Clerfayt Vloženo 30. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2018 Toto si opravdu nekupuj. Pokud máš na to rozpočet a toužíš po naftě, doporučuji OII 1.6, nebo 2.0 TDI CR R.V. 2012, nebo 2013. Nebo jakoukoliv OIII TDI s nájezdem do 150tkm, nebo méně. Toť ve zkratce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Pávík Zemberi Vloženo 30. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2018 Díky za rady, samozřejmě že koukám dál, tahle se mi líbila vzhledově z fotek i celkem pěknou výbavou. Nerozumím tomu vůbec,mám Fabii 1,2 htp druhý auto,první byl forman tak se právě obracím na vás kteří s těmito auty mají skusenosti a můžou dobře poradit na co koukat a čemu se vyhejbat atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 30. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2018 Upřímně? Pokud tomu nerozumíš jakože vůbec, pak bych ani neuvažoval o koupi tak rizikové ojetiny. I když náhodou nebude stočená a zbastlená po totálce, musíš tady s investicemi v řádu vysokých desetitisíců počítat. DPF, vstřiky, turbo, dvouhmota, tlumiče, klimakompresor...na odchodu může být cokoli. Jestli nedovedeš stav a historii vozu ani přibližně zhodnotit, pak se dost možná řítíš do pasti. Bazarníci toho rádi využijí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 před 10 hodinami, Pavel Pávík Zemberi napsal: Nerozumím tomu vůbec,mám Fabii 1,2 htp..... A proč se jí vlastně zbavuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Pávík Zemberi Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Před hodinou, Wittmann napsal: A proč se jí vlastně zbavuješ? Tak chtěl bych něco většího a zivejsiho. Jinak fabka slouží jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Podle mě do toho dáváš málo - cca 1/5 až 1/6 původní ceny. Za tyhle prachy bezproblémovou škodovku prakticky nepořídíš. Samozřejmě netuším, jaký plánuješ provoz. Pokud hledáš jen přibližovadlo do vedlejší vesnice, tak nějaký rok může ještě pěkně posloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Pávík Zemberi Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 před 5 minutami, Wittmann napsal: Podle mě do toho dáváš málo - cca 1/5 až 1/6 původní ceny. Za tyhle prachy bezproblémovou škodovku prakticky nepořídíš. Samozřejmě netuším, jaký plánuješ provoz. Pokud hledáš jen přibližovadlo do vedlejší vesnice, tak nějaký rok může ještě pěkně posloužit. Tak 20km do práce a zpět, ježdění po městě, občas výlet do 100km a pak doveleny po Čechách. No stim se musí počítat že bude nutno zafinancovat, a je mi jasný že na Fabii jsou díly levnější.fabii mám 3 roky něco sem musel zafinancovat postupně, naštěstí to odchazelo že se to dalo zvládnout. Ale tady když to odejde tak se to asi prodraží. Nemám tucha jak se pohibujou ceny za ty díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Novotka Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Rada na závěr proc chtít stare auto s 300 tis km kdyz mam málo peněz koupím auto na benzin (min potencionalnich problému) auto s 300 tis km kupuji pouze dva roky stare aut za 130 tis je všude plno nekoukal si snad na cenu 95000 hlavne nic nebrat na splatky AAA proti autům z Acek nic nemám,splátky sou fakt zlodejina Nov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Před hodinou, Pavel Pávík Zemberi napsal: Tak 20km do práce a zpět, ježdění po městě, občas výlet do 100km a pak doveleny po Čechách. No stim se musí počítat že bude nutno zafinancovat, a je mi jasný že na Fabii jsou díly levnější.fabii mám 3 roky něco sem musel zafinancovat postupně, naštěstí to odchazelo že se to dalo zvládnout. Ale tady když to odejde tak se to asi prodraží. Nemám tucha jak se pohibujou ceny za ty díly. Ceny jsou +/- stejné, jen nějaké položky na té fabii vůbec nemáš. Nájezd není úplně ideální pro naftu a konkrétně pro PD je spíše nevhodný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Pávík Zemberi Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 A co s benzínem, jak jsou na tom tyto auta? Nechci samozřejmě koupit nejakej finanční průser, tak zjistuji co se dá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 (editace) před 23 hodinami, Pavel Pávík Zemberi napsal: Díky za rady, samozřejmě že koukám dál, tahle se mi líbila vzhledově z fotek i celkem pěknou výbavou. Nerozumím tomu vůbec,mám Fabii 1,2 htp druhý auto,první byl forman tak se právě obracím na vás kteří s těmito auty mají skusenosti a můžou dobře poradit na co koukat a čemu se vyhejbat atd. Proč chceš za každou cenu diesel? To najedeš ročně hodně kilometrů? Jo, u pumpy je o něco úspornější než benzín, ale v servisu se nedoplatíš a když si to sečteš, zjistíš, že benzín vyjde o dost levněji. Octavia II po faceliftu (od září 2008) je dobrá volba - přesnější spáry v karosérii, zářivější laky a lepší světla, která nezmatní UV zářením a paraboly xenonů, které se nevypálí. Zkrátka předfaceliftová o rok starší Octavia II vypadá jako o 10 let starší, zatímco faceliftová má pořád jiskru v oku. Když si vybereš benzín, tak klidně 1,2 TSI, vyrobený po půlce roku 2011, aby měla už motor se širším rozvodovým řetězem. Je to lepší svezení než s motory 1,6. Pokud nechceš platit 30 000 za výměnu spojek, nekupuj ji s převodovkou DSG, ale s mechanickou normální. Jestli trváš na dieselu, pak s motorem 1,6 TDI-CR. Mechanicky spolehlivý, ale radši ho nekupuj ve 4x4 provedení auta - kdybys musel měnit ventil zpětného vedení spalin, musíš na čtyřkolce vyndat převodovku a to se prodraží. Nevím, jestli ty údaje sedí, protože to auto neznám, ale tohle je to, co bys měl asi hledat: https://www.autoesa.cz/skoda/octavia/liftback/nafta/106167314 Cenově je trochu jinde než ta tebou zamýšlená, ale zas by mohla chvíli držet bez desetitisícových výdajů, což u té tebou zamýšlené se očekávat nedalo. Ale slušná Octavia II s benzínovým motorem 1,2 TSI přijde na 150 tisíc taky. Editováno: 31. Srpen 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Benzín v O2, to je taky rozporuplné téma. Všechna TSI trpí na řetězové rozvody. Třeba v 1.2 TSI byly upravovány ještě roku 2012. 1.8 se vyhni obloukem, ten měl konstrukčních vad více. 1.6 MPI je po všech stránkách průměrný, pověstný žraním oleje. 1.4 MPI bývá hodnocen dobře, ale do Octavie se nehodí. Muset si vybrat, vezmu 1.2/1.4 TSI od poloviny roku 2011 s jasnou servisní historií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Pávík Zemberi Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 před 57 minutami, Tonda-B napsal: Proč chceš za každou cenu diesel? To najedeš ročně hodně kilometrů? Jo, u pumpy je o něco úspornější než benzín, ale v servisu se nedoplatíš a když si to sečteš, zjistíš, že benzín vyjde o dost levněji. Octavia II po faceliftu (od září 2008) je dobrá volba - přesnější spáry v karosérii, zářivější laky a lepší světla, která nezmatní UV zářením a paraboly xenonů, které se nevypálí. Zkrátka předfaceliftová o rok starší Octavia II vypadá jako o 10 let starší, zatímco faceliftová má pořád jiskru v oku. Když si vybereš benzín, tak klidně 1,2 TSI, vyrobený po půlce roku 2011, aby měla už motor se širším rozvodovým řetězem. Je to lepší svezení než s motory 1,6. Pokud nechceš platit 30 000 za výměnu spojek, nekupuj ji s převodovkou DSG, ale s mechanickou normální. Jestli trváš na dieselu, pak s motorem 1,6 TDI-CR. Mechanicky spolehlivý, ale radši ho nekupuj ve 4x4 provedení auta - kdybys musel měnit ventil zpětného vedení spalin, musíš na čtyřkolce vyndat převodovku a to se prodraží. Nevím, jestli ty údaje sedí, protože to auto neznám, ale tohle je to, co bys měl asi hledat: https://www.autoesa.cz/skoda/octavia/liftback/nafta/106167314 Cenově je trochu jinde než ta tebou zamýšlená, ale zas by mohla chvíli držet bez desetitisícových výdajů, což u té tebou zamýšlené se očekávat nedalo. Ale slušná Octavia II s benzínovým motorem 1,2 TSI přijde na 150 tisíc taky. Tak nečekal jsem že to s dieslem je taková finanční zátěž když něco odejde. Zas tolik času za volantem netravim, tak že neuprednostnuji diesel.jen co jsem koukal tak mi převážně vyjížděli nabídky dieslu, benzínu minimum. Určitě pokouknu i po benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Pávík Zemberi Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 před 20 minutami, Twisted napsal: Benzín v O2, to je taky rozporuplné téma. Všechna TSI trpí na řetězové rozvody. Třeba v 1.2 TSI byly upravovány ještě roku 2012. 1.8 se vyhni obloukem, ten měl konstrukčních vad více. 1.6 MPI je po všech stránkách průměrný, pověstný žraním oleje. 1.4 MPI bývá hodnocen dobře, ale do Octavie se nehodí. Muset si vybrat, vezmu 1.2/1.4 TSI od poloviny roku 2011 s jasnou servisní historií. Díky za info pokouknu po tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 1. Září 2018 Sdílet Vloženo 1. Září 2018 (editace) před 11 hodinami, Pavel Pávík Zemberi napsal: Tak nečekal jsem že to s dieslem je taková finanční zátěž když něco odejde. Zas tolik času za volantem netravim, tak že neuprednostnuji diesel.jen co jsem koukal tak mi převážně vyjížděli nabídky dieslu, benzínu minimum. Určitě pokouknu i po benzínu. Servomotor ventilu zpětného vedení výfukových plynů se často zasekne v otevřené poloze a motor zhasne (1,6 TDI, 2,0 TDI). Výměna přijde tak na 16 000. Předčasně opotřebované vstřiky (Continental u 1,6 TDI) stojí originální 4 x 14 000, z dieselservisu 4 x 6 000. U 2,0 TDI jsou vstřiky Bosch, které kvalitou bionafty tak netrpí. Zase ale na dvoulitru při závadě spojky hrozí zničení převodovky vyčnívající talířovou pružinou... Když to srovnáš s benzínovou 1,4 TSI s problematickými rozvody, tak tam stávala rozvodová sada přes 20.000. Dnes stojí sada skvělých 5 000, k tomu práce tak 3 000 (plus olej a filtr). Tak když s tím počítáš, nic horšího tě asi nečeká. Dobře, svítící kontrolka ABS - zaviněná od náboje kola odlepeným pryžovým kroužkem s magnetickými body. Výměna náboje přijde tak na 5 000. A nebo, nechceš to celé přeplánovat a pořídit radši Fabii II s neproblematickým motorem 1,4 16V? Je to dobré auto - jak jsi asi zjistil i ty s Fabií I a jezdit se 4-válcem je oproti 3-válci dosti příjemný upgrade... Editováno: 1. Září 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Září 2018 Sdílet Vloženo 2. Září 2018 V 31. 8. 2018 na 22:23, Tonda-B napsal: Jo, u pumpy je o něco úspornější než benzín, ale v servisu se nedoplatíš a když si to sečteš, zjistíš, že benzín vyjde o dost levněji. Tohle platí možná obecně, ale rozhodně ne u Octavie. Sehnat ji s v dobrém stavu s dobrým benzinem, je běh na hodně dlouhou trať (těch 1,4 TSI je v bazarech dost málo). Je daleko pravděpodobnější, že narazí na diesel, do kterého bude lít akorát naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 kto nema na servis, nech nekupuje moderny motor ale nech jazdi na OI rotacke 66kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Moderní by ale nemuselo znamenat zbytečně drahý v provozu a nespolehlivý. Jo, kdyby bylo možné i nadále kupovat OI s 66 kW nebo 81 kW s rotačními čerpadly, nebo s geniálním 1,8 20 V Turbo 110 kW nebo 132 kW, to by byl život krásný. Jenže nová auta s těmito motory se neprodávají a ty, které jsou k mání už objely několikrát zeměkouli... Takže nezbývá než si vybrat z těch novějších hrůz tu menší hrůzu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Ahoj, ja jsem kolega, který říkal Pavlovi Žemberimu určité informace. Bavili jsme se v obecné rovině. Zminíl se o dieselu, Octavii II 2.0 TDI PD. Že bohužel nemá nikoho s kým by auto prohlédnul. Doporučil jsem mu, aby se vyhnul DPF, DSG a CR. Myslím, že je dost složité vybrat koncernový motor. Dle mého názoru 1.9 TDI PD je ještě solidní nafta, i když kvalit 66 a 81 kw rozhodně nedosahuje. A jak psal kolega sehnat benzín v dobrém stavu s malým nájezdem neni snadné. No můžeme poděkovat EU, že je na nás tak hodná. Myšleno samozřejmě ironicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 před 9 hodinami, tomxass napsal: kto nema na servis, nech nekupuje moderny motor ale nech jazdi na OI rotacke 66kW Ty si auto kupuješ kôli tomu, aby si vrážal peniaze do servisu a chodil okolo plota, kedy bude hotové ? Zaujímavý koníček ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 před 3 hodinami, mahulík napsal: Dle mého názoru 1.9 TDI PD je ještě solidní nafta není - o vystřelených ojnicích je tu někde celé vlákno - je to prakticky neopravitelné. Z nafty jednoznačně nejlépe vychází CR a to navzdory DPF a EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Netýkalo se to v omezené míře především motorů s kodem BXE? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Jasně, je to fatální závada, ale stejně si myslím, že na počet aut vyrobených s timhle motorem, bkc, bxe... je to jeden ze spolehlivějsích dieselů a nebýt přísných emisních norem, vyráběl by se ještě donedávna. Je to samozřejmě můj názor. Já sám mám bkc, zatím jen krátce, ale jsem maximálně spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 (editace) Zajdi za mechanikem který má zkušenosti, opravdu tomu rozumí a je objektivní. On Ti poví že se tyto motory moc nepovedly a proč tomu tak je. Není to zdaleka jen o lítající ojnici. Chápu že drtivá většina majitelů tohle slyšet nechce a je se svým výběrem spokojena. Editováno: 6. Září 2018, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.