šulda Vloženo 25. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2015 Jaký kódy máš na mysli? 4UF a 4X3 ? Jak už je tu psáno, O II max. 6 a O III max 9 Vše co se udává navíc je jen mateční btw a ani výbava není rozhodující, mám z výroby verzi Classic a mám taky plnej počet bagů, tedy 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Omlouvám se,máte pravdu,je jich 6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 K puvodnimu dotazu, pokud je hlavnim ukolem vyhnout se problemum a investicim, tak je hloupost jit do 10let stareho auta. Tam se budou veci postupne sypat i v pripade, ze ma opravdu najeto to, co udavaji a opravdu to vlastnil nejaky nemecky duchodce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukisvk Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Dobry den, dovolim si oslovit clenou klubu a najmä majitelov aut Octavia II FL 4x4 s motorizaciou 1.6 TDI CR. Rozhodujem sa nad kupou tohto auta a rad by som pocul Vas nazor / rady /postrehy. Koho by zaujimalo viacero infomracii o aute: Rok vyroby auta je 04/2011. Auto odkupene (z operativneho leasingu) vodicom, ktory v nom vo firme jazdieval. Najazdene ma 140 000, cca na 120 000 bola menena spojka a rozvody (podla infomracii ktore mi podal). Vybava taky standard, elektricke predne okna, zrkadla, tempomat, palubny pc., vyhrievane sedacky, mech. klima, autoradio s CD, bluetooth sada (na vybave si az tak nepotrpim, skor mi ide o spolahlivost motora) Viacej informacii zistim, az obdrzanim VIN cisla. Suma, 8500€... Zaujimalo by ma predovsetkym co si myslite o tejto motorizacií v spojeni s Haldex-om, nakolko som s takymto spojenim nemal moznost zviezt sa. Niesom pretekar, na druhej strane nejazdim na spotrebu a tak by som sa nazval vodicom, ktory nie je prekazkou na cestach. Pohon 4x4 by som mal rad pre pripad "keby nieco". V rodine mame Golf VI s touto motorizaciou, r.v. 2012 (ako nove) a odkedy sa kupilo, bolo s nim mnozstvo problemov: - vybita bateria, - samovolne vypinanie motora za jazdy (asi 5x), - hlasky o chybe motora spojene so samovolnym vypinanim, - ciastocne odislo LED podsvietenie budikov, - pískanie brzd pri pomalej jazde - bez zosliapnuteho pedalu. Vsetky chyby by som osobne nazval chybami z vyroby a nakolko sa prejavili vcas, bolo mozne riesit ich v ramci zaruky. Chybove hlasky motora ocakavame dodnes, nakolko (vraj to opravili) a sem tam nejaka vyskoci. Spominane samovolne vypinanie motora bolo (vraj) sposobene akymsi snimacom otacok hriadela? Nakolko sa chyby prejavili aj po oprave a bolo zjavne, ze ich neodstranili, podarilo sa v tomto pripade dohodnut s predajcom a predlzit zaruku na motor o dalsie 3 roky. Taketo skusenosti by zrejme odradili mnoho ludi od tejto motorizacie. Osobne to vsak vnimam ako ojedinelejsiu chybu a nie tak prilis castu. Preto stale inklinujem k vozidlam VW group. Rad by som teda pocul akekolvke pripomienky/nazory/postrehy k tomuto typu auta, jeho motorizacii i pohonu haldex. Vsetkym vopred Dakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Proč zakládáš duplicitní téma, když téma o koupi OII zde již léta je? Sloučeno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukisvk Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Proč zakládáš duplicitní téma, když téma o koupi OII zde již léta je? Sloučeno... Ospravedlnujem sa, prehliadol som to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berny33 Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Mám dilema a potřebuji poradit Octavií je tolik že bych mohl vybírat furt , ale vybral jsem si favority a poprosil bych o doporučení. http://www.sauto.cz/...782?goFrom=listhttp://autocartichy....koda-octavia-9/ http://www.sauto.cz/...588?goFrom=list Najezdím denně cca do 60 km a jezdím hlavně město . U té černé se mi zdá že je víc designově sladěná zato 4x4 mi přijde s větší užitnou hodnotou , ale nezdá se mi řadící páka nějak moc ošoupaná nato kolik má "jenom" KM , nebo nevěřit žádné a koupit před FC s větším nájezdem ? . Z motoru jsem úplně zmatený každý říká že je lepší 1,9 nebo 1,6 . Dík za info a rozluštění tajemky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 a načo 4x4 ešte k tomu s týmito motormi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berny33 Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 a načo 4x4 ešte k tomu s týmito motormi? prostě jen tak , ani nevím :-D , pocit , že to mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Kdo měl 4x4, už nechce jinak, určitě do toho běž. 1,9 je, až na vadné série, spolehlivý motor, jen hrozně tvrdý a hlučný, bez čipu celkem nepoužitelný, zvláště ve 4x4, která dynamiku ještě sráží. 1,6 se zatím jeví taky bez problémů, je tišší a měkčí, trošku jako benzín, ale ve 4x4 děsně shnilé a čip není tak účinný jako u 1,9. Dvoulitr by byl lepší, tedy hlavně CR, PD taky není žádná hitparáda, nebo pak benzínové alternativy (tam je ale relativní spolehlivost, záleží na stavu a zacházení), no ani s kombinací slabšího dieselu a 4x4 chybu neuděláš, jen, pokud tedy nelpíš na klidné jízdě bez předjíždění, rovnou k ceně počítej s nezbytností čipu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Na ježdění po městě skoro zbytečnost. Jen další kupa možných problémů a starostí navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 (editace) No v těchto zimách ano. Pokud by šlo jen o město, výhoda je v tomto případě pak jen ta, že nehrabeš jak pitomec při každém přišlápnutí plynu, no. To je věc, která je především v případě našich lehkých motorů k ničemu, stačí kopec a mokrá cesta a nedá se málem rozjet z místa.. Editováno: 27. Prosinec 2015, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Tak on chce diesel, tak to mu snad nehrozí. Nicméně já mu to nerozmlouvám, vybrat si musí sám. Jen se snažím přinést pohled z jiné strany, aby vzal do úvahy i další aspekty jím navrhované kombinace TDI a 4x4, například vyšší spotřebu, vyšší servisní náklady, atd. Je potřeba to dobře uvážit ze všech stran. A ne hrrrr, já to chci a vlastně ani nevím proč. To pak může být docela drahá sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stann2 Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 no neviem ako ty denis ale ja mam vaute take tlacitko ASR ktore ked nestlacim tak kolesa neprehrahuju.plyn mozem dat na podlahu a ono to nehrabe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Ehm, tohle tady řešit nebudeme, téma je o něčem jiném. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Do města, diesel, 4x4, chudák auto a chudák majitel, DPF to ještě znásobí. Dovozu z IT, respektive odkudkoliv pokud si pro to nedojedu sám, bych se radši vyhnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berny33 Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 (editace) Koupil jsem si nového rapida za 9 měsícu jsem najel 1000 km tak jsem ho prodal a pak jsem zas auto potřeboval na dlouhé trasy :-)) . Prostě jednou jedu jen 5 km podruhé 30 . Pro auto do Itálie nebo kamkoliv jet je z časového hlediska nereálné , auto má najeto za 4 roky 172 tis což dělá 43 tis KM ročně a vypadáto na dalniční KM a neměl by být až takový problém s PDF .Půjdu do té 1,6 bez 4x4 a nechám to prověřit v servisu a uvidíme :-))) pak poreferuji a držte palce . A ještě by mě zajímalo o jakou slevu si říct :-))) nebo se pokusit dosáhnout. Editováno: 27. Prosinec 2015, autor: Berny33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Taky bych 4x4 bral v silnějším dvoulitru. Ale i tak si myslím, že do města je to dobrý tak na rozjezdy na mokru. Auto má kratší kvalty a zapadneš s tím stejně, jen v horším místě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Nevím jestli by jsi spíš neměl brát benzín než diesel. Do města naftu jedině bez DPF filtru a to obě co jsi poslal mají DPF. Ten bude trpět a ty s ním. 1,6 TDI CR je tišší na octávii slabší takže žádný silák to není. Taky bych do dovozu nešel. Kámoš prodával golfa z itálie a až u prodeje do AAA zjístili že je celé auto lakované .. A tak je to prý u většiny italů. Možná by yblo rozumější sehnat zachovalou 1,9 TDI před FL i třeba s 200 000km.. Aspoň bude levnější než tyto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 28. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2015 Pripadne i 2.0 tdi bkd, posledni rocniky. kvuli aure. Jsou vyrazne levnejsi nez 1.9, dpf nemaji a maji 6ti kvalt. Ale jak slysim jizdu po meste... Benzin! Ono cukani na semaforech a kolonach dava zahul spojce a setrvaku, sily jsou u nafty logicky vyssi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 28. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2015 Pro auto do Itálie nebo kamkoliv jet je z časového hlediska nereálné Ale no tak, jde přeci jen o radu nekupovat auto z ciziny který sem někdo dovezl a tady pak prodává. Může to bejt bejvalej taxi, autoškola atd. Ale rady stejně neposloucháš tak si to s tím dieselem v tomhle režimu "užívej" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Enemy5 Vloženo 28. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2015 Všichni dycky chtej diesel protoze je hustý ho mit. Ale nikdo nikdy nepremejsli jestli je vhidnej pro jejich styl jizdy. Naftu jen proto ze malo zere a ma ho kamos 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 29. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2015 Ono je "hustý" mít diesel? Tak toto mě asi minulo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 29. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2015 No jasne, V dieslu, s hagusama, na hlinach a s fialkama! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 29. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2015 Tak toto mě asi minulo. Buď rád Ale oni jsou i tací. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.