foxdivemaster Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 ze by objemem? 1,6k je zdechlina jak prase,furt musis kvedlat radici pakou,proto si myslim ze v kombinaci dsg to bude urcite lepsi a myslim si zivejsi,pokud budes jezdit na spotrebu a v nizkych tockach tak to casem zas bude problem s dpf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Pokud budes jezdit z 99 % ve meste (to chapu tak, ze kratke trasy), tak bych si diesel urcite nekupoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 A já si taky přidám. Přesně tak. Diesel na 99% ježdění po městě je s prominutím hovadina na entou. Postupně na tom autě bude vše umírat a buď se ho zbavíš nebo do něj začneš rvát hodně peněz a zjistíš že sakra víc než do benzínu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 ty ty motory trochu časově mícháš dohromady - píšeš o faceliftový O2, takže žádná 1,9 tdi, žádné MPI apod. To už je hluboká historie S tím dieselem a městem je to trochu složitější. Na krátké jednotlivé trasy je to blbost (vlastně celá octávka by byla blbost), pokud ale budeš jezdit delší dobu - třeba něco nebo někoho rozvážet, tak je to naprosto OK a benzín by tě sežral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 (editace) Byt se mnou mnozi usporne orientovani nebudou souhlasit tak 1.6TDI povazuju snad za nejhorsi motor do O2 (z tech, co byly k dispozici na konci vyroby). Jedine, co ten motor produkuje v dostatecnem mnozstvi, jsou kraval a vibrace. Vykon se odstehoval do Humpolce. Spotreba je jiste dobra, ale pro me zcela irelevantni. Radost z auta mi dela svizna, plynula a ticha jizda, nikoliv mene casta navsteva benzinky. Editováno: 11. leden 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamahl Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 (editace) Tu je tabulka motorov, ktoru som nasiel na pre O2 FL - http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=1560 Vidim tam aj MPI aj 1.9 TDI. Tak teraz nerozumiem, preco je MPI a 1.9 TDI hlboka historia. Alebo mi nieco uplne unika? Ok opytam sa inak.. O tom, ze diesel do mesta je hovadina a ze 1.6 TDI netaha som si precital vcera uz aspon v 10 recenziach. Tak aky iny motor mam teda pre O2 FL hladat? Tie 1.2 TSI maju podla niektorych recenzii spotrebu 10l a to je proste sialenost. Hladam auto so spotrebou do 7-8l v meste a myslel som, ze s octaviou sa tam vmestim. Diky Editováno: 11. leden 2015, autor: Kamahl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 ty ty motory trochu časově mícháš dohromady - píšeš o faceliftový O2, takže žádná 1,9 tdi, žádné MPI apod. To už je hluboká historie ses trochu sekl v historii ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 (editace) Kamahl: To je hovadina. Kterykoliv TSI benzin jezdi po meste kolem 8mi snad krome RS. Ja jezdim s 1.8TSI prave za 8l. Jezdim vyhradne po meste a vyhradne kratke trasy. Cca. 7km do prace a zpet kazdy den. Jiste ze s 1.2TSI jde po meste jezdit i za 10l a urcite i za vice, ale to musi clovek jezdit jako prase. Pri normalnim jezdeni se do tech 8mi urcite udrzis. Editováno: 11. leden 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 no tak to je asi záležitost vnímání ty motory zmizely spolu s přechodem na normu Euro 5, které neokázaly vyhovět. Tazatel psal o autě z roku 2011 a to už se fakt dávno nedělaly. Ostatně už i samotná O II je historií... podle mých letmých zkušensotí žere na extrémní trasy slabší TSI víc než silnější. Ovšem i těch cccca sedm - osm litrů je dost. Já po městě jezdím s 2.0 TDI i v zimě do 5,5 litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Takhle to nejde srovnávat, jen městkej režim je pro TDI v oktávce II masakr a 7-8l s benzínem vyjde levněji. Kdysi sem od někoho četl že si koupil oktávku TDI s DPF. Roční nájezd 7tkm a z toho jsou 2tkm navíc jen tak na projetí po dálnici kvůli DPF Lidi někdy opravdu vidí jen ty čísla a dál už nepočítají. Něco jinýho by ale bylo ale koupit funglovku a za pár let ji zmršenou prodat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamahl Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 No dobre, tak som sa pytal, ktory benzinovy motor je najlepsi vzhladom na spotrebu. Nepotrebujem ziadne sportove delo Chcem sa proste pohodlne odviest po meste a raz za rok na chatu 500km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 .....Kdysi sem od někoho četl že si koupil oktávku TDI s DPF. Roční nájezd 7tkm a z toho jsou 2tkm navíc jen tak na projetí po dálnici kvůli DPF .... no tomu říkám zdroj relevantní informace, u nás zase jedna paní povídala, že do roka se zdraží benzín na trojnásobek... není dobré dělat příspěvky z blbostí, které někdo někam napíše, lépe je použít vlastní zkušenost, případně zdravý rozum. Je ale pravda že staré PD diesely mají se samočištěním filtru pevných částic občas problémy hlavně v městském provozu - ten uváděný nájezd je ale naprostý nesmysl. Ovšem novější CR diesely na filtr netrpí. Motorů se v Octavii objevila celá řada a je potřeba je od sebee odlišovat. Například často proklínaný diesel 2.0 existuje v pěti provedení, které se od sebe diametrálně liší konstrukcí, potažmo bolískami, na které trpí. Stejné je to s 1.9 D - kdysi neskutečný držák se v O II dokázal změnit v nevyzpytatelný krám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 No dobre, tak som sa pytal, ktory benzinovy motor je najlepsi vzhladom na spotrebu. Nepotrebujem ziadne sportove delo Chcem sa proste pohodlne odviest po meste a raz za rok na chatu 500km možná zvaž jestli je O2 pro tebe to pravé auto. Záleží kolik potřebuješ mít v autě místa, třeba by ti stačil Rapid, či ještě něco menšího. Je zbytečné jezdit po městě sám a ještě s sebou tahat relativně velký a těžký auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 To bylo jen pro úsměv jak to může u někoho vypadat, kdo chce se tomu zasměje, kdo ne nechá to bejt a jinej to zase překroutí v nepřiměřený porovnání Kyselinka co sem chodí mi psal že ježdění na spotřebu nedělá dobře jeho DPF u TDI CR. Jinak souhlasím s uvážením výběru auta, nejen motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamahl Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 (editace) Pre O2 som sa rozhodol, jazdit budeme 2. Male auto uz nechcem, doteraz som jazdil na Saxe a potom na Tolede 2004, z ktoreho som velmi prijemne prekvapeny a najblizsie k tomu mi vychadza prave O2. Aky motor mam teda hladat v bazaroch? Prechadzam autobazar.eu a vacsinou su v O2 FL 1.2TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI ale aj MPI, ale tie som kukal ze zeru ovela viac ako TSI. Ako som uz spominal vyssie, jazdit budem v meste a nepotrebujem ziadne zihadlo. Editováno: 11. leden 2015, autor: Kamahl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 no tomu říkám zdroj relevantní informace, u nás zase jedna paní povídala, že do roka se zdraží benzín na trojnásobek... není dobré dělat příspěvky z blbostí, které někdo někam napíše, lépe je použít vlastní zkušenost, případně zdravý rozum. Je ale pravda že staré PD diesely mají se samočištěním filtru pevných částic občas problémy hlavně v městském provozu - ten uváděný nájezd je ale naprostý nesmysl. Ovšem novější CR diesely na filtr netrpí. Motorů se v Octavii objevila celá řada a je potřeba je od sebee odlišovat. Například často proklínaný diesel 2.0 existuje v pěti provedení, které se od sebe diametrálně liší konstrukcí, potažmo bolískami, na které trpí. Stejné je to s 1.9 D - kdysi neskutečný držák se v O II dokázal změnit v nevyzpytatelný krám. poprosil bych o vypsani tech 5 provedi a v cem se lisi,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Pre O2 som sa rozhodol, jazdit budeme 2. Male auto uz nechcem, doteraz som jazdil na Saxe a potom na Tolede 2004, z ktoreho som velmi prijemne prekvapeny a najblizsie k tomu mi vychadza prave O2. Aky motor mam teda hladat v bazaroch? Prechadzam autobazar.eu a vacsinou su v O2 FL 1.2TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI ale co MPI, ale tie som kukal ze zeru ovela viac ako TSI. 1,2tsi a 1,6tdi neber aspon za me ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 (editace) Ale ta 1.6 TDI ma zaroven aj najlepsiu spotrebu, nie? Jazdit budem 99% v meste. Edit: myslim ze je uplne evidentne, ze do motorov a aut sa nevyznam. Ale ked kukam na tabulku motorov OII, tak 1.6 TDI ma 77kW, rovnako ako 1.9 TDI. 1.4 benzin ma len 59kW. Ako moze byt potom 1.6 taky slaby? V com inom sa udava vykon motora ak nie v kW a konoch? 1,6 je opravdu tupej motor. Když po něm nic nechceš, tak nebudeš překvapenej, že ti taky nic nedává. Jestli jsi jezdil někdy s 1,9 tak si budeš nadávat co jsi to koupil. Po sešlápnutí plynu se chvilku nic neděje, pak se značně neochotně začne motor probouzet z letargie, ovšem bohužel jen aby do ni za chvilku zase zapadl. Tohle už není motor, co by oslňoval krouťákem a opanoval levý pruh na dálnici. O náchylnosti CR na kvalitu nafty,se radši ani nezmiňuju. Editováno: 11. leden 2015, autor: Wejgll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 (editace) poprosil bych o vypsani tech 5 provedi a v cem se lisi,diky to z hlavy úplně přesně nedám, někde se to tady dá najít včetně podrobného popisu: 1) PD 103 kw 8 ventilů DPF 2) PD 103 kw 16 ventilů 3) PD 125 kw 4) CR 103 kw DPF 5) CR 125 kw DPF jo a ještě 6) CR 81 kw DPF ale to je tuším záležitost jen elektroniky liší se v hlavě válců, přítomnosti či absencí filtru pevných částic, použitých vstřicích, celého systému vstřikování a přítomností či abencí vyvyžovacích hřídelí v bloku motoru. V rámci celého koncernu VW existuje dalších X verzí tohoto dvoulitru. Každý z nich má nějaké slabé místo (někdy velmi slabé) - takže vzniká dojem motoru, který má nejvíce možných poruch, ovšem ve skutečnosti se ty klíčové závady nekombinují - Tedy například 16 V nemá problém s DPF, ale zase jí praská hlava, ale na druhou stranu jjí neodchází olejové čerpadlo a nezadírá se jako to dělé motor s vyvažovací hřídelí apod. EDIT: tak už jsem to našel http://forum.skodahome.cz/topic/2945-20-tdi-pd-103-kw/?p=1900758 jestli na to dobře koukám tak ani nejsilnější dvoulitr v Octavii vyvažovací hřídele neměl Editováno: 11. leden 2015, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamahl Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Ked sa v bazaroch pise ze RS packet, znamena to, ze majitel si dorobil nejake vizualne prvky z RSka? Na webe som nasiel ponuky roznych RS packetov, predny / zadny naraznik, bocnice atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 přesně tak, předchozí majitel tam chemopreném přilepil něco, co upadlo z RS a teď za to chce zaplatit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šlaušek rs Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Tak já tenhle problém malé/velké auto a spotřeba ve městě vyřešil jednoduše. Na dálky a mazlení mám benzínovou RS 2.0 TFSI, s tou se dá jet mimo město běžně za 7 - 7,5/100 a do města a na zimní hrůzy jsem koupil za 40.000,- starou mrchu Fabii 1.4 MPI a je po problému. Dávám jí jen to nejnutnější a až umře, sežene se další mrcha do města na likvidaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 u nás je to stejné, jen čím je vozidlo A lepší, tím je menší pravděpodobnost, že někdo bude chtít jezdit vozidlem B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scarecrow Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) Zdravím, pomalu se chystám vyměnit svou octavii 1 RS za 2 řadu. Co říkáte na tohle: Octavia 2 RS. Šli by jste do toho? Máte někdo zkušenosti s tímto prodejcem? Cena se mě zdá sice možná malinko vyšší, ale auto má servisní historii a mám ověřené kilometry. Samozřejmě víc budu vědět až po osobní prohlídce. Prosím žádně otázky typu proč zrovna O2 RS v benzínu :-) Děkuji za odpovědi Editováno: 11. Březen 2015, autor: Scarecrow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.