Říjen 1, 20168 r A jo s tím DSG souhlasím, že to je další věc co se v autě může vysypat, ale zas nikdy jsem auto s automatem nevlastnil a parkrát jsem se svezl se zanámým, který má audi a4 v automatu a je to prostě taková pohoda svezení. Tak už dlouho přemýšlím o automatu a tahle octavia se mi docela zalíbila A jinak u 1.4 tsi až na ty rozvody se extra na nic nemusím zeměřovat co by tam mohlo být problémové?
Říjen 1, 20168 r Jenže 1.4 TSI opravdu není 1.2 TSI - už jen tím, že součástí rozvodů je tam přestavovač vačkového hřídele, který sám o sobě dokáže vytvořit hluk, který je prakticky identický s rachocením řetězu. A u 1.4 TSI se rachtání řetězu opravdu běžně nekoná, tak jak je tomu u 1.2 TSI.
Říjen 1, 20168 r Nic typického. Kdo auto hodně honil a zvláště se studeným motorem, může více žrát olej (to ale nepoznáš), turba většinou drží..
Říjen 1, 20168 r Koukni SEM - to je v ČR asi nejrozsáhlejší téma o motoru 1.4 TSI. Kromě rozvodů tam žádný další systémový problém nenajdeš. Snad jen pískající vodní čerpadlo. Ale to jen někde.
Říjen 1, 20168 r Ještě se můžeš podívat sem, tam je to obdobné - http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showforum=75
Říjen 1, 20168 r Super díky za tipy. Něco si ještě víc pročtu a snad budu mít štěstí na pěknou bezproblémovou ojetinu
Říjen 1, 20168 r Já mám na tomto motoru najeto 97 tkm, rozvody se začínají ozývat, takže se to bude muset řešit. Jinak s motorem není žádný problém = tudíž ani žádná oprava. Olej to nežere, jezdím ale delší trasy, město prakticky vůbec. Ovšem podělat se může kdykoliv cokoliv na jakémkoliv motoru.
Říjen 1, 20168 r Jo tak to je jasný že člověk může trefit zrovna na model kde prostě bude jen samej problém i když dalších 100 lidí kolem s tím nemají ani jeden problém. Šlo mi spíš jen o to na co se kdyžtak zaměřit a dát si na to pozor. Tak já bych to měl na ježdění do práce = cesta 20km tam a odpoledne 20km zpátky a třeba jednou do měsíce delší výlet po okolí. Edit: Popřípadě jaký typ motoru by se na tohle cestování hodil? Upraveno Říjen 1, 20168 r od Dav1d
Říjen 1, 20168 r Pokud počítáš s jízdami každý den v délce 20 km, je rozhodně lepší vzít benzín. Taková vzdálenost není totiž nic moc pro filtr pevných částic u dieselu. 1,4 Tsi je dle mého názoru ideální - lze s ní jezdit úsporně. 1,8 Tsi - tam už je vícero problémů, které se často začnou projevovat právě okolo těch najetých 100 tkm.
Říjen 1, 20168 r Souhlas. Za mě buď 1,4, nebo v sérii výkonově podobnou 1,2, která je levnější. 1,8 určitě ne a diesel s tímto nájezdem je taky nesmysl..
Říjen 1, 20168 r Znám lidi, co s DPF jezdí po městě a delší trasu akorát o víkendu a mají najeto taky před 100t km a jezdí, asi jak zrovna proběhne to čištění, je důležité ho nepřerušit...
Říjen 2, 20168 r To je zase debata - on se ptal na 1.4 TSI a jsme tady u nějakého DPF. Borci, čtete vůbec na co odpovídáte?
Říjen 2, 20168 r před 11 hodinami, Pawouk napsal: U 1.4 TSI jsou problematické rozvody, takže se soustředit na hluk od nich při startu motoru (hlavně studeného). No a DSG není zrovna etalon spolehlivosti. nevim jak 7stupnovy ale 6stupnove dsg je uplne v pohode
Říjen 2, 20168 r před 59 minutami, Pawouk napsal: To je zase debata - on se ptal na 1.4 TSI a jsme tady u nějakého DPF. Borci, čtete vůbec na co odpovídáte? tak se pta jaky motor by se na ty km hodil tak mu na to reaguji
Říjen 2, 20168 r před 6 hodinami, foxdivemaster napsal: nevim jak 7stupnovy ale 6stupnove dsg je uplne v pohode sedmikvaltový automat je oproti šestikvaltu konstrukčně jiný, nelze to tedy vůbec srovnávat
Říjen 2, 20168 r Na jenže třeba u toho DSG zase odpovídáš na něco jiného... Bavíme se o 7°. Tak nevím.
Říjen 3, 20168 r tak jasny ale to vime treba jenom my a ne ten dotycny ze je tam 7stupnovy ,podle me ani nevi ze je vic typu,tak jsem to jenom napsal,je to diskuse a sam nevi co presne chce,proto i ta zminka o dpf,dsg atd ,podle me je toto hlidani textu moc prehnane a v tomto tematu absolutne zbytecne,samo ze kdyz se tu bude resit peceni rohliku tak je to jasne,ale asi to vidim jinak no
Říjen 3, 20168 r Nahodil několik odkazů, kde jsou jen 1.4 TSI DSG a tudíž se bavíme o této kombinaci. Tím, že sem zamotáte jiné typy motorů a převodovek, ho jenom zbytečně pletete - jinak řečeno bavíme se o voze a ty o koze. To ti nedošlo?
Leden 21, 20178 r Ahoj, vybírám nástupce za starou feldu, která půjde brzo na vrakáč a koukám po Octaviích 1.2 a 1.4 tsi, řekl bych, že jsem klidný řidič a ročně najedu cca 20 tisíc km, z toho každý den 40 km do práce (20 tam a 20 zpět). Na můj nájezd by se podle mě vyplatila i nafta, ale tu nechci kvůli "uživatelskému nepohodlí" V benzínu máte teplo za pár kiláků, motor nemá traktoroidní zvuk a žádný problémy s DPF 1.6 MPI nechci, už jsem s ní jel a nesedl mi její charakter a navíc ji na dálnici docela chybí 6. stupeň.. Stačí i 1.2 do kombíka? Většinu cesty jezdím sám nebo ve dvou a občas vozím lehký, ale objemný náklad (proto preferuji ten kombík) nebo by byla 1.4 vhodnější? A za kolik se dá tak jezdit v kombíku s těmito motory při nějaké normální jízdě, ne ekorallye
Leden 21, 20178 r Pokud jsi klidný řidič a jezdíš tak, jak píšeš, tak stačí i ta 1.2 TSI. Bratranec nějaký ten čas vlastní tuto motorizaci právě v kombíku a jezdí s tím někde kolem 6 litrů (ovšem bez dálnic). S problémy motorů TSI jsi doufám seznámen. Aby ses pak nedivil. Příklady spotřeb můžeš najít v patřičných částech motorové sekce.
Leden 21, 20178 r Tak pokud vim, tak s preskocenim řetězu se da vypořádat preventivní výměnou rozvodů (každých 90tkm myslim...?) a jeste jsem se dočetl, ze některé tyhle tsi si obcas vezmou nejaky ten olej, takze s tim budu pocitat a olej kontrolovat a popřípadě obcas dolivat.. Jeste bych se zeptal, kolem jakého nájezdu mam pocitat s tim, ze zacne odcházet turbo a kolik stoji jeho repase? A jeste by me zajimalo, co vsechno umi zobrazit ten mensi palubní pocitat (ten druhy nez MaxiDot), to jsem nikde nenasel.. díky
Leden 21, 20178 r Kdy odejde turbo ti nikdo neřekne - buď nikdy anebo právě teď... A zrovna u těchto motorů to není nijak častý problém (alespoň co se týče stížností na forech). Co se týče PP - díval ses do manuálu k autu? Najdeš ho na webu ŠA.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.