Pawouk Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 EPC s podložkou jsem zatím nikde nezaregistroval,tak to vypadá nadějně. Ale ty řetězy...to vypadá,že při každé druhé výměně oleje se budou měnit rozvody? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Ještě že na "nový TSI" je slibovanej návrat k pohonu rozvodu řemenem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Když by jsme brali že výměna oleje po 30k km, tak je výměna řetězu po 60k km. Gumový řemen jsem vždy měnil dříve. Dával jsem nový řemen vždy po pěti letech a těch 60k km jsem za tu dobu nenajel (víc než pět let si netroufám tam gumový řemen nechávat). S přihlédnutím k tomu, že sada řetězu je levnější než řemen a kladka, navíc výměna řetězu není nic složitého, tak mě osobně to nedělá problém. Koneckonců na OHV motorech jsme měli řetěz vytahaný ještě dříve. Tím to celé ale neobhajuji, pouze komentuji že mne to neděsí. Prostě za sedm-osm let udělám rozvody. K té nové generaci TSI - nejsem si jistý, že to s řemenem není jenom taková internetová fáma. Nikde a od nikoho jsem neslyšel nic oficiálního. Ani technici ze Skoda-auto o ničem nevědí, nebo se tváří že nic nevědí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 No,takto,jde o novou generaci motorů řady EA 211,u kterých je vždy řemen. 1.4 TSI s řemenem jsem viděl na vlastní oči. O 1.2 TSI s řemenem jsem četl na netu (např. zde http://www.auto.cz/vw-mqb-golf-octavia-64698 http://www.auto.cz/design-technika-octavia-iii-68386 Poznámka k současným řetězům - tak nemají uvádět,že je to bezúdržbová součástka,se živitností rovnající se životnosti motoru.Prostě celé je to trapný přehmat koncernu. A sorry,měnit každýc několik desítek tisíc km řetěz,tak to jsem neměl ani u Š 120.Tečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SaHo Vloženo 19. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2012 (editace) Chlapi, dajte sem, prosim, niekto nejaku nahravku toho rachotenia. Ja som asi hluchy, lebo aj po dlhsom stati nic zvlastne pri starte nepocujem. Alebo len neviem, co mam pocut Editováno: 19. Září 2012, autor: SaHo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Možná máš novej soft tam se to rachocení tak neprojevuje . Je to chvilku po nastartování a někdy i při běhu když je menši hladina oleje aspon u mně možná že když je olej na 15tkm tak u něj to nedělá nevím mam řidkej na 30tkm a měním tak kolem 20tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixi Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 SaHo zvuk ktorý je skoro identický dieselu je to dosť hlučné a nedá sa to prepočuť si jeden z tých šťastnejších ktorý majú rozvody OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Chlapi, dajte sem, prosim, niekto nejaku nahravku toho rachotenia. Ja som asi hluchy, lebo aj po dlhsom stati nic zvlastne pri starte nepocujem. Alebo len neviem, co mam pocut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 21. Září 2012 Sdílet Vloženo 21. Září 2012 takhle blbě, jako na tom videu, teda na tom ještě nejsem....uff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 22. Září 2012 Sdílet Vloženo 22. Září 2012 rozobraný napínák 03F 109 507 B 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. Září 2012 Sdílet Vloženo 22. Září 2012 Tady se něco píše....http://www.auto.cz/rozvodovy-retez-u-1-4-tsi-vime-pricinou-problemu-66395 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Září 2012 Sdílet Vloženo 22. Září 2012 Ano, v původním vláknu už je to taky komentováno - a zkonstatováno, že větší blábol si nemohli ve Vlkohradě vymyslet - jak o tom údajně "opotřebeném nástroji", tak o těch "pouze několika stech vadných" kusech 1,4TSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 22. Září 2012 Sdílet Vloženo 22. Září 2012 (editace) Tady se něco píše....http://www.auto.cz/r...-problemu-66395 jo to výcuc z článku, tuším v autotipu nebo v něčem takovém, letos jsem ho měl na dovče, tak jsem to pláži studoval. Byly tam fotky obou verzí řetězu a rozdíl v uspořádání složení článků i foto těch otřepů způsobených tím nástrojem atd... Editováno: 22. Září 2012, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Září 2012 Sdílet Vloženo 22. Září 2012 jj,ten článek je zde: http://forum.skodaho...ost__p__1624531 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jboda Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 Rozmyslam nad Seatom Altea XL 1.2TSI 77kw, rok vyroby 04/2011 je tam zlava 1800Evri oproti novemu, stoji mi to za tieto probemy? Po precitani mnoha for sa cim viac bojim ho kupit. Seat sice dava zaruku 2+2+1 rok este na motor ale co potom? Od kedy je tento motor inovovany a uz nema spomenute problemy? Keby to bolo este tak ze vymenia komplet rozvody, turbo a neviem co este a je pokoj, tak by som do toho isiel, ale niekde zas pisali ze znizili krutiaci moment na 160Nm, bude to dost na Alteu XL? Mohlo by som pockat este do max aprila, mam teraz fabiu combi 1.2 HTP max spokojnost akurat nemam klimu preto do aprila ale zas nebude uz tento kus a do uvahy uz pripadaju aj diesle za tu plnu cenu aj ked tie zas maju regeneraciu DPF... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 Ted to neřeš bude zima nech si to na léto HTP zas líp topíí 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 tak jsem si přečetl ten článek z autotipu nebo čeho a musel jsem si některé věty přečíst opakovaně a stejně nevěřil svym očím.Dodavatel prý příliš dlouho používal stejnou frézu k jejich výrobě, čímž zvýšil vnitřní tření v článcích a urychlil jejich opotřebení.Co to jako má bejt?To mam věřit tomu, že destočky rozvodového řetězu se vyrábí frézováním? Podle oficiálního prohlášení výrobce zavinil potíže subdodavatel řetězů, který používal optřebené obráběcí nástroje a zanechával na řetězech otřepy, předčasně opotřebující řetěz.Co to jako má bejt?Výmluva vw nebo zase novináři píší o něčem čemu nerozumí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 (editace) Najdi si to na AutoBildu,je to vyjádření zástupců VW. Koncern to prostě hodil s debilní výmluvou na dodavatele. Editováno: 24. Září 2012, autor: Pawouk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SaHo Vloženo 24. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2012 SaHo zvuk ktorý je skoro identický dieselu je to dosť hlučné a nedá sa to prepočuť si jeden z tých šťastnejších ktorý majú rozvody OK ...alebo hluchy. Ale v poslednej dobe som uz asi nieco pocul, navyse sa cele auto triaslo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 K modifikaci řetězu došlo k 18.6.2011. Od tohoto data by to mělo být už v pořádku. Opravárenská sada má označení 03F198158A. Aktuální soft pro řídící jednotku motoru začíná řadou 96XX, podle typu auta a motoru. Jedná se o motory 1.2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 Je šance že bude ještě nějaký další soft co pojede a řetěz co vydrží vic než 30tkm čeká mě další výměna řetězu a to mam najeto jen 38tkm . A to sem si koupil benzin abych neměl problém ,příští motor bude nafta , řetěz sem měl měněný asi v řijnu 2011 a vydržel rok . ještě rok a mam po zaruce překročení 60tkm . Nechci měnit řetěz každý rok , klidně si zaplatím nějaký jiný co vydrží ,ale kde ? . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 K modifikaci řetězu došlo k 18.6.2011. Od tohoto data by to mělo být už v pořádku. Opravárenská sada má označení 03F198158A. Aktuální soft pro řídící jednotku motoru začíná řadou 96XX, podle typu auta a motoru. Jedná se o motory 1.2 TSI. Hm,no to je zajímavé,dost lidí včetně mě má řetěz vyměněný po tomto datu a znovu to rachotí,takže je evidentí,že i tato sada stojí za .... Navíc tento vyměněný řetěz se začal ozývat po najetí jen několika málo tisíc km (tzn. daleko dřív,než původní řetěz z výroby). Takže někde je zase chybka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 K modifikaci řetězu došlo k 18.6.2011. Od tohoto data by to mělo být už v pořádku. Opravárenská sada má označení 03F198158A. Aktuální soft pro řídící jednotku motoru začíná řadou 96XX, podle typu auta a motoru. Jedná se o motory 1.2 TSI. Upřesním....Od tohoto data se tyto řetězy montovaly v prvovýrobě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 A je shodný s tím v té opravárenské sadě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 (editace) no ak to zarachotí pri štarte a potom to stíchne tak reťaz vyťahaná nie je, lebo vyťahaná reťaz sa už nedá dopnúť a rachotí vkuse. Takže vačší problém je v napínákoch. Ja mám s inovovanou reťazou nabehaných 13000km a tiež som mal často hlučné štarty, tak som vymontoval napínák a zistil som, že má ešte rezervu na dopínanie 14mm, celkový zdvih napínáku je 20mm. Pár milimetrov sa určite napínák vysunie už pri novej neopotrebovanej reťazi, takže počítam, že za 13000km sa reťaz natiahla o 2-3mm na napínáku. Napínák som rozobral a mierne modifikoval, odvtedy je kľud. Editováno: 27. Září 2012, autor: voodoo123 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.