Losky83 Vloženo 25. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2016 Nevíte náhodou, zda motory 2.0 TDI 125kw, co se dávaly do Seata Altea jsou stejné jako u RSa? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Cau chci se jen zeptat jak jsou na tom PD RS myslim do roku 2008 motorove?Slysel jsem ze tam jsou nejaky spatny vstriky a DPF si prej dela co chce co je na tom pravdy?Asi uz je lepsi brat od roku 2009 CR co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 15degren, toto je téma pro zájemce o OII, ty kecy o nějakých jiných značkách a spekulování o kvalitě, či nekvalitě OII, francouzů a jiných sem nepatří! Kdo si chce pořídit HDI, nechť si jde na patřičná místa. Tak si to dobře zapamatuj. Na podobné diskuse je zde Hospoda. Napříště to zde budu rovnou mazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 (editace) před 18 hodinami, Dolky napsal: Cau chci se jen zeptat jak jsou na tom PD RS myslim do roku 2008 motorove?Slysel jsem ze tam jsou nejaky spatny vstriky a DPF si prej dela co chce co je na tom pravdy?Asi uz je lepsi brat od roku 2009 CR co? Jestli máš možnost jít do PDčka ber PDčko. Vstřikování podle mě nemá na DPF žádný vliv, jeho regeneraci řídí počítač. Přecházel jsem z PDčka se 350K km na 1.6 TDi s 20k km a do 160k km jsem na tom autě hned po záruce skoro všechno vyměnil. Jezdí se s tim normálně většinou po dálnici. První odešel EGR ve 140 pak hned setrvák, potom turbo a dva vstřiky, mezi tím dělaná vodní pumpa která má dát 210K km, neštětěstí ten motor neštěstí a 2.0 CR je na tom naprosto stejně je to totiž stejný motor ve větším provedení a věci kolem toho odchází stejně. Krom toho začlo mi to ted stahovat litr oleje na 1K km.... Sehnat PDčko se 150K km v dobrém stavu a jasnou historíí... jdu do nej. Jinak samozřejmě pokud máš motor 2.0 TDi v RS verzi, tak fyzicky stejný motor bude i v klasické verzi, úpravy budou možná kolem motoru, ale motor samotný bude identický. Editováno: 27. Červenec 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 U toho eresa se potkávají hned dvě negativní věci 1) DPF a PD nejde moc dohromady, zejména v městském provozu 2) 125 Kw má piezoelektrické vstřiky a ty vážně stojí za prd Zde na foru se někde vyskytuje odkaz na přehled všech motorů v Octavii a přehled všech variant 2.0 TDI - myslím, právě PD 125 kw z RS je hodnocen jako jeden z nejhorších. Naopak CR nemá s DPF problém 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 (editace) Ahoj to je docela zajímavé. Z jakého zdroje nebo proč má PD problém s DPF a CR ne ? Je to kvůli použitému oleji ? U CR verze se používá jiný olej, který je vyloženě vhodný na provoz DPF a jeho čistotu. Nicméně ucpaný DPF u CR je při městském provozu taky zcela běžná věc. Možná CR verze celkově méně "dýmuje" Editováno: 27. Červenec 2016, autor: Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 CR lépe regeneruje DPF, i za volnoběhu na zvýšené otáčky. U PD si na to nech zajít chuť.. Když motor s DPF tak jedině CR, nebo PD a počítat s výměnou/vyčištěním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Tohle vypadá pekne. http://www.havex.cz/cz/ojete-vozy?id=489610Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Mi přijde trošku podezřelá.. Kola Pegasus se na L&K nikdy nedávala, interiérové lišty z red line RS taky ne. Na to, že je jinak bez úprav je to minimálně divné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Škoda, že už jistotu člověk nemá ani u dealera Škoda :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 A co tahle? http://www.skodaplus.cz/Car/1010073/skoda-octavia-combi-tsi-1-8-tsi-118-kw-elegance?query=formPart%3DcarList%26off%3D75%26fulltext%3D%26ord%3D4%26dir%3Ddesc%26model%5B%5D%3D404%26mark%5B%5D%3D32%26body%5B%5D%3D4%26priceFrom%3D%26priceTo%3D300000%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D170000%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26capacityFrom%3D%26capacityTo%3D%26loadFrom%3D%26loadTo%3D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 16. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2016 Až na ten motor se zdá být na pohled OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2016 Tak ono snad všechny motory jdou problémové. 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TDI atd atd:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 16. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2016 To jo, ale na 1,8 TSI této generace nemá nic, tady je to vesměs sázka na jistotu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2016 ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Cau hosi a co rikate tyhle?https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Skoda-Octavia-Combi-RS/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:22900_10_rs,frn:2008/pg:vipcar/231840272.html libi se mi na ni ta vybava a hlavne se chci zeptat ty televizk vzadu na sedadlech to je original?To se do octavii nedavalo ne?A jeste jeden dotaz kdyz bych s tim tfsi motorem jezdil normalne da se s nim kolem 7?Ted mam BKD vse ok akorat posledni dobou nevyuziju TDI tak jsem premyslel ze bych sel do benalu a RS je srdcovka co vy na to? diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Kupovat si RS a řešit spotřebu? To nejde dohromady. Reálně počítej tak 9L. Mrkni se na Spritmonitor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Televize origo nejsou a raději méně vybavenou a hlavně méně jetou.A výbava není zdaleka kompletní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Problém je,že těmhle autům každý dává na prdel, ale neplatí to o všech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Myslím, že to spíše záleží na typu majitele (firmy, aj.), než na motorizaci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Ano, málo lidí dnes jezdí hlavou a umí si představit co se odehrává pod kapotou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 Řeknu to že svého pohledu. Mám OII MR2005 2.0TDi PD. Najeto 250t a kupoval jsem to po 3 letech po majiteli firmy. Ačkoli se k autu chovám tak jak se má - studené starty, dochlazování turba, kvalitní nafta, výměna oleje po 15t, náplně standardně, teď olej převodovky, měněny originální díly kromě podvozku který mám snížený, tak začínám měnit kolem motoru také díly. Žhavicí svíčky, blbne i lišta elektrická pro vstřiky a svíčky, klapka vzduchu, váha vzduchu, Vídni pumpa asi taky půjde vyměnit. Jedine co je OK je EGR asi stylem jízdy, je úplně čistej stejně tak parohy a předpokládám že i ventily by neměly být zasrané... Kupovat auto kvůli výbavě s najetými 250t a víc bych nedělal, pokud nemám jasnou historii... Toť můj názor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 zalezi i od ceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 Za 7l s RS mozna tak klidnou jizdou po okrskach. Obecne pokud te trapi vice spotreba nez pocit z jizdy, tak si nekupuj benzinove RS a vubec asi zadny benzin. To si holt musis vybrat jestli chces mit radost z jizdy nebo radost pri navsteve benzinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 Octavia 2 RS moc RS není, ale většinou to kupovali lidi, co neresili cenu benzínu a rádi se svezli a většinou tyto jetiny střídá jeden cucák za druhým. I Imprezu Wrx STI je problém sehnat ve slušném stavu a to je raketa se spotřebou dvou O2RS.O2RS už je za zenitem, ještě ujde FL, ale tam jdou ceny dost nad 300t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.