Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Já teda nevim co na těch OCT vidíte. Jezdil jsem dlouho s peugeotem HDI 2.0 a jediné co se tam dělalo byly stabilizační tyče, občas filtry a rozvody. U firemní oct 1.8 TSI se ještě v záruce potkal motor. pak se tam agregát vyměnil, ale zlobili tam další věci, vstřiky, spojky. Přesto jsem si nakonec pořídil na rodinné ježdění 1.6 TDI 77 KW, neskutečný kepl do kterého se jen sypou peníze. Už po ujetí prvních 80 tisíc km to začíná velmi intenzivně, každý čtvrtletí nějaký výdaj za 25 tisíc a hezky se to střídí a cykluje. DPF, EGR, Dvouhmota, vstřiky, nápravy a pořád do kola, nic nic tam nemá životnost, neskutečné křápy koncern vyrábí nechápu proč jsou tak vychvalovány a náhradní díly jsou taky předražené. Na to jak se pomlouvají francouzi, tak jsou proti tomu jiná liga. C5 v naftě nezná krom oleje a filtru do 250 tisíc jakoukoli udržbu hnací části atd. atd.

Povedla se jim pouze motorizace 1.9 TDi a na tom si vybudovali jméno, nicméně to je dávno minulostí.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy zastáncem aktuálních Škodovek zrovna taky nejsem, šetří se a zvláště na Škodovkách je to vidět více, než jinde. Že byly první generace TSI, kór v 1.8 nespolehlivé se ví, to byl koncernový průšvih.
Ale jinak? Mám dle názoru mnohých nejnespolehlivější motor, navíc s čipem, s nímž jedu téměř denně na plný plyn s ročním nájezdem kolem 30-40tkm. Auto na aktuálně 110 tisíc a dosud jedinou závadou byla vadná regulace turba - oprava za 6 tisíc. Jinak nic, v případě dvojkové Octávky byl ještě podvozek výborný, zpracování a materiály ne dokonalé, ale ještě dobré - v porovnání s aktuálními modely....
Srovnání s Francouzi mi přijde zcestné, jediné, čím mohou přesvědčit, jsou materiály v interiéru, kde Škodovka okatě šetří.. Ale jinak? Jízdní vlastnosti srovnatelné s polévkou, spolehlivost až na výjimky děsná a to zvláště v elektroinstalaci, děsný pokles hodnoty, většina aut po pár letech kvete, díly podvozku jsou poddimenzované (mimochodem mám sportovní pružiny -30mm a podvozek je stejně pořád jako nový).. Takže spíše než jako objektivní názor toto považuji spíše buď za špatnou zkušenost, nebo cílený odpor ke značce..
Ale jak píšu, mimo porovnání s Francouzi je mnoho lepších, pěknějších a kolikrát i levnějších aut a kupovat si své auto a nemít ho od firmy, Octávku si taky nekoupím, zvláště ne tu poslední..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, _Denis_ napsal:


Ale jak píšu, mimo porovnání s Francouzi je mnoho lepších, pěknějších a kolikrát i levnějších aut a kupovat si své auto a nemít ho od firmy, Octávku si taky nekoupím, zvláště ne tu poslední..

No lol, prý francouz kvete ?! Táta jezdí se 406 z roku 2000 NEBOURANÉ do dnes nemá náznak koroze karoserie. Francouz rozhodně nestárne a C5 2009+ je oficiálně nejlepší auto na provoz, proto se tolik kupuje do flotil. Špatnou pověst má jen u nás, protože elektroinstlace od valea je na opravu vlemi drahá ale už velmi dávno se nechá vše nahradit prvkem od boshe a je levnější než u škodovky, elektroinstalace se rozhodně nesere, teda pokud nemluvíš o vytopených a bouraných kusech. Podhodnocené u nás jsou jen proto že o ně není u nás zájem, ale zdejší pověst vůbec neodpovídá realitě. Po zkušenosti se škodovkou se k frantíkům a konkrétně k C5 vrátím co nejdříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt je vidět, že i typ aut, který já považuji jako něco pro neřidiče a neznalce (teď to neber osobně, každý to vidí jinak) může jiného oslovit. Je to holt o každém z nás, někdo Škodovky miluje, k takovým já rozhodně nepatřím, někomu nevadí (můj případ) a jiní je nemohou vystát (zřejmě tvůj případ). Každopádně s objektivitou tvých příspěvků nesouhlasím a nevím, kolik ti je, no "lol" slyším používat tak "dospělá" 15-ti letá děcka, takže záleží, kolik s těmi auty máš v reálu zkušeností a jak moc jetý a špatný kus jsi v rámci svého rozpočtu koupil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tohle téma je dobrý si pohovořit se zkušeným mechanikem kterýmu toho projde rukama hafo a je objektivní. Na všem ti najde na rozdíl od uživatelů něco, a když to slyšíš tak odcházíš s tím že nevíš co vybrat :) Taky nepatřím mezi zarytý zastánce škodovek a i moje auto bude zřejmě příště jiný značky. Ještě sem nekoupil na svou O II předraženej díl. Za 11let stáří a nahrkanejch téměř 300tkm mě nasrala akorát makovice, konkrétně uložení vstřikovačů a vypadávající záslepky na vahadlech a s tím spojený problémy. Jinak sem měnil jen spotřební díly jako brzdy, tlumiče, silentbloky atd. A všechno to přišlo až po tebou zmiňovaných 250tkm, i ta makovice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...