Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ve městě příliš úspornější nebude, bohužel.  :kol-34:   Línější, no to je - rozdíl ve výkonu oproti 1.8 TSI je samozřejmě při zátěži, či pod plynem znát. To je bez debaty. Ovšem mimo město je úspornější 1.4 TSI, pokud z ní tedy neděláš "závodní" auto.

1.8TSi je úspornější než 1.4TSi ;)

 

http://www.auto.cz/serial-o-spotrebe-srovnani-motoru-1-2-tsi-1-4-tsi-a-1-8-tsi-budiz-turbo-67413

Vloženo

Hm, tos moc dobře netrefil, tento článek se už kdysi na foru rozebíral a jsou tam nesmysly. Mám zkušenosti jak s 1.4. tak s 1.8 TSI, takže moc dobře vím, o čem mluvím. Dokonce jsem část toho testu zkoušel osobně. Tož tak.

Vloženo

A co chápeš? Evidentně nic. Ale to je tady u podobných existencí běžné - píší nic neříkající příspěvky horem dolem po celém foru, ničemu ve skutečnosti příliš nerozumí, jen zbytečně spamují. Což v poslední době sedí přímo na tebe. Tak se nad tím trochu zamysli, než budou problémy.

Vloženo

Já si to ovšem nemyslím a to je rozhodující. Tak se podle toho zařiď - pokud nemáš nic věcného k danému tématu, zdrž se planých komentářů. Na tlachání tady je hospoda. Toť vše.

Vloženo

Čau Pawouku, nech ho, to ho přejde až pochopí o čem to vlastně je. Jsem nebyl jiný, když mu dojde že je všem za blázna, tak přibrzdí a třeba jednou někomu pomůže. Vždyť tady chce byt každý začátečník zajímavý. Tohle je také tlach mimo téma a zastřelíš mě? :kol-143:

Vloženo

Dovolím si ještě na toto odpovědět (než mi někdo dá sežrat, že jsem tady OT) - právě proto, že je nováček, potřebuje trochu usměrnit. On to u něj není první případ, proto jsem už musel reagovat. Naprostá většina si dá říct a normálně zde fungují - ti co to nepochopili, už tady ovšem nejsou. Skutečné zájemce o informace, nebo lidi, co jsou schopni poradit a planě nežvanit, moc nebaví se přehrabovat podobnými příspěvky, pak zakládají duplicitní témata apod. Všechno to spolu souvisí.

Vloženo (editace)

Ludia chcem kupit Octaviu 2 podla penazi pred faceliftom na slovensku pozeram po bazaroch tak za 6 tisic eur su vacsinou octavie 2006 sem tam 2007 vynimocne 2008 vsetko maju okolo 220 tisick km. o pravosti by sa viedli dlhe debaty .... no na ponuku mi prisla octavia 2 2004 od svagra mojej priatelky s komplet spravenym podvozkom dva roky do zadu a rok do zadu mala robene komplet brzdy a su tam prave km je ich 178 tisic auto ma nejake kozmeticke vady ale tak asi prirodzene k jeho veko no pyta za nho 4 tisic eur. ma to jediny zahrdel ze mi spominal ze v aute zacina presakovat EGR a ze pokial ma auto tak medzi vymenami dolieva tak cca liter az liter a pol oleja ....... 

Co nato hovorite dufam ze date konstruktivne nazory...... Diiiik

Editováno: , autor: Fastet
Vloženo

Dopiš motorizaci a případně výbavu aby se dala líp posoudit cena.

Jinak podle manuálu je ještě 0,5 l/1000 km normálni. Ale pokud to tak má pořád a nezvyšuje se to, tak co naděláš, podle výrobce prostě vlastnost. Nicméně taky jsem rád pokud mezi výměnama nemusím dolít, max to co mi zbude od nalití z celého kanistru.

Vloženo (editace)

Já bych to vzal. Aspoň nekupuješ zajíce v pytli, což budou všechny Ochcávky po bazarech.

Ještě Ti zbyde a můžeš ten ventil opravit nebo deaktivovat.

 

Cena je i přes stáří hodně dobrá...za tu cenu jsou ještě jedničkové Ochcávky.

Editováno: , autor: Dedek007
Vloženo

BJB je dobrá volba, jen je to "pouze" Euro 3, pokud to pro tebe není problém a víš že se k němu majitel nechoval jako prase tak s tímhle nájezdem a za ty prachy bych ho vzal, lecos z výbavy se dá dodělat a manuální klimatizace (pokud jde o climatic) není až tak manuální :) Ten prosakující EGR není žádná katastrofa která by tě měla zruinovat ;)

Vloženo

Dik... Auto som zobral podvozok to ma spraveny a je tichucke a ide krasne keze je chipnute na cca 100kw su tam nejake interierove vady ale da sa to osetrit resp vymenit dufam ze mi to auto nebude robit problem prechod z fabie lpg :) je radostny uzivam si to auto zatial :)

Vloženo

Tichučké 1.9 TDI PD? Tak takové jsem ještě neslyšel.  :kol-28:  Už z principu fungování toho motoru je to vlastně protimluv. Nicméně nechť ti slouží ku tvé spokojenosti.  :kol-47: 

Vloženo

myslel som ten podvozok :) samozrejme PD je dobry traktor :) ale nejako mi to nevadi mam to tak nejak zakorenene ze pod tym zvukom sa skirva aky taky vykon :) o par rokov urcite uz nejaky CR dvojliter :) tam to je o inom :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pokud je tam skutecne vsechno puvodni, tak se da predpokladat, ze budes pomerne brzy menit spojku s dvouhmotou, tlumice a pravdepodobne i nejake ulozeni na podvozku. Takze rovnou pripocti tak 20 tisic. Pokud byly rozvody menene jak mely byt, tak ty by te cekaly za 50 tkm. Brzdy urcite menene jsou, takze ty podle stavu. Samotny motor neznam, to snad poradi nekdo jiny.

 

Jinak ja kupoval OII 2006 za 169 tisic a mela najeto 179 tkm. Ted mam najeto nejakych 226 tkm a za ruzne opravy jsem dal cca 35 tisic (nepocitam ani pravidelnou udrzbu ani ruzne dodelavky). A to si drtivou vetsinu prace delam sam, takze je to vlastne jen za material. :kol-32:

Vloženo

a výbava?

Těch 250 tis. je sázka do loterie. Motor může ujet ještě jednou tolik, nebo to po 20 tisících zabalí. To ti teď nikdo neřekne. Rozhodně to není držák, jako bývala stará jednadevítka. Nicméně i motor se dá vyměnit...Jestli je vše původní, tak velmi pravděpodobně brzo budeš řešit minimálně turbo, případně vstřiky. Spočítej si, za jak dlouho najedeš 100 tis. km. Tipuju, že během tohoto úseku budeš muset do oprav narvat minimálně 50 tisíc (bez běžného servisu).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...