Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

EPC s podložkou jsem zatím nikde nezaregistroval,tak to vypadá nadějně. Ale ty řetězy...to vypadá,že při každé druhé výměně oleje se budou měnit rozvody? :kol-32:

Ještě že na "nový TSI" je slibovanej návrat k pohonu rozvodu řemenem...

Když by jsme brali že výměna oleje po 30k km, tak je výměna řetězu po 60k km. Gumový řemen jsem vždy měnil dříve. Dával jsem nový řemen vždy po pěti letech a těch 60k km jsem za tu dobu nenajel (víc než pět let si netroufám tam gumový řemen nechávat). S přihlédnutím k tomu, že sada řetězu je levnější než řemen a kladka, navíc výměna řetězu není nic složitého, tak mě osobně to nedělá problém. Koneckonců na OHV motorech jsme měli řetěz vytahaný ještě dříve. Tím to celé ale neobhajuji, pouze komentuji že mne to neděsí. Prostě za sedm-osm let udělám rozvody.

K té nové generaci TSI - nejsem si jistý, že to s řemenem není jenom taková internetová fáma. Nikde a od nikoho jsem neslyšel nic oficiálního. Ani technici ze Skoda-auto o ničem nevědí, nebo se tváří že nic nevědí.

No,takto,jde o novou generaci motorů řady EA 211,u kterých je vždy řemen. 1.4 TSI s řemenem jsem viděl na vlastní oči. O 1.2 TSI s řemenem jsem četl na netu (např. zde http://www.auto.cz/vw-mqb-golf-octavia-64698 http://www.auto.cz/design-technika-octavia-iii-68386

Poznámka k současným řetězům - tak nemají uvádět,že je to bezúdržbová součástka,se živitností rovnající se životnosti motoru.Prostě celé je to trapný přehmat koncernu. A sorry,měnit každýc několik desítek tisíc km řetěz,tak to jsem neměl ani u Š 120.Tečka.

  • Autor

Chlapi, dajte sem, prosim, niekto nejaku nahravku toho rachotenia. Ja som asi hluchy, lebo aj po dlhsom stati nic zvlastne pri starte nepocujem. Alebo len neviem, co mam pocut :unsure:

Upraveno od SaHo

Možná máš novej soft tam se to rachocení tak neprojevuje . Je to chvilku po nastartování a někdy i při běhu když je menši hladina oleje aspon u mně možná že když je olej na 15tkm tak u něj to nedělá nevím mam řidkej na 30tkm a měním tak kolem 20tkm

SaHo

zvuk ktorý je skoro identický dieselu je to dosť hlučné a nedá sa to prepočuť si jeden z tých šťastnejších ktorý majú rozvody OK :kol-47:

Chlapi, dajte sem, prosim, niekto nejaku nahravku toho rachotenia. Ja som asi hluchy, lebo aj po dlhsom stati nic zvlastne pri starte nepocujem. Alebo len neviem, co mam pocut :unsure:

takhle blbě, jako na tom videu, teda na tom ještě nejsem....uff

rozobraný napínák 03F 109 507 B

post-51255-0-34724400-1348333189_thumb.j

Ano, v původním vláknu už je to taky komentováno - a zkonstatováno, že větší blábol si nemohli ve Vlkohradě vymyslet - jak o tom údajně "opotřebeném nástroji", tak o těch "pouze několika stech vadných" kusech 1,4TSI...

Tady se něco píše....http://www.auto.cz/r...-problemu-66395

jo to výcuc z článku, tuším v autotipu nebo v něčem takovém, letos jsem ho měl na dovče, tak jsem to pláži studoval. Byly tam fotky obou verzí řetězu a rozdíl v uspořádání složení článků i foto těch otřepů způsobených tím nástrojem atd...

Upraveno od dick

Rozmyslam nad Seatom Altea XL 1.2TSI 77kw, rok vyroby 04/2011 je tam zlava 1800Evri oproti novemu, stoji mi to za tieto probemy? Po precitani mnoha for sa cim viac bojim ho kupit. Seat sice dava zaruku 2+2+1 rok este na motor ale co potom? Od kedy je tento motor inovovany a uz nema spomenute problemy? Keby to bolo este tak ze vymenia komplet rozvody, turbo a neviem co este a je pokoj, tak by som do toho isiel, ale niekde zas pisali ze znizili krutiaci moment na 160Nm, bude to dost na Alteu XL? Mohlo by som pockat este do max aprila, mam teraz fabiu combi 1.2 HTP max spokojnost akurat nemam klimu preto do aprila ale zas nebude uz tento kus a do uvahy uz pripadaju aj diesle za tu plnu cenu aj ked tie zas maju regeneraciu DPF...

Ted to neřeš bude zima :kol-32: nech si to na léto

HTP zas líp topíí :kol-24:

tak jsem si přečetl ten článek z autotipu nebo čeho a musel jsem si některé věty přečíst opakovaně a stejně nevěřil svym očím.Dodavatel prý příliš dlouho používal stejnou frézu k jejich výrobě, čímž zvýšil vnitřní tření v článcích a urychlil jejich opotřebení.Co to jako má bejt?To mam věřit tomu, že destočky rozvodového řetězu se vyrábí frézováním?

Podle oficiálního prohlášení výrobce zavinil potíže subdodavatel řetězů, který používal optřebené obráběcí nástroje a zanechával na řetězech otřepy, předčasně opotřebující řetěz.Co to jako má bejt?Výmluva vw nebo zase novináři píší o něčem čemu nerozumí?

Najdi si to na AutoBildu,je to vyjádření zástupců VW. Koncern to prostě hodil s debilní výmluvou na dodavatele.

Upraveno od Pawouk

  • Autor

SaHo

zvuk ktorý je skoro identický dieselu je to dosť hlučné a nedá sa to prepočuť si jeden z tých šťastnejších ktorý majú rozvody OK :kol-47:

...alebo hluchy. Ale v poslednej dobe som uz asi nieco pocul, navyse sa cele auto triaslo...

K modifikaci řetězu došlo k 18.6.2011. Od tohoto data by to mělo být už v pořádku. Opravárenská sada má označení 03F198158A.

Aktuální soft pro řídící jednotku motoru začíná řadou 96XX, podle typu auta a motoru. Jedná se o motory 1.2 TSI.

Je šance že bude ještě nějaký další soft co pojede a řetěz co vydrží vic než 30tkm :kol-32: čeká mě další výměna řetězu a to mam najeto jen 38tkm . A to sem si koupil benzin abych neměl problém ,příští motor bude nafta , řetěz sem měl měněný asi v řijnu 2011 a vydržel rok . ještě rok a mam po zaruce překročení 60tkm . Nechci měnit řetěz každý rok , klidně si zaplatím nějaký jiný co vydrží ,ale kde ? :kol-32: .

K modifikaci řetězu došlo k 18.6.2011. Od tohoto data by to mělo být už v pořádku. Opravárenská sada má označení 03F198158A.

Aktuální soft pro řídící jednotku motoru začíná řadou 96XX, podle typu auta a motoru. Jedná se o motory 1.2 TSI.

Hm,no to je zajímavé,dost lidí včetně mě má řetěz vyměněný po tomto datu a znovu to rachotí,takže je evidentí,že i tato sada stojí za .... Navíc tento vyměněný řetěz se začal ozývat po najetí jen několika málo tisíc km (tzn. daleko dřív,než původní řetěz z výroby). Takže někde je zase chybka.

K modifikaci řetězu došlo k 18.6.2011. Od tohoto data by to mělo být už v pořádku. Opravárenská sada má označení 03F198158A.

Aktuální soft pro řídící jednotku motoru začíná řadou 96XX, podle typu auta a motoru. Jedná se o motory 1.2 TSI.

Upřesním....Od tohoto data se tyto řetězy montovaly v prvovýrobě...

no ak to zarachotí pri štarte a potom to stíchne tak reťaz vyťahaná nie je, lebo vyťahaná reťaz sa už nedá dopnúť a rachotí vkuse. Takže vačší problém je v napínákoch.

Ja mám s inovovanou reťazou nabehaných 13000km a tiež som mal často hlučné štarty, tak som vymontoval napínák a zistil som, že má ešte rezervu na dopínanie 14mm, celkový zdvih napínáku je 20mm. Pár milimetrov sa určite napínák vysunie už pri novej neopotrebovanej reťazi, takže počítam, že za 13000km sa reťaz natiahla o 2-3mm na napínáku.

Napínák som rozobral a mierne modifikoval, odvtedy je kľud.

Upraveno od voodoo123

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.