Clint Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Proč by ses TSI vyhnul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 (editace) Protože TSI nemá, a nezná poučku že nafta/těžké oleje patří do kamen :-) No TSI v takové ceně asi nenajde. Za takovou cenu byl si raději našel SAABa nebo Rovera, popř. podobné, čeho se lidí bojí, v této ceně se dostaně i k hezkému Accordu a bude mít výbavu, o které se mu v OCT nesní. Navíc se takové MItsubishi, SAABy a Rovery nekradou. Pokud někdo najede 10tkm ročně (i 16-22) tj. asi 16 x ročně tankuje, takk bych spotřebu vůůůbec neřešil a koupil si KV6 válec 2,5litr nebo alespoň 5 válec Audi. Já najedu 33 tkm ročně a mám TSi a mám spotřebu tak 1,2 litru nad diesely. Kdybych jezdil slušně jako poslední 4 tankování ze 7 viz Sprimonitor tak se pohybyji okolo 6,5 litru, a s naftou kolegové jsou okolo 5,8 takže .... Jel jsem za tchánem k prababičce, vezl vajíčka, měl jsem spotřebu 5,3 na TSI 1,8T na 300km trasu. Jeli jsme prostě podle předpisů 90-100kmh. Editováno: 8. Březen 2014, autor: Austin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 první tsi a jejich problemy jsou snad známé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 to jo když se ktomu lidi chovají jako prasata tak není divu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaCZ Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Máš pravdu za tu cenu TSI není, nejlevnější kousky za 170K..jezdím denně do práce 20km tam a 20 zpět.Víkendy najedu třeba 100km.Takže po přepočítání sem na 15 000 km za rok max.Takže benzín...Který bude lepší? Dot jsem četl o 1.6 FSI . Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 to jo když se ktomu lidi chovají jako prasata tak není divu... Nesmysl, konstrukční a materiálové přešlapy koncernu neovlivníš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 jasne když je tam pruser s komponenty prvních verzich tak souhlasím ale druha věc jak uživatel s autem zachazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Jasně, když někdo "odpálí" turbo svojí ignorancí, či neznalostí zacházení s ním, tak jo. Ale největší přešlapy koncernu u TSI fakt moc neovlivníš - to je ruleta - např. jestli v motoru není patřičný napínák, atd. Kdo o tom neví, tak může mít smůlu. Bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Proto taky koupě TSI z druhé ruky je vždycky ošemetné...člověk neví, jak s tím dotyčný jezdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaCZ Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Chlapi co říkáte na tohle?.Za kolik bys se to dalo opravit. http://auto.bazos.cz/inzerat/31295261/Skoda-Octavia-II-combi-TDI-DSG.php Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 To ti z tech fotek, kde neni zadne poskozeni vubec videt, opravdu nikdo nerekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaCZ Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Já vím, myslím jestli je to po kroupách nějak moc finančně náročný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Záleží jak moc to je. Jestli stačí nerovnosti vytáhnout, nebo kit a lak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Ale i to vytahnuti stoji desitky tisic (pokud je cele auto potlucene) a osobne bych do takoveho auta nesel. Moc neverim, ze se pri oprave touto metodou nijak neposkodi vnitrni struktura laku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) Zalezi kdo to opravuje. Taky ji mam koupenou "po kroupach". Dealal to servis Skoda v Rakousku a moc se s tim nesrali. Poskozena strecha, kapota a predni okno. Podle dokladu vse vymeneno za nove (zadne vyrovnavani, kytovani), strecha a kapota nalakovane. Jinak to auto na fotkach, urcite to ma lakovane prave zadni dvere (nebo naopak ty jedine jsou nelakovane), maji jiny odstin. Ta bila kuze je pekna, ale nesmis se k autu chovat jako prase. Mam ji (bohuzel) taky a udrzet to cisty da sakra prace. Podle fotek vypada ze to opravou uz proslo, takze pak je otazka kde a jak kvalitne. Editováno: 9. Březen 2014, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaCZ Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Dobře zavrhl jsem to..Budu se znovu opakovat jakou tedy motorizaci bych měl zvolit?..1.6mpi, nebo FSI, či ten žravý 2.0...děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vtipi Vloženo 29. Březen 2014 Sdílet Vloženo 29. Březen 2014 PROSBA O NACENENÍ AUTA Dobrý den, od známého mám možnost zakoupit Škodu Octavii II 1.6MPI, r.v.2005, nájezd pouze 67tis. km, autem jezdil 7 let důchodce, bylo garážované, poslední 2 roky jej má známý, je pravidelně servisované v autorizovaném servisu škoda - doposud nenastaly žádné problémy ani opravy, kromě standardních výměn oleje, filtru atp. Auto je nehavarované, pouze na zadním nárazníku je rýha z parkoviště asi od nákupního košíku a na přední kapotě se občas najde stopa po zasažení kamínkem od aut z běžného provozu, nic drastického. výbava - Ambiente, přední okna v elektrice, loketní opěrka, přední i zadní mlhovky, 4x airbag, kazetové rádio, zámek řadící páky. Můžete mi prosím napsat odhad ceny takového vozu? Vše výše zmíněné považujte za pravdivé vč. najetých km, je to opravdu tak. Díky za odpovědi. foto vozu (omluvte kvalitu, foceno mobilem): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Cca 130.000 - 140.000,- Kč v případě prodeje koncovému zájemci bez využití firem jenž auta vykupují. Toť můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Viděl bych to kolem 120tis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maba Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Taky bych to viděl tak max. 120 000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Co myslíte? Znám minulost tohoto http://www.autanet.c...9&vyrobce=skoda auta osobně, jaká může být jeho budoucnost? ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 nové turbo,spojka,vstriky to je budoucnost kolik najezdis rocne tisic km ze chces naftu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk K. Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Zdar chlapi, delší dobu přemýšlím o koupi OII, ale ať se prodírám jak se prodírám, furt se nemůžu dopátrat tomu, jakou motorizaci vybrat. Čtu tu, že TSI nebrat, chápu správně, že tam něco není v pořádku, a že záleží jak s tím kdo jezdil před tím?Přemýšlím tedy o 1.6 TDI je lepší CR nebo PD, v okolí mi všichni říkají, že PD nebrat, ale důvod nevím, ani mi není jasně zda se postupem roků PD vyladilo, pokud tam něco bylo. Mám tedy ostatní motorizace vyloučit a soustředit se na CR? A pokud tedy mám zůstat u CR, jak na tom je 2.0 TDI CR? Dle nabídky jsem se dočetl, že spotřeba u těchto motorů je docela nízká, je to pravda?A poslední otázka, mnozí mě také od OII odrazují, že motory a převodovky moc nevydrží a že si raději mám koupit OI, že tím ušetřím i do budoucna, ale já osobně to auto chci i kvůli bezpečnosti když někam pojedem s rodinou, nejen že s tím budu jezdit do práce.Na kolik by jste nacenili prodej tohoto auta, dejme tomu rok 2009 - 2010, ve verzi Ambience, při 120 000 (pokud je to zrovna špatná volba km pro koupi, budu rád za radu kolik najeto by bylo nejlepší koupit).Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 (editace) TSI že nebrat? Kdo ti to nakukal? Koho jsi potkal? 1,6 TDI ne, je to lemra, jediná výhoda, že málo žere, ale je hlučná, klepe se jak drahej pes a nejede vůbec. 2,0 TDI CR je dobrej, pokud ropu, tak tenhle. Já a my všichni jsme benzínoví, takže za mě 1,8 TSI je nejlepší volba Jedničku oktu už nekupuj, je to za horizontem. (hele záleží na nájezdu km a na kolik preferuješ spotřebu oproti jinejm věcem) Editováno: 28. Duben 2014, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 (editace) Zdíno, ono je také důležité zda-li jsi ropafans nebo benzinfans. Taky kolik najedeš kilometrů za rok, kolik peněz za auto utratit atd atd atd. A není-li třeba už lepší oželet "plnooo palbo" a nejít do dneska velice úsporných TSI EA211 a mít novou OIII za solidní prachy viz OIII Fresh. :kol-32: . U staršího se nevyhneš "preventivním" výměnám skoro celého auta- ložiska, tlumiče, rozvody....... Editováno: 28. Duben 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.