Richiis Vloženo 17. Červen 2013 Sdílet Vloženo 17. Červen 2013 to musela dusit asi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 17. Červen 2013 Sdílet Vloženo 17. Červen 2013 (editace) Jak to tak čtu ty spotřeby tak si připadam jak v řiši pohadek.... Tim samozřejmně neřikám že to neni uplně možne, ale popojiždět ve městě mezi semafory za 5 litru .... Editováno: 17. Červen 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 17. Červen 2013 Sdílet Vloženo 17. Červen 2013 Já nevím no naše HTP po Praze (jižní spojka, spíš okraje) najede na nádrž cca 650 km (tankováno do prvního cvaknutí a nevyjeto do prázdna, prostě když se rozsvítí hladové oko, tak zhruba +/- 30 km tankujeme U nafty tankuji v podstatě stejně, dycky do prvního cvaknutí a nově tankuji, když mám dojezd zhruba 50-70 km, a tam ujedu běžně 750 km po Praze (jižní spojka a okraje) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Pridám svoju skúsenosť s 1,2 12V 47kW BME, kedže vo F1 sekcií táto téma veľmi nefičí - po poslednom tankovaní mi vyšla spotreba 6,7l/100km, väčšinou som jazdil kratšie trasy (do 15km) po meste (Bratislava). Motor rád vytáčam v bežnej prevádzke aj cez 3000ot, lebo som proponent názoru, že tento motor sa nesmie dusiť a má rád otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Fabia II, MR 2012, naj.16 000km, pneu 195/55/15, dlouhodobá spotřeba za posledních 5.000km ukazuje 5,8 litru. Jízda kombinovaná, krátké i dlouhé jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 (editace) Vlákno pre F1 som nenašiel, tak to dávam sem: http://auto.sme.sk/c/6944821/starsia-skoda-fabia-htp-dosiahla-rekordnu-spotrebu-26-litra.html Ja osobne si myslím že im to zle zmerali/natankovali. Výsledky: http://www.economyrun.cz/index.php/history/hist-2013/12-ser-2013-results Editováno: 23. Září 2013, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Prečo by to malo byť zle ? Na ekorally je to bežné ... tam sa všetko robí pre dosiahnutie čo najnižšej spotreby, napr. čo najviac sa využíva jazda s vypnutým motorom atď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 ... žádné zapnuté spotřebiče, neotvírat okénka ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubajs99 Vloženo 10. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2013 Já jsem jezdil pořád okolo 7 litrů,ale krátký trasy po vesničkách a ve městě.Dálky se dalo okolo 5 ale to já moc neumím,dálnice pořád plyn na podlaze a tak to je spíš 8 na dálnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr92 Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 (editace) Zravím vás,měl jsem 1.2 HTP 44kw čtyři roky adostal jsem se na spotřebu 8-9 l na 100 km ve městě.Na dálnici to bralo při 110km 6,0l.Každých 10 km navíc o 1,0 l více.Takže 120-7,130-8 atd.A to jsem jezdil pijánko,žádné vytáčení-tedy sportovní jízda žádná. 8 - 9 litrů aktuální nebo dlouhodobá spotřeba ? Editováno: 25. Říjen 2013, autor: Petr92 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ImrichMATO Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Prvých niečo málo cez 700 km, po druhom natankovaní doplna vypočítaná spotreba 6,12 l. Celkom slušné na HTP 1,2, 44 kW s obutými 165/70 R14. Zatiaľ len okresky a obce, denný nájazd 30 - 70 km (podľa potreby). V zime to asi oveľa nižšie nepôjde, ale budúce leto snáď už podleziem 6 litrov.. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Na tých úzkych pneumatikách by si mal jazdiť na okreskách za 5,12 a nie 6,12 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ImrichMATO Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) To bolo ešte len prvých 700. Takže zatiaľ hlboko v zábehu. Či už to malo byť hneď od začiatku? Lebo niektorí tu písali, že výrazné zníženie spotreby dokonca až okolo 30tis. km... (napr.: http://forum.skodahome.cz/topic/72650-modernizovany-motor-12htp/#entry1817722) Editováno: 17. Listopad 2013, autor: ImrichMATO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Tak to ti ešte pôjde dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Ja zatial som dost vysoko, ale najazdenych zatial iba 170km dlhodoba okolo 8-12, este to dost kolise...uvidime kolko dam ked cez sviatky pojdem do KE (cca 70km tam) -- Z mobilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Vidim ze vecsina ludi uvadza hlavne tie "dobre" rekordy v spotrebe. Zacnem niecim co by sa dalo zopakovat: 140 na tachometri po rovnej (viacmenej) dialnici - pri 14'' 185/60 to bolo 131 podla gps, leto, sucho, olej 5W-40, chip Cimbu, spotreba viackrat vysla podla tankovania na 7l/100km, vzdy dlhe trasy. Mimo dialnice a prevazne mimo mesta, aj s castym predbiehanim (nakolko to ide s HTP) a obcasnym zrychlenim na 120-130 ked je volno - to bolo vzdy do 7, obcas viac k 6 - obcas byvali suvisle kolony co drzia 60-80km/h, to sa potom setri... 2x zmerana podla tankovania jazda s pevnymi nervami - dialnica 100, mimo obce casto len cca 85 (bolo to v noci, obcas niekto v pohode predbehol) - to vyslo tesne pod 5. Ked tam uz boli nejake kopce a bolo to rozdelene na viac jazd, tak sa dalo cca do 5,3. Ked uz je viac aut a kazdu chvilu vas niekto predbene, uz to nuti drzat trochu krok s davom a spotreba je nad 6. Inak rychle dialnicne jazdy s 80-90% cesty > 150 podla gps = 9l / 100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Zdravím všechny HTPaky :-) Chtěl jsem se podělit o mé zkušenosti s HTP. Jezdím pátým rokem s Fab II Combi HTP 51kw. Mám najeto celkem 100tis. km s celkovou spotřebou 5,8l . Jezdím téměř denně do práce po dálnici 2x40km, cca kolem 110km/h, někdy více, hlavně když zaspím :-) Po okrskách cca 5,2l spotřeba, jezdím klidně, cca 95/55 km/h. Ve městě mám 8l spotřebu. Když jsem jel Chorvatsko 2x1200km, jel jsem 130 km/h a celková spotřeba s klimou byla 7,3l podle počítače. Nedávno jsem měl na celý den půjčenou Fab Combi II HTP 51kw, r.2012 po faceliftu a musím smeknout klobouk > auto je o třídu tižší než moje fabi a pětka je "těžší", tj. menší spotřeba na dálnici atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Hmm, to ma zaujima. Neskusal si niekedy tych 130 (realnych) aj bez klimy? Vies ako moc keca ten PP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Klima na dálnici přidá asi půl litru, při couračkách po městě spíš litr. Tak nějak to odhaduju na své fabii 47kw, 51kw bude dost podobná. Já na dálnici 120-130 tachometrových s klimou 7,1 bez klimy 6,5 a údaj na PP plus minus desetinky souhlasí s tankováním (někdy kecá dolů, někdy nahoru, na tom mají zásluhu spíš tankovací pistole) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Slušné.. Ja som už vzdal merianie spotreby podľa dotankovania do plnej. Lepšia ryska na nádrži je rezerva :-) Tam akurát môže byť chyba cca 1.5l čo môže byť načerpané v systéme. Na druhom aute skúšam preveť presnosť PP dlhodobejšie podľa viacerých tankovaní.... Máš sériovú RJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Melo by vse byt z vyroby puvodni, ja do toho radeji nestouram a byvaly majitel taky nic "netunil" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 škoda budka 51Kw /htp, mám sice chvilku- ale podle PP-5,7, podle propočtů tankování 6l/100km-příměstský provoz, brzda určitě nejsem. škoda fabia 40Kw/htp za 35000km dlouhodobý skutečný 6,47l, taktéž příměstský provoz.Podle PP ukazuje o 1,5l méně. Obě auta denně v provozu. Felda 1,3MPI 50Kw, za víc jak 60000km průměr 6,67l. Všechny auta vpodstatě jezdí stejné trasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Zdravím, tak jsem měl svou Fabi II HTP 51kw,r.2009 na výměnu jakéhosi vlnovce a jako náhradní vůz jsem dostal Fabi II 44kw, r.2012. Co mě mile překvapilo, byl výkon motoru a lepší zvuková kultivovanost. Opravdu nevím jestli je důvod si kupovat těch 7kw navíc.. Jezdím pořád to samé Frýdek-Místek - Ostrava a zpět. Spotřeba byla dokonce menší, ikdyž zřetelně také kvůli těžším převodům 4. a 5. stupně... Jinak celkové zklámání za výdrže výfukových dílů na Fabi II i Fab I. Měl jsem Fab I HTP 40kw, r.2003 a něco podobného, pátým rokem odpadl zadní výfuk :-) Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že Fabie jsou postavené jen na výběhových a nepovodených dílech VW Pola :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 No ona ta náhradní Fábie, jak jsi měl půjčenou, měla upravené HTP, které plní již normu EURO 5 (a mimojiné potom i ta 44 kw byla 12V, akorát byla softwarově přiškrcená, ta 51 kw verze by byla ještě lepší). To auto by mělo líp jet a být tišší. Co se týče výfuku, mám také HTP 51 kw, z konce roku 2007, tzn. táhne tomu již na 7mý rok a výfuk je stále v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 na životnosti výfuku se výrazně podepíší krátké trasy. Jinak vlnovec jsem na roomovi měl už také profouklý, měnil jsem ho před loňskou letní dovčou a to bylo něco přes 90t km. Na Fábii I ho mám stále původní (v provozu od 03/2005), aktuálně 276t km. Ale je fakt, že tam je ještě opletený vlnovec, kdežto na roomovi byl jen holý ... holt šetří se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.