Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Tak přes nějakou firmu nevim, nevim. Otec mé přitelkyně se znal s majitelem jedné takovéhle firmičky, tak si od něj nechal z Němec dotáhnout pasata. A pan mu prozradil , že kdyby to auto neprodával jemu, ale v bazaru, tak ma o 50 000 km. méně a je o 30 000 kč. dražší ;) . Takže tudy asi cesta nevede.

Spíše bych se poohledl po někom kdo mluví alespoň tochu německy a vyzná se v autech. Neříkej že se nikdo takový ve vašem okolí nenajde. Každopádně by bylo lepší, kdyby to byl někdo známej, komu můžeš věřit.Ale jak už tady někdo psal, škodovky si tam docela ceněj a kord octule :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsou už automaty na takové ůrovni že se nemusíš bát...Dnes už spíš přežijou celý auto než odejde převodovka....Podle mě DSG přežije víc jak manuáal,protože se tam odstraní lidský faktor,kdy někteří uživatele u manuálu zařadí přes zuby apod....Pokud si smířený s tím že budeš mít s jízdy víc pohodlí než zažitek s plnohodnotného řízení auta,tak jedině mohu doporučit.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

DSG nic proti tomu. DSG je velmi dobra volba. Ale 2.0 TDi no jak chces. Kamos ma presne toto auto ale kupoval ho nove. Problemy nejake mel jako ze navrhli v nejakych letech spatnou hlavu (malo materialu) a ty pak praskaly byla svolavacka. a taky to zere dost oleje vic nez 1.9 TDi. asi litr oleje na 4000km moc toho nesvedl v manualu je ze 1l oleje na 1000km je v norme. ja bych volil 1.9 a mam 1.9 ten motor je proverenej jak svina ale nema to takovej odpich jako 2.0 ale jak rikam ja do ni nesel.

Alli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se mě občas někdo zeptá, jestli jsem s automatem spokojený, tak mu odpovím, že to je ta nejlepší věc co jsem si vybral a nikdy bych to už za manuál neměnil! Nesouhlasím s Klonem. O pocit plnohodnotného řízení nepřijdeš! Je to jako tvrdit, že televize na dálkové ovládání už není plnohodnotná televize! DSG má režimy sport, drive, manuální tiptronic a já mám navíc volant s pádly pro řazení na volantu, kdo z mauálistů tyhle možnosti má? Když sešlápnu plyn tak mi to přeřadí na takový stupeň, kde je aktuálně největší výkon. Když podřazuji tak to dává meziplyn, tohle s manuálem troufnu si říct nikdo neumí. Při jízdě mám pořád ruku na páce jako za starých časů a když občas jedu v našem druhém autě což je manuál tak se u toho chvíli náramně bavím, ne proto že je to lepší, ale jak prehistorické to je :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba oleje je zanedbatelná. Dolévám olej 1x 1L mezi servisním intervalem 15tis. km při kterém se olej mění. Takže jako argument že to žere olej beru jen v případě, že je pro někoho 250Kč za 1 dolití/půl roku (u mne protože najedu 30tis. ročně) moc. I kdyby to bylo 500 Kč/půlrok tak mi to přijde ok.

Ahoj,

DSG nic proti tomu. DSG je velmi dobra volba. Ale 2.0 TDi no jak chces. Kamos ma presne toto auto ale kupoval ho nove. Problemy nejake mel jako ze navrhli v nejakych letech spatnou hlavu (malo materialu) a ty pak praskaly byla svolavacka. a taky to zere dost oleje vic nez 1.9 TDi. asi litr oleje na 4000km moc toho nesvedl v manualu je ze 1l oleje na 1000km je v norme. ja bych volil 1.9 a mam 1.9 ten motor je proverenej jak svina ale nema to takovej odpich jako 2.0 ale jak rikam ja do ni nesel.

Alli

Editováno: , autor: RichardD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě dolévá pravděpodobně olej 2x 1L za půl rok, ale abych nevypadal jako někdo kdo tvrdí že spotřeba oleje není. Je. Mám koupený 5L kanystr oleje a v autě vozím vždycky sebou jednolitrovou flašku v kufru. Nijak mě to neomezuje a prostě jen jak to jde zastavím, doleju a mám půlroku pokoj. Nemohu říct že by mi to nějak vadilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

DSG nic proti tomu. DSG je velmi dobra volba. Ale 2.0 TDi no jak chces. Kamos ma presne toto auto ale kupoval ho nove. Problemy nejake mel jako ze navrhli v nejakych letech spatnou hlavu (malo materialu) a ty pak praskaly byla svolavacka. a taky to zere dost oleje vic nez 1.9 TDi. asi litr oleje na 4000km moc toho nesvedl v manualu je ze 1l oleje na 1000km je v norme. ja bych volil 1.9 a mam 1.9 ten motor je proverenej jak svina ale nema to takovej odpich jako 2.0 ale jak rikam ja do ni nesel.

Alli

Mám 2.0.TDI PD 103 KW 16V a žádný problém.Najeto 150 tis.Od výměny do výměny nedoliju ani decku.Jen jsem vyčistil turbo protože to občas spadlo no nouzáku.Svolávačky byly i u jiných značek,občas se nějaká chyba ve výrobě najde.Osobně neznám nikoho kdo by měl problém s motorem nějakého většího rázu.Já jsem max.spokojen. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.0.TDI PD 103 KW 16V a žádný problém.Najeto 150 tis.Od výměny do výměny nedoliju ani decku.Jen jsem vyčistil turbo protože to občas spadlo no nouzáku.Svolávačky byly i u jiných značek,občas se nějaká chyba ve výrobě najde.Osobně neznám nikoho kdo by měl problém s motorem nějakého většího rázu.Já jsem max.spokojen. :)

Já mám najeto 110tis. Dle spotřeby to honím o dost víc jak Pavel5 a taky absolutně bez problému. Uvidíme jak to zvládne chip na který jdu příští týden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tom případě beru zpět, moje spotřeba je vypočítaná :). V autě mám spotřebu -0.4L/100 než je reálná. Ovšem nedaří se mi ani předpisově jezdit pod 6L na gumách 225/45 R17. Na 16" zimákách jsem se pod 6 dostal v pohodě.

Ta spotřeba je podle počítače,ten ale ukazuje o litr méně než ve zkutečnosti,nevím proč. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ja som chcel kupovat auto u nas na SK. Kolega si kupil Passata z Nemecka - volba bola jasna.

Kupil som O2, rok 2008, Elegance plus navyse sportovy volant, sportove sedacky, dvojite dno, tonovane skla, original tazne, winter packet, Webasto nezavisle kurenie.....

Max spokojnost, 170.000 km. Tych som sa bal najviac, no ked som videl tie cesty ... strach pominul. Auto z lizingu pravidelne servisovane. Vzadu nesedel snad nikdy nikto a v kufri sa nosil asi len notebook :)

Interier bez znaok opotrebenia. Ak by som stocil autu 100.000 bezny clovek to nema sancu spoznat...

V nemecku treba kupovat auta priamo od nemeckych bazaristov, nie od turkov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Take uvažuji o koupi OII v kombi jen se stale nemužu rozhodnout ktery motor vybrat jestli 1,9 nebo 2,0 tdi.

U toho dvoulitru se mi libi 6 rychlostní převodovka ale zase se bojim poruchovosti těchto motoru.

Ta 1,9 je asi takový rozumný kompromis že?

Mam v planu auto kupovat v německu v ceně do 11tis eur.

Poradíte jaky motor tedy vybrat abych pak nelitoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja delam v Nemecku 17let a auto jsem si kupoval vzdy u nas. Pred rokem jsem si nechal dovezd octu 2 4x4 z Belgie. Ja sam jsem v Nemecku na nic vyhodnyho nenarazil. Taky nemam cas tam jezdit od bazaru k bazaru.A mimochodem kdyz vidim ze majitel je Rus nebo Turek :kuk: A na internetu mobile.de nic vyhodnyho neni . Octy jsou tam drazsi nez u nas. Ti co se dovozem zivi uz vi kam jed atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

uvažuji o koupi Octy II 1.8 TSI, rok 07-08. V nabídce je pár aut v relaci 220-250tis, najeto 130-150tkm a pár mezi 270-300tis, najeto 50-70tkm. Jak říká D-FENS, bazarová auta se dělí na rozbitá a v blízké budoucnosti rozbitá, tak se chci poradit tady.

1. Přijde mi že hodně lidí to prodává při určitém počtu kilometrů, existuje nějaká součástka která třeba notoricky odchází kolem těch 50-70 nebo 130-150 tkm?

2 .Jak moc se dá tahle motorizace za tři roky pokurvit a na co si dát pozor? Koho byste vzali s sebou na nákup jako poradce (klidně placený)?

3. Jedno z těch aut je "ověřený ojetý vůz", prodává ho dealer škoda. Má to nějaký význam nebo je to jenom leštěný prd?

4. Koupili byste tohle auto za tu cenu? Nové stojí 480-540tis, podle výbavy. Jsem přesvedčený o kvalitě motorizace, Octavia jako platforma mi snad vyhovovat bude (vybíral jsem primárně motor, pak auto).

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě trochu vychladily některé hrůzy které o 1.8 TSI čtu. Praskání hlav, výměny motorů pod 100.000 km, bouchající klikové hřídele, opotřebené vačky, nasraní zákazníci. Člověk se asi tohle dočte o spoustě motorů, ale v kombinaci s mými zkušenostimi se servisy škoda mě to zase trochu tlačí směrem k žaponcům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...