Dav1d Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 A jo s tím DSG souhlasím, že to je další věc co se v autě může vysypat, ale zas nikdy jsem auto s automatem nevlastnil a parkrát jsem se svezl se zanámým, který má audi a4 v automatu a je to prostě taková pohoda svezení. Tak už dlouho přemýšlím o automatu a tahle octavia se mi docela zalíbila A jinak u 1.4 tsi až na ty rozvody se extra na nic nemusím zeměřovat co by tam mohlo být problémové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Jenže 1.4 TSI opravdu není 1.2 TSI - už jen tím, že součástí rozvodů je tam přestavovač vačkového hřídele, který sám o sobě dokáže vytvořit hluk, který je prakticky identický s rachocením řetězu. A u 1.4 TSI se rachtání řetězu opravdu běžně nekoná, tak jak je tomu u 1.2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Nic typického. Kdo auto hodně honil a zvláště se studeným motorem, může více žrát olej (to ale nepoznáš), turba většinou drží.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Koukni SEM - to je v ČR asi nejrozsáhlejší téma o motoru 1.4 TSI. Kromě rozvodů tam žádný další systémový problém nenajdeš. Snad jen pískající vodní čerpadlo. Ale to jen někde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Ještě se můžeš podívat sem, tam je to obdobné - http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showforum=75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dav1d Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Super díky za tipy. Něco si ještě víc pročtu a snad budu mít štěstí na pěknou bezproblémovou ojetinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Já mám na tomto motoru najeto 97 tkm, rozvody se začínají ozývat, takže se to bude muset řešit. Jinak s motorem není žádný problém = tudíž ani žádná oprava. Olej to nežere, jezdím ale delší trasy, město prakticky vůbec. Ovšem podělat se může kdykoliv cokoliv na jakémkoliv motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dav1d Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 (editace) Jo tak to je jasný že člověk může trefit zrovna na model kde prostě bude jen samej problém i když dalších 100 lidí kolem s tím nemají ani jeden problém. Šlo mi spíš jen o to na co se kdyžtak zaměřit a dát si na to pozor. Tak já bych to měl na ježdění do práce = cesta 20km tam a odpoledne 20km zpátky a třeba jednou do měsíce delší výlet po okolí. Edit: Popřípadě jaký typ motoru by se na tohle cestování hodil? Editováno: 1. Říjen 2016, autor: Dav1d Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 To je OK, v mrazu se ti tak akorát zahřeje motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Pokud počítáš s jízdami každý den v délce 20 km, je rozhodně lepší vzít benzín. Taková vzdálenost není totiž nic moc pro filtr pevných částic u dieselu. 1,4 Tsi je dle mého názoru ideální - lze s ní jezdit úsporně. 1,8 Tsi - tam už je vícero problémů, které se často začnou projevovat právě okolo těch najetých 100 tkm. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Souhlas. Za mě buď 1,4, nebo v sérii výkonově podobnou 1,2, která je levnější. 1,8 určitě ne a diesel s tímto nájezdem je taky nesmysl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Znám lidi, co s DPF jezdí po městě a delší trasu akorát o víkendu a mají najeto taky před 100t km a jezdí, asi jak zrovna proběhne to čištění, je důležité ho nepřerušit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 To je zase debata - on se ptal na 1.4 TSI a jsme tady u nějakého DPF. Borci, čtete vůbec na co odpovídáte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 před 11 hodinami, Pawouk napsal: U 1.4 TSI jsou problematické rozvody, takže se soustředit na hluk od nich při startu motoru (hlavně studeného). No a DSG není zrovna etalon spolehlivosti. nevim jak 7stupnovy ale 6stupnove dsg je uplne v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 před 59 minutami, Pawouk napsal: To je zase debata - on se ptal na 1.4 TSI a jsme tady u nějakého DPF. Borci, čtete vůbec na co odpovídáte? tak se pta jaky motor by se na ty km hodil tak mu na to reaguji 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 před 6 hodinami, foxdivemaster napsal: nevim jak 7stupnovy ale 6stupnove dsg je uplne v pohode sedmikvaltový automat je oproti šestikvaltu konstrukčně jiný, nelze to tedy vůbec srovnávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 ja nic nesrovnam jen rikam ze 6ti neni tak poruchovy a ze vydrzi vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 Na jenže třeba u toho DSG zase odpovídáš na něco jiného... Bavíme se o 7°. Tak nevím. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 tak jasny ale to vime treba jenom my a ne ten dotycny ze je tam 7stupnovy ,podle me ani nevi ze je vic typu,tak jsem to jenom napsal,je to diskuse a sam nevi co presne chce,proto i ta zminka o dpf,dsg atd ,podle me je toto hlidani textu moc prehnane a v tomto tematu absolutne zbytecne,samo ze kdyz se tu bude resit peceni rohliku tak je to jasne,ale asi to vidim jinak no 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 Nahodil několik odkazů, kde jsou jen 1.4 TSI DSG a tudíž se bavíme o této kombinaci. Tím, že sem zamotáte jiné typy motorů a převodovek, ho jenom zbytečně pletete - jinak řečeno bavíme se o voze a ty o koze. To ti nedošlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 dobre mas pravdu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzikk Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Ahoj, vybírám nástupce za starou feldu, která půjde brzo na vrakáč a koukám po Octaviích 1.2 a 1.4 tsi, řekl bych, že jsem klidný řidič a ročně najedu cca 20 tisíc km, z toho každý den 40 km do práce (20 tam a 20 zpět). Na můj nájezd by se podle mě vyplatila i nafta, ale tu nechci kvůli "uživatelskému nepohodlí" V benzínu máte teplo za pár kiláků, motor nemá traktoroidní zvuk a žádný problémy s DPF 1.6 MPI nechci, už jsem s ní jel a nesedl mi její charakter a navíc ji na dálnici docela chybí 6. stupeň.. Stačí i 1.2 do kombíka? Většinu cesty jezdím sám nebo ve dvou a občas vozím lehký, ale objemný náklad (proto preferuji ten kombík) nebo by byla 1.4 vhodnější? A za kolik se dá tak jezdit v kombíku s těmito motory při nějaké normální jízdě, ne ekorallye Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Pokud jsi klidný řidič a jezdíš tak, jak píšeš, tak stačí i ta 1.2 TSI. Bratranec nějaký ten čas vlastní tuto motorizaci právě v kombíku a jezdí s tím někde kolem 6 litrů (ovšem bez dálnic). S problémy motorů TSI jsi doufám seznámen. Aby ses pak nedivil. Příklady spotřeb můžeš najít v patřičných částech motorové sekce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzikk Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Tak pokud vim, tak s preskocenim řetězu se da vypořádat preventivní výměnou rozvodů (každých 90tkm myslim...?) a jeste jsem se dočetl, ze některé tyhle tsi si obcas vezmou nejaky ten olej, takze s tim budu pocitat a olej kontrolovat a popřípadě obcas dolivat.. Jeste bych se zeptal, kolem jakého nájezdu mam pocitat s tim, ze zacne odcházet turbo a kolik stoji jeho repase? A jeste by me zajimalo, co vsechno umi zobrazit ten mensi palubní pocitat (ten druhy nez MaxiDot), to jsem nikde nenasel.. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Kdy odejde turbo ti nikdo neřekne - buď nikdy anebo právě teď... A zrovna u těchto motorů to není nijak častý problém (alespoň co se týče stížností na forech). Co se týče PP - díval ses do manuálu k autu? Najdeš ho na webu ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.