Srpen 30, 201213 r 24W6 serv. akcia mechanici serv. tech. nahováraju že je to lepšie lebo servis má zato od škody € taže sa to bude robiť robiť či to chcete alebo nie !!!
Srpen 30, 201213 r Lepší to určutě není. Když jsem jezdil v alpách v prudkých kopcích kde jsem v zatáčkach musel dát i jedničku a potom dvojku tak to dost blbě jelo protože turbo zabere místo v 1500ot až někde u 2000ot. To měl člověk strach aby to nezdechlo.
Září 4, 201212 r Tak by mne skutečně zajímalo, zda není lepší se akci 24W6 vyhnout... Jezdím klidným stylem, převážně delší trasy a s motorem žádné problémy. Najeto asi 15 000km na servisku bych měl jít až příští léto. - Ale také nemusím, běžnou kontrolu a servis s olejem mi udělá každý automechanik . A záruka stejně končí. Než si nechat dodrbat motor ???
Září 4, 201212 r No treba zaruka na korozi ti urcite jeste nekonci a pokud ti bude v servisce chybet zaznam, tak ti ji uz nikdy neuznaji.
Září 4, 201212 r Záruka nekončí ani když si necháte auto opravit v jineém servisu než v autorizovaném. Je to jen šikana ze strany autorizovaných servisů a prodejců. Zkuste si přečíst co znamená "Bloková vyjímka". http://www.autoservis-juma.cz/blokova-vyjimka-jiz-nemusite-do-autorizovaneho-servisu/ Více mohu sdělit přes SZ.
Září 4, 201212 r Přesně tak já přišl u předešlého auta na garančku o 3 měsíce později a bylo po záruce na lak apod. Ale na to jim kašlu nikdy nemám auto déle jak 4-5 let
Září 4, 201212 r Zralok: Normalni zakonna zaruka jiste nekonci, ale ta desetileta na rezaveni neni zadnou zakonnou zarukou. To dava Skodovka z vlastni vule a muze si tam stanovit podminky takove, jake chce. A popravde zatim jsem to vyuzil u vsech Skodovek, co jsem mel, u Fabie 1 dokonce 2x a cena tech oprav by byla urcite nasobne vyssi nez cena tech servisnich prohlidek. Upraveno Září 4, 201212 r od mike_k
Září 4, 201212 r Tak by mne skutečně zajímalo, zda není lepší se akci 24W6 vyhnout... Jezdím klidným stylem, převážně delší trasy a s motorem žádné problémy. Najeto asi 15 000km na servisku bych měl jít až příští léto. - Ale také nemusím, běžnou kontrolu a servis s olejem mi udělá každý automechanik . A záruka stejně končí. Než si nechat dodrbat motor ??? Vyhnout se můžeš,blbý je,že ten motor bez podložky jednou začne padat do nouzového režimu a pak se tomu nevyhneš (zkušenost ze dvou FII 1.2 TSI). Ještě by byla možnost namontovat podložku a nastavit jen chod toho táhla,bez nového softu ŘJ motoru - ovšem jestli to ještě takto jde. Já tam například mám tu tenčí podložku údajně bez nového SW. To ti ovšem musí potvrdit někdo povolanější.
Září 5, 201212 r Skutečně by mne zajímalo v kolika procentech vozů dojde k uvedeným závadám motorů. Nedokáži totiž pochopit, jak mohl tento motor (pokud by byly závady nějak časté) projít veškerými testovacími jízdami před uvedením do prodeje. A v těchto testech vozy určitě nijak nešetří ! Chápu, že na každém zařízení ( tedy i motoru) může se vyskytnout nějaká závada. Ale aby se po třech letech výroby zasahovalo jaksi preventivně do VŠECH motorů a tím se zhoršily jeho vlastnosti - to mi hlava nebere. Při dnešních cenách benzínu změnit charakter motoru tak, že má vyšší spotřebu a přitom horší vlastnosti je pro WV jako" podřezávat si pod sebou větev" V tom případě nikdy více Škoda či WV !!! Když si vzpomenu na oslavné články motoruTSI před pár lety a současná hodnocení těchto motorů, tak je mi z toho až zle !.
Září 5, 201212 r Zatial 17 000 km bez podlozky a padania do nudzoveho rezimu, povodny soft, dlhodoba spotreba 5,3. spokojnost, na 10 000 vymena retaze. Auto je uz po zaruke. Kolega teraz kupil Fabku 1,2 TSI 77 kW r.v. 2012, turbo je bez podlozky, ale na kryte rozvodov vidno ten tmel, ktory sa dava pri vymene rozv. retaze.
Září 5, 201212 r Skutečně by mne zajímalo v kolika procentech vozů dojde k uvedeným závadám motorů. Nedokáži totiž pochopit, jak mohl tento motor (pokud by byly závady nějak časté) projít veškerými testovacími jízdami před uvedením do prodeje. A v těchto testech vozy určitě nijak nešetří ! ..... Když si vzpomenu na oslavné články motoruTSI před pár lety a současná hodnocení těchto motorů, tak je mi z toho až zle !. Protože ty testy byly tak ojebané, jak jen to šlo - kilometry se sice (MOŽNÁ!!!) najezdily, ale stylem NASCAR = na stálém okruhu, v režimu stabilní jízdy, bez velkého množství studených startů a "cukaček kolem komína". Samozřejmě, auta nikdo nešetřil, ale vše realizovala externě najmutá firma - jakpak to asi mohlo vypadat? Ty tolik diskutované závady vůbec nedostaly šanci se během zkoušek projevit...!A co se týče článků před uvedením TSI na trh a třeba i reklamních keců až do poslední doby - říká ti něco rčení, že papír snese všechno a že reklamě se dá věřit maximálně tak z několika %?
Září 5, 201212 r Skutečně by mne zajímalo v kolika procentech vozů dojde k uvedeným závadám motorů. Nedokáži totiž pochopit, jak mohl tento motor (pokud by byly závady nějak časté) projít veškerými testovacími jízdami před uvedením do prodeje. A v těchto testech vozy určitě nijak nešetří ! Chápu, že na každém zařízení ( tedy i motoru) může se vyskytnout nějaká závada. Ale aby se po třech letech výroby zasahovalo jaksi preventivně do VŠECH motorů a tím se zhoršily jeho vlastnosti - to mi hlava nebere. Při dnešních cenách benzínu změnit charakter motoru tak, že má vyšší spotřebu a přitom horší vlastnosti je pro WV jako" podřezávat si pod sebou větev" V tom případě nikdy více Škoda či WV !!! Když si vzpomenu na oslavné články motoruTSI před pár lety a současná hodnocení těchto motorů, tak je mi z toho až zle !. Tak u mě padani do EPC začalo v 35tkm do te doby klid a novej řetěz rachta vic než starej turbo je očouzene a to ten motor se ma u mě jako v bavlnce . No nic asi si skočím pro podložku nejvíc mě štve ta zvýšená spotřeba po ní . Řekl bych čeká nás to všechny dřív nebo později
Září 5, 201212 r je tu dobrá správa vyšla nová verzia tj už druhá opravna sada na rozvody Máme se bát, nebo radovat? Máš nějaké bližší informace? V ETCE (před chvílí jsem si ji aktualizoval) pro Škodovku je stále jen sada 03F 198 229 A, ale pro VW je tam i tato:Opravná sada 03F 198 229 B (řetěz 03F 109 158 G + napínák 03F 109 507 D) od 7.11.2011. Přičemž tyto dva komponenty by měla mít Škodovka z výroby od 24.10.2011.Má tady někdo 1.2 TSI vyrobené v listopadu 2011 a novější, komu by zlobil rozvodový řetěz?
Září 6, 201212 r Máme se bát,nebo radovat? Máš nějaké bližší informace? V ETCE (před chvílí jsem si ji aktualizoval) pro Škodovku je stále jen sada 03F 198 229 A,ale pro VW je tam i tato: Opravná sada 03F 198 229 B (řetěz 03F 109 158 G + napínák 03F 109 507 D) od 7.11.2011. Přičemž tyto dva komponenty by měla mít Škodovka z výroby od 24.10.2011. Má tady někdo 1.2 TSI vyrobené v listopadu 2011 a novější,komu by zlobil rozvodový řetěz? Aby nebylo nedorozumění,ty datumy jsou z ETKY. Nevím,do jaké míry je na to spolehnutí a jestli přesně od těchto datumů se ty nové komponenty montují ve výrobě do motorů. @Escrito,v pohodě. Ale už se první chytil,že voda13? Já bych prosil jen ty,co jim řetěz rachtá od data výroby vozu 11/2011. Pokud se vůbec někdo najde. Raději bych tady nikoho neviděl. Upraveno Září 6, 201212 r od Pawouk
Září 6, 201212 r Pawouk zatial neviem aké je nové obj. číslo 2 opravnej sady povedal mi len toľko že mám počkať lebo ich ešte nemože obj. musí minúť najprv skladové zásoby ak budem mať niečo nové dám to tu
Září 9, 201212 r ahoj.kdyz jsem byl minuli tyden v servisu,tak jsem se na retez ptal jestli neni neco noveho,a dostali zpravu 29.8 od skodovky,ze pri rachtani retezu maji vymenit za novou sadu ptal jsem se co tam je noveho a rekli mi ze novy napinak,ale jestli je nejaky novy retez,to asi nevedel protoze tu sadu tam jeste nemeli,ma se zaroven menit olej e filtr,cetl to prede mnou,tak si to necham vymenit,ikdyz ted to rachta o dost mene nez na ten puvodni,na druhem mam najeto 15000,
Září 13, 201212 r v čem bude lepší ? Jak se liší ? Zítra jdu na podložku ,ale novej řetěz je otázka času a jelikož nechci měnit řetěz každých 20tkm tak mě to zajímá
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.