vormen Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 když jsem jel ze švýcarska, tak jsem zastavoval jednou na tankování a jednou na wc, 90% dálnice a na tacho 140, motor si neztěžoval, ale mně bylo ještě pár dnů po příjezdu blbě. to mělo auto najeto 20tis. a teď mám 60. olej neubývá vůbec, bez vibrací, žádný pazvuky a hlavně parádně jezdí, žádnej slimák :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Hele chlapi nepremejsleli jestli je mozne prohodit převodovky FII 51kW a RO 51kW? Zatím jsem to tedy nejak nestudoval jestli je uchyceni převodovky a všech soucasti shodne, ale snad by to problém byt nemusel - nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 ja už skoumal zda by nešlo přehodil převodovku z pola ,ale jsou tam bohužel minimalni neshody v konstrukci , což jsem nečekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 The Doctor : Proč sebevrah. 175 to udělá a jednou za čas proč ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 On tim sebevrahem myslel tu rudnou , dyt to je tankodrom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Jozzi: tak to není moc pozitivni zprava... Zkusim ještě zapojit koumaky ze servisu - nebo nejde prohodit kola v převodovce (asi si to predstavuju moc jednoduse)... ale proc se nezeptat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sakal77 Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Mám R (51 kW) a zatím je prům. spotřeba 7,74 (reálně), ale najeto mám za 3 roky jen 20 tis. km. Je ovšem nutno říct, že většina najetých km je po městě, krátké trasy do 3 km (jezdí hlavně manželka s dětma po kroužkách, úřadech apod.). V zimě je spotřeba na těchto krátkých trasách přímo hrůzná, ale sotva vyjedu za město na okresku na nějakou delší trasu, tak spotřeba klesne. Například cesta z F-M do Olomouce a zpět mimo dálnici vyšla na 5,8 l/100 km. Jel jsem předpisově, ale zase ne jak s platem vajec, tzn. normální svižné rozjezdy, předjíždění, ve dvou lidech, cestou zpátky s nějakými 20 - 30 kg v kufru. Jako další příklad bych uvedl cestu na dovolenou z F-M do Nových Hradů (u Třeboně), mimo dálnici, přes Brno. Plně naložené auto (dva dospělí + 3 děti), jeli jsme do kempu, takže velký rodinný stan, na střeše box s kočárkem a dalšími výplněmi, tři plné velké kufry plus jezevčík a krosna, prostě plný kufr (ale jen po plato, chci vidět za sebe a nechci, aby mi při prudším zabrždění lítalo všechno po autě ). Samozřejmě to bylo v létě, takže klima zapnutá. Na nějakých cca 350 km byla spotřeba asi 5,6 - 5,8 l/ 100 km. Vcelku příjemně jsem byl překvapen, protože jsem čekal, že to bude daleko víc a že auto při tom naložení a s klímou vůbec nebude chtít jet, ale jelo ) A mám s čím srovnávat, bo jsem nějakých 6 let jezdil s Oktávkou 1.9 TDI (66 a 74 kW) s ročním nájezdem zhruba 30 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 Tak ono je rozdíl, jestli bereme verzi 47kw nebo 51kw, podle informací, má model 51kw o 3 desetiny nižší spotřebu (5,5), verze 47kw (5,8) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 no nelze to takto jednoznačně paušalizovat, že 47 má větší spotřebu než 51, bude také záležet na MR. Já třeba na Fábce 47 mám udávanou kombinovanou 6,1 a room 51 je 6,7 a i reál tomu odpovídá, s Fábulí svižnou jízdou 7-7,2l LPG a s Roomem stejný styl 7,8-8l LPG. Když jsem pak pátral v literatuře, tak jsem došel na to že zrovna MR2008 byl u Roomu největší spotřeba. Další ročníky mají nižší. Jak vidím tady, je to i mimo jiné úpravou převodů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 ale tak zas se musí zohlednit, že Room má jiný tvar kastle a je to celkově větší aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 ale ano, to je jasné že je tam jiný koeficient odporu vzduchu, ale jak jsem psal dál, rozdíly byly i mezi Roomy v MR, ne jen v porovnání room fábule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 jasné,. a hlavně tam taky pak klesla spotřeba při přechodu na Euro 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 Rozumím, co bych mohl najít více o mém typu motoru: CGPA? Informace, výhody/nevýhody, atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 A já se vrátím k mému původnímu dotazu - šla by nahodit převodovka z jiného modelového roku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 tak to je krásná spotřeba, no na LPG by jsi tím pádem jezdil za hubičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Já fakt jen čumím, kolik na tu jednu nádrž najedete. Já se svým TDi ujedu horko těžko 800 km, většinou tankuji při 750 km. Ale je pravda, že buď neleju naftu až po hrdlo nádrže a nebo nemám koule jen s 0 km dojezdem na benzínku. Ono taky u TDI je to větší průšvih, když dojde nafta, než u HTP benzín. Ale stejně, obdivuji vás, že máte takové dojezdy. Já jezdím s TDI za průměrných podle tankování cca 5,2 nafty na 100. Většinou po Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 tak mám taky osobní rekord s LPG ... na 44l - 720km - kopcovitý terén, žádná rovina (část trasy Svitavy-Brno, kdo zná) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Boby77: Spotřeba úžasná! Když bych bral, že jsi těch 45 tis. km od roku 2011 najel s autem ty, určitě se mi jeví investice do plynu perfektní, už by se ti to zaplatilo a ušetřil bys reálně 15.000,- Kč. PS: Sorry chlapi, ale kdo jednou zkusí přidávat PLYN, už nic jiného nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 16. Duben 2013 Sdílet Vloženo 16. Duben 2013 tak přidám svou trošku do mlýna Najeto cca 1000 km a spotřeba dle PP 8,1l a to jsem jezdil v zimě jen krátké 3km trasy po městě. aktuálně jezdím 40 km po okreskách + město a spotřeba rekordní 5,3 l / 100 km, jinak kolem 6,2 l/100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 (editace) Taky se přidám..Jak možná většina z Vás víte, auto mám na smluvní přepravu (želva), už jsem s autem najel 4tis. km a průměrná spotřeba mi vychází okolo 5,4 l/100km. Nejnižší byla 4,9, nejvyšší 5,8. Denně najezdím okolo 200km (skoro jen Praha, občas dálnice a střední čechy). Takže spotřeba je průměrována vždy každý den, jelikož se PC vždy vynuluje...Myslim, že to je na kombíka slušná spotřeba a to moc jako šnek nejezdím. Používám tempomat při delších vzdálenosti, tunelech, radarech, brzdím motorem, zbytečně nenechávám motor běžet.... PS: Jinak rozměr pneu je ze základu 195/55/15, osobně bych tam dal užší (možná by byla spotřeba ještě nižší), ale zase to lépe drží na dálnici a v zatáčkách... Editováno: 27. Duben 2013, autor: The_DoctoR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 Tak já též přidám, po tom, co jsem najel s HTP 790 km, hlavně po Praze, ale spíše Jižní spojka a ráno bez provozu + dálnice, rychlost 110 - 130 kmh, tak průměrná spotřeba podle tankování 5,7 litru/100 km, což si myslím, že je super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 tak to je super, ve fabii 2 po faceliftě je prí spotřeba velice dobrá i na dálnici, má už konečně dlouhou 5ku, ale 5-6l na htp je slušné, to někdo nedá ani z dieselem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 Jako jsem překvapen, přitom jsem s autem nejezdil žádné ECO rally, prostě normálně, jak jsem zvyklej a ještě s tím, že jsem zvyklej z TDI, takže jsem auto víc vytáčel a občas ho trochu prohnal a přitom taková super spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.