukových dílů na Fabi II i Fab I. Měl jsem Fab I HTP 40kw, r.2003 a něco podobného, pátým rokem odpadl zadní výfuk :-) Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že Fabie jsou postavené jen na výběhových a nepovodených dílech VW Pola :-)
Březen 17, 201411 r No ona ta náhradní Fábie, jak jsi měl půjčenou, měla upravené HTP, které plní již normu EURO 5 (a mimojiné potom i ta 44 kw byla 12V, akorát byla softwarově přiškrcená, ta 51 kw verze by byla ještě lepší). To auto by mělo líp jet a být tišší. Co se týče výfuku, mám také HTP 51 kw, z konce roku 2007, tzn. táhne tomu již na 7mý rok a výfuk je stále v pohodě.
Březen 17, 201411 r na životnosti výfuku se výrazně podepíší krátké trasy. Jinak vlnovec jsem na roomovi měl už také profouklý, měnil jsem ho před loňskou letní dovčou a to bylo něco přes 90t km. Na Fábii I ho mám stále původní (v provozu od 03/2005), aktuálně 276t km. Ale je fakt, že tam je ještě opletený vlnovec, kdežto na roomovi byl jen holý ... holt šetří se
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.