Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jak to tak čtu ty spotřeby tak si připadam jak v řiši pohadek....

Tim samozřejmně neřikám že to neni uplně možne, ale popojiždět ve městě mezi semafory za 5 litru ....

Editováno: , autor: bitttpower
Vloženo

Já nevím no :D naše HTP po Praze (jižní spojka, spíš okraje) najede na nádrž cca 650 km (tankováno do prvního cvaknutí a nevyjeto do prázdna, prostě když se rozsvítí hladové oko, tak zhruba +/- 30 km tankujeme :) U nafty tankuji v podstatě stejně, dycky do prvního cvaknutí a nově tankuji, když mám dojezd zhruba 50-70 km, a tam ujedu běžně 750 km po Praze (jižní spojka a okraje) :)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Pridám svoju skúsenosť s 1,2 12V 47kW BME, kedže vo F1 sekcií táto téma veľmi nefičí - po poslednom tankovaní mi vyšla spotreba 6,7l/100km, väčšinou som jazdil kratšie trasy (do 15km) po meste (Bratislava). Motor rád vytáčam v bežnej prevádzke aj cez 3000ot, lebo som proponent názoru, že tento motor sa nesmie dusiť a má rád otáčky.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Prečo by to malo byť zle ? Na ekorally je to bežné ... tam sa všetko robí pre dosiahnutie čo najnižšej spotreby, napr. čo najviac sa využíva jazda s vypnutým motorom atď...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Já jsem jezdil pořád okolo 7 litrů,ale krátký trasy po vesničkách a ve městě.Dálky se dalo okolo 5 ale to já moc neumím,dálnice pořád plyn na podlaze a tak to je spíš 8 na dálnici

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zravím vás,měl jsem 1.2 HTP 44kw čtyři roky adostal jsem se na spotřebu 8-9 l na 100 km ve městě.Na dálnici to bralo při 110km 6,0l.Každých 10 km navíc o 1,0 l více.Takže 120-7,130-8 atd.A to jsem jezdil pijánko,žádné vytáčení-tedy sportovní jízda žádná.

8 - 9 litrů aktuální nebo dlouhodobá spotřeba ?

Editováno: , autor: Petr92
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Prvých niečo málo cez 700 km, po druhom natankovaní doplna vypočítaná spotreba 6,12 l. Celkom slušné na HTP 1,2, 44 kW s obutými 165/70 R14. Zatiaľ len okresky a obce, denný nájazd 30 - 70 km (podľa potreby). V zime to asi oveľa nižšie nepôjde, ale budúce leto snáď už podleziem 6 litrov.. :) :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ja zatial som dost vysoko, ale najazdenych zatial iba 170km :) dlhodoba okolo 8-12, este to dost kolise...uvidime kolko dam ked cez sviatky pojdem do KE (cca 70km tam)

--

Z mobilu

Vloženo

Vidim ze vecsina ludi uvadza hlavne tie "dobre" rekordy v spotrebe.

Zacnem niecim co by sa dalo zopakovat: 140 na tachometri po rovnej (viacmenej) dialnici - pri 14'' 185/60 to bolo 131 podla gps, leto, sucho, olej 5W-40, chip Cimbu, spotreba viackrat vysla podla tankovania na 7l/100km, vzdy dlhe trasy.

 

Mimo dialnice a prevazne mimo mesta, aj s castym predbiehanim (nakolko to ide s HTP) a obcasnym zrychlenim na 120-130 ked je volno - to bolo vzdy do 7, obcas viac k 6 - obcas byvali suvisle kolony co drzia 60-80km/h, to sa potom setri...

 

2x zmerana podla tankovania jazda s pevnymi nervami - dialnica 100, mimo obce casto len cca 85 (bolo to v noci, obcas niekto v pohode predbehol) - to vyslo tesne pod 5. Ked tam uz boli nejake kopce a bolo to rozdelene na viac jazd, tak sa dalo cca do 5,3.

Ked uz je viac aut a kazdu chvilu vas niekto predbene, uz to nuti drzat trochu krok s davom a spotreba je nad 6.

 

Inak rychle dialnicne jazdy s 80-90% cesty > 150 podla gps = 9l / 100km

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím všechny HTPaky :-) Chtěl jsem se podělit o mé zkušenosti s HTP. Jezdím pátým rokem s Fab II Combi HTP 51kw. Mám najeto celkem 100tis. km s celkovou spotřebou 5,8l . Jezdím téměř denně do práce po dálnici 2x40km, cca kolem 110km/h, někdy více, hlavně když zaspím :-)

Po okrskách cca 5,2l spotřeba, jezdím klidně, cca 95/55 km/h. Ve městě mám 8l spotřebu. Když jsem jel Chorvatsko 2x1200km, jel jsem 130 km/h a celková spotřeba s klimou byla 7,3l podle počítače.

 

Nedávno jsem měl na celý den půjčenou Fab Combi II HTP 51kw, r.2012 po faceliftu a musím smeknout klobouk > auto je o třídu tižší než moje fabi a pětka je "těžší", tj. menší spotřeba na dálnici atd..

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Klima na dálnici přidá asi půl litru, při couračkách po městě spíš litr. Tak nějak to odhaduju na své fabii 47kw, 51kw bude dost podobná. Já na dálnici 120-130 tachometrových s klimou 7,1 bez klimy 6,5 a údaj na PP plus minus desetinky souhlasí s tankováním (někdy kecá dolů, někdy nahoru, na tom mají zásluhu spíš tankovací pistole)

Vloženo

Slušné.. Ja som už vzdal merianie spotreby podľa dotankovania do plnej. Lepšia ryska na nádrži je rezerva :-) Tam akurát môže byť chyba cca 1.5l čo môže byť načerpané v systéme. Na druhom aute skúšam preveť presnosť PP dlhodobejšie podľa viacerých tankovaní....

Máš sériovú RJ?

Vloženo

škoda budka 51Kw /htp, mám sice chvilku- ale podle PP-5,7, podle propočtů tankování 6l/100km-příměstský provoz, brzda určitě nejsem.

 

škoda fabia 40Kw/htp  za 35000km dlouhodobý skutečný 6,47l, taktéž příměstský provoz.Podle PP ukazuje o 1,5l méně.

Obě auta denně v provozu.

 

Felda 1,3MPI 50Kw, za víc jak 60000km průměr 6,67l.

 

Všechny auta vpodstatě jezdí stejné trasy.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím, tak jsem měl svou Fabi II HTP 51kw,r.2009 na výměnu jakéhosi vlnovce a jako náhradní vůz jsem dostal Fabi II 44kw, r.2012. Co mě mile překvapilo, byl výkon motoru a lepší zvuková kultivovanost. Opravdu nevím jestli je důvod si kupovat těch 7kw navíc.. Jezdím pořád to samé Frýdek-Místek - Ostrava a zpět. Spotřeba byla dokonce menší, ikdyž zřetelně také kvůli  těžším převodům 4. a 5. stupně... Jinak celkové zklámání  za výdrže výfukových dílů na Fabi II i Fab I. Měl jsem Fab I HTP 40kw, r.2003 a něco podobného, pátým rokem odpadl zadní výfuk :-) Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že Fabie jsou postavené jen na výběhových a nepovodených dílech VW Pola :-)

Vloženo

No ona ta náhradní Fábie, jak jsi měl půjčenou, měla upravené HTP, které plní již normu EURO 5 (a mimojiné potom i ta 44 kw byla 12V, akorát byla softwarově přiškrcená, ta 51 kw verze by byla ještě lepší). To auto by mělo líp jet a být tišší.

 

Co se týče výfuku, mám také HTP 51 kw, z konce roku 2007, tzn. táhne tomu již na 7mý rok a výfuk je stále v pohodě.

Vloženo

na životnosti výfuku se výrazně podepíší krátké trasy. Jinak vlnovec jsem na roomovi měl už také profouklý, měnil jsem ho před loňskou letní dovčou a to bylo něco přes 90t km. Na Fábii I ho mám stále původní (v provozu od 03/2005), aktuálně 276t km. Ale je fakt, že tam je ještě opletený vlnovec, kdežto na roomovi byl jen holý ... holt šetří se

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...