Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Promiň ale tahle anketa sem sedne jako zlatej zub číslo jedna :rolleyes:

1) Podle mně by se tohle mělo rozvíjet jako diskuze a ne anketa nebo si představuješ že ti někdo klikne na jednu z možností a vzápětí se tu o tom bude ještě rozepisovat? Možná jo ale o to je to ulítlejší

2) Umístění do sekce “Závady, poruchy, servis“ vypovídá o všem

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm závadám připočti poslední a to napínací kladku na rozvodech. Ale já osobně si myslím že se toho nemusíš až tak bát. Ale musíš počítat s tím, že každé auto a jeho daná motorizace má své poruchy. Není auto u kterého by bylo všechno bezporuchové. ;)

A co se týká ankety tak musím souhlasit se šuldou. Anketa je dobrá věc na sčítání lidu, ale toto je fórum a zde se diskutuje. :palec2:

Ale abych nebyl REBEL tak jsem ti ji vyplnil.... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kupoval jsem po operativním leasingu 2 Octavie. První u ALD Automotive, Octavia s cca 75 000 z r. 2005. Nyní najeto cca 130 000, zatím žádná závada. Interiér z prvních let je dost hrozný, pogumované plasty jako piano nebo vypínač světel se dost ošoupaly. Jednání v ALD standardní, nemůžu si stěžovat.

Druhé auto jsem kupoval u Lease Planu (Car Next). Octavia 2008, najeto 150 000 za 3 roky. Obě auta měla plnou servisní historii, auto se 150 000 nicméně vevnitř vypadá jako nové. Z jednání v Lease Planu jsem byl velmi překvapený - pozitivně! Takřka nic nebyl problém, měl jsem pocit že nic netají. Ukázali mi kompletní historii servisních prohlídek, tzn. viděl jsem na kolika km se co dělalo. Viděl jsem že auto nemá záznam o nehodě. Viděl jsem fakturu při koupi. S autem jsem spokojený. Ohledně užívání člověk většinou neví, nicméně pro mě je důležité aby s tím jezdil 1 člověk. Tzn. aby to nebylo poolové auto na kterém se střídá x lidí. Pokud to auto má 1 člověk, např. obchodní zástupce, přeci jen si to sám nakofiguruje a má k tomu i určitý vztah. Samozřejmě pokud je to hovado, chová se k tomu také jako hovado.

Nicméně auto po operativním leasingu bych doporučil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám auto z rttorax a max.spokojenost.Je to z operativního leasingu sice po známem ale znám lidi co mají od nich auta jak já,ale řidiče neznají a auta v pohodě.Auto má najetých 30tis.km je po výměně oleje atd.ty ho přebereš a maš 30 tis.km čas jen jezdit.A ta cena je taky super.Mám i známe co si kupují auta v Německu a stavy super a cena taky.Sem tam i z Německa narazíš na auto,kterému se po dovozu něco rosype,viz můj kámoš klima kompresor,potom hlava u 2.0tdi pd.Prostě špatný kus koupiš kdekoli!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím. Příští týden si jedu pro O II. Motoriace v nadpisu. Chtěl jsem se zeptat, na co si u těchto vozů dát při koupi pozor. Jde o ojeté auto z roku 2005. Má nalítáno 200 tsc Km. Kompletní servisní historie až do posledního kilometru po 1. majiteli. Doufám, že se nenapálím jako při koupi minulého vozu. Proto vás pánové/dámy žádám o rady na co si dát pozor. A pokud by někdo z vás měl chuť mi napsat něco víc, tak by mě zajímalo, co si myslíte o chipu na tento motor. Díkec :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak asi takto. ZDE máš odkaz na motor. Zde si pročti vše a o svém motoru se dozvíš hodně. Podle těch pár informací co jsi psal tak bych usuzoval, že je to ještě ten starý motor 103Kw 16V což byly docela slušné motorizace. Chip na něm velmi exklusivní záležitost. Důležitá věc VZÍT SI NĚJAKÉHO AUTOMECHANIKA nebo kamaráda co OII fakt rozumí a kouknout po slícování spár,poslech motoru a zkontrolování podvozku. Dále pak kouknout do servisní knížky a prověřit v origo servise najeté kilometry podle databáze + celkovou diagnostiku vozu. ZAJÍMAT SE O DETAILY, které jsou na voze. Pak už jen hodně štěstí v koupi dobrého kusu. :palec2:

Ostatně na fóru se toho dozvíš hodně jen mít chuť číst,číst,číst a nespoléhat, že někdo udělá hrubý výtah. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víme jak to je,někdo napíše jak jsou tyto motory poruchové,a začne se to šířit takovou rychlostí,že s jednoho motoru je jich 50.Určitě byl nějaký problém s hlavou a setrvákem ale není to v takovém měřítku jak se zde píše.Mám znémé v servisech,a tak vím co je na autech poruchové.Sám mám 2.0 TDI PD 16V a bez problémů.Jen to začalo padat do nouzáku a to stačilo vyčistit turbo.Určitě by jsem se tohoto motoru nebál.Není jen v Octavii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem s tím to motorem nad míru spokojen.Přesně jak tu bylo psáno že někdo napíše něco na net a hned se toho všichni chytnou....Tento motor není jen v octávii a používá se v celém koncernu WV,takže se není čeho bát.To že doporučujou 1.9 je jen zase převzatý s jedničkový oktávky,tam ten motor byl fakt držák...Mám Oii 2.0 a vše OK a s chipem je to bomba.Mám nalítáno 150K a turbo,spojka apod vše OK.Jen jsem měnil na 120 K rozvody...Podle mě hodně dělá i nafta.Dnes je to samá voda, tankuji VERVU DIESEL a na zimu přidávám VIF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem rád, že taky napsal někdo něco positivního :D Abych se přiznal, tak jsem o octávce moc nepřemejšlel. Jsem "odchovaný" na Peugeotu,mám dva, a chtěl jsem pokračovat v tradici. Bohužel 407 sw 2.0 HDI bohužel nebyla v slušném stavu, za slušné peníze k sehnání. A nakonec jsem viděl tuhle octávku, svezl se a byl jsem nadmíru spokojen. Jen proč jsem volil 2.0. Nalítám toho celkem dost po dálnici, a jeden z požadavků byl 6. rychlostní stupeň. Tak doufám, že jsem nevolil špatně.....Ale to ukáže čas. :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta poruchovost 2,0 TDI PD 103KW není legrace. Je to skutečně tak jak se píše. Mám dost známých ve škodovce na správných místech, takže mám o tom reálné informace. Určitě bych se tomu motoru vyhnul, navíc u prodávanýho auta. Vemte si jen ten fakt, kolik lidí se zbavuje fungujícího auta? Určitě méně než těch, co je prodávají z nějakého důvodu, který se snaží samozřejmě zamaskovat.

Motor může mít za sebou nějaké opravy, může být nespolehlivý, auto může být opraveno po nehodě (kolikrát se to dá těžko poznat)...atd...těch věcí je spousta.

Co pomůže je zjistit v servisní knížce, kde bylo vozidlo servisováno a projít si záznamy o případných opravách. Prostě zjisit o vozidle historii co nevíc.

Pravda je, že ta 1,9 TDI PD byl zlatej motor...škoda, že ho nedělají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám také známé ve značkovým Škoda v četně souseda.Ale ta poruchovost není zase taková.Na každém autě je nějaká poruchovost.To ale neznamená, že motory 2.0 jsou nějak hodně poruchové.A není to jen Octavia, kde tyto motory jsou.Znám několik lidí, co tenhle motor mají a nikdo si neztěžuje.Sám mám najeto 165 tis a jsem spokojen.Jestli to také není tím,že se o tom jen píše pořád dokola, ale ve zkutečnosti ten problém není takový.JÁ JSEM SPOKOJEN :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 vinklec

Pokud chceš vědět neduhy úskalí atd.... motoru 2.0 TDI PD 103KW tak zde máš O D K A Z a najdeš tam své odpovědi.

2 Pavel 5

Každý je spokojen se svým MAZLIKEM, i když má nějaké neduhy. Co se fakt týká - tak ve všech motoristických časopisech (viz. Svět motorů,Autotip atd..) se psalo, že nejspolehlivější motor pro OII je 1.9TDI PD 77KW bez DPF.

Ve statistikách známé renomované německé zkušebny ADAC vyšla Octavia II 1.9 mnohem lépe než 2.0. ;) Pořád srovnávám jen motory PD! Nebavím se o common railu, který ze začátku produkce byl velmi nepovedený.

Takže z tohoto všeho vyplývá, že je úplně jedno jaký motor zvolíš, protože pokud mu dáš podstivou péči a údržbu, bude ti sloužit dobře a lecjaké poruchy mu promineš. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Cachek: -- a co bys chtěl slyšet za rady?? Jak už tu padlo... koupě ojetýho auta je vždy sázka do loterie a zvlášť v čechách.. Budu upřímnej - nejsem moc zastánce nákupu takhle ojetých aut.. Zajímalo by mne, co vlastně očekáváš od auta, který už má nejlepší roky za sebou, navíc v motorizaci která statisticky vykazuje největší poruchovost a ještě to chceš čipovat... Neříkám že zrovna tento konkrétní kus musí být problémovej. Sám jsem měl služební 2.0TDI mr08 se kterou jsem za dva roky nalítal 130tkm a bez problému (spotřebu oleje nekomentuju..), ve firmě jsme auta měnili po 3 letech nebo 200tkm.. protože jednak pak už byly splacený a jednak se zvyšovaly náklady na údržbu.. (šéfovo 2.0tdi měla za 2,5 roku 240tkm a už třetí turbo, na čemž měl samozřejmě svůj podíl díky stylu jízdy...). To je to auto fakt tak výhodný, aby sis ho koupil?? Píšeš že hodně jezdíš po dálnici.. kolik toho ročně najezdíš, kde a jak?? Pokud fakt jezdíš víc, tak se stejně výhledově dalším investicím nevyhneš, za dva roky auto bude mít o xy kilometrů víc a už se ho vůbec nezbavíš.. ale pravděpodobně toho zas tolik nenajezdíš, jinak bys auto s takovýma kilometrama ani nechtěl..

Samozřejmě je to ale každého volba... a třeba bude auto dobře sloužit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ročně najezdím kolem 25 až 30 tsc km. Není to moc, ale není to ani málo. Nejsem člověk, který dostane od firmy 750 tsc na nové auto a vyber si. Jsem živnostník takže rozpočet mám opravdu omezený. Za nějakejch 170 tsc nový auto sice koupíš, ale nebude to žádnj zázrak. Tohle auto je původem firemní. Firma se ho po najetí 200 tsc km zbavila. A jelikož kolikrát jezdím pracovat přes celou republiku a trávím pak v autě cca 3-4 hodiny cestou tam a další 3-4 hodiny zpátky každý týden, chci mít alespoň nějaký komfort. A další věc je spotřeba. ;-) Přeci jen když si každej litr nafty musíš zaplatit, tak taky koukáš na spotřebu. Když si to dáš do kupy, asi ti dojde, proč jsem si koupil tohle auto ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...