Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to je zajímavá informace ,po skončení záruky bych asi šel tvoji cestou . :kol-47: Je moc veliký problém upravit ten napinak ?

Pánové, problém je v řetězu, né v napínáku u 1.2. Když si nasadíte starý a nový řetěz na šroubovák, tak uvidíte, o kolik je starý delší. Upravou napínáku docílíte pouze toho, že více vymezíte napnutí, ale nijak nezabráníte dalšímu prodlužování řetezu. Takže zase posunete problém na později. Může se i stát, že Vám potom praskne a dojde k poškození motoru a to je dražší, než cena sady řetězu s napínákem.

to že je stará reťaz dlhšia ako nová je normálne, na to je ten napínák. Reťaz ktorá bude mať počas používania konštantnú dĺžku neexistuje, v článkoch a čapoch vzniká opotrebenie, vôľa a na stovkách článkov sa tá vôľa pekne nazbiera. A ak tá reťaz nebude správne napnutá, tak sa tie vôle vymlátia ešte rýchlejšie, vzniknú tam rázy, efekt kladiva. Aj keď je fakt, že tá reťaz má dosť krátku životnosť. Lenže ako sa dá vysvetliť rachotenie po štarte s reťazou, ktorá má najazdených necelých 1000km, tak ako u mňa.

Takže, ak nechcem počúvať rachtanie po štarte, buď ju budem meniť každých 1000km, alebo ju budem dopínať funkčným napínákom.

Jak ,ale jinak vyřešit aby řetěz vydržel vic jak 30tkm :kol-32: . Nechci měnit řetěz při každe výměně olej ,zas tak dobrej ten motor není . 1.4 má taky problem s napínakem

Upraveno od zbek

to že je stará reťaz dlhšia ako nová je normálne, na to je ten napínák. Reťaz ktorá bude mať počas používania konštantnú dĺžku neexistuje, v článkoch a čapoch vzniká opotrebenie, vôľa a na stovkách článkov sa tá vôľa pekne nazbiera. A ak tá reťaz nebude správne napnutá, tak sa tie vôle vymlátia ešte rýchlejšie, vzniknú tam rázy, efekt kladiva. Aj keď je fakt, že tá reťaz má dosť krátku životnosť. Lenže ako sa dá vysvetliť rachotenie po štarte s reťazou, ktorá má najazdených necelých 1000km, tak ako u mňa.

Takže, ak nechcem počúvať rachtanie po štarte, buď ju budem meniť každých 1000km, alebo ju budem dopínať funkčným napínákom.

Nevím, z jaké doby máš motor, ale malé zarachocení po startu není problém...

Kam jsme to dopracovali, malé zarachocení nevadí u motoru co není ani zajetý, budu rád když mě řetěz vydrží alespoň 20-30tísíc a nemusím ho měnit s olejem a další a další ....Je to k pláči :kol-26: taková kvalita výrobků.

Upraveno od Escrito

  • 10 měsíců později...

Mne to začalo rachotať pri 40000km. Fabia rv. 10/2011 Už by viac do Škody nešiel. Zlatý Fiat !!! Po 110000 km nič nepraskalo. Za sedem rokov len výmena olejov a filtrov. Terajší majiteľ stále spokojný. Banujem, nikdy auto už z koncernu VW.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.