Publikováno Červenec 26, 201213 r Zdravím, po roce měním olej ve fabce 1.2 HTP a po odšroubování plastového víčka olejového filtru mi nejde sundat starý filtr. Drží na té ose jak přibitý, přitom loni mi vypadl do ruky skoro sám. Nechci to rvát silou. Jen dodatek - měním olej za teplého motoru, tak jestli to není tím, že je filtr ještě teplý a roztažnost materiálu mi nedovolí ho vyndat. Jen dedukuju. Momentálně mám auto venku a rozdělaný a během půl hodiny to vyřeším tak či onak... v nejhorším tam nechám starý filtr a vyměním dodatečně. Stalo se už tohle někomu? Díky. Upraveno Červenec 26, 201213 r od chairmann
Červenec 26, 201213 r Autor Hotovo, problém vyřešen. Nešlo to silou tak jsem to zkusil ještě větší silou... a šroubovákem vypáčit. Povedlo se. Takže pokud je někdo stejný trotl jako já, zde měl malý návod jak trotlem nebýt
Červenec 29, 201213 r Díky, právě jsem řešil totožný problém a nakoukl sem...jako v říši snů, hned první téma to "moje". Šroubovák za plastový okraj vložky filtru to vyřešil. Paráda !!!
Červenec 30, 201213 r Mno, myslím že je ještě hodně lidí, kteří neznají pojem "ruskej šroubovák" a "ruskej francouzák". Obojí je aplikací našeho známého "Když tě všecko zradilo, pomůže ti kladivo" - "ruskej šroubovák" je samotné kladivo, "ruskej francouzák" (kterým jde povolit každá matice) je kladivo a majzlík...
Červen 18, 201411 r Chtěl bych se zeptat má li někdo skušenost nebo povědomí: Vyšrouboval jsem plastové víčko s filtrem a filtr byl na tom trnu prohnutý. Nemá někdo podobnou skušenost nebo - nevíte jak mohlo dojít k tomuto prohnutí?
Červen 18, 201411 r Správně, ...a co nejde ani větší silou, jde kladivem =) člověče, vždyť ty tohle důležitý pravidlo znáš, tak na co zakládáš nový téma ?
Listopad 26, 201410 r Autor Chtěl bych se zeptat má li někdo skušenost nebo povědomí: Vyšrouboval jsem plastové víčko s filtrem a filtr byl na tom trnu prohnutý. Nemá někdo podobnou skušenost nebo - nevíte jak mohlo dojít k tomuto prohnutí? Ahoj, tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta...
Listopad 26, 201410 r Autor Ahoj, tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta... Pardon, chtěl jsem říct prohnutý, ne trhnutý.
Srpen 29, 201510 r Sem měl zas jinej problém. Při stahování filtru jsem "roztrhnul" to víčko nadvakrát- Prostě mi v jednej ruce zůstalo to horní široký se závitem kterej se utahuje do toho hliníkovýho nálitku do motoru a ve druhej ruce olejovej filtr pořád navlečenej na tej plastovej úzkej části s mnalým těsnícím kroužkem na konci. Z té části se mi to už povedlo sundat. A pak sem zas secvaknul na ty zobáčky ty dvě části a navlíknul novej filtr. Tyhle plastový zobáčkový západky jsou zrádný, najednou zobáček ulomí a někam spadne. A to neplatí jen u filtru, ale i jiných věcí v bežným životě. Moje otázka zní-jak je to do sebe zacvakávací, tak ty zobáčky jak to drží u sebe se nemůžou nějak časem ulomit a odplavit se někam do motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.