Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dokáže mi někdo popsat jaký je rozdíl mezi těmito 2 motory??? Díky

Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. ;)

1,9 2 ventily

2,0 4 ventily

1,9:

Označení motoru a výkon 1,9 TDI PD 77 kW 5-stup. mech.

Popisek vznětový přeplňovaný, s nastavit. geometrií lopatek turbodmychadla, OHC, uložený vpředu napříč

Počet válců 4

Objem [cm3] 1896

Největší výkon při otáčkách/min [kW/min-1] 77/4000

Největší točivý moment při ot./min [Nm] 250/1900

Zapalování -

Palivo nafta

Plnění přímé vysokotlaké vstřikování paliva

Zdvih 95,5

Kompresní poměr 19,0

Exhalační norma EU 4

Vrtání 79,5

2,0:

Označení motoru a výkon 2,0 TDI PD 103 kW 6-stup. mech.

Popisek vznětový přeplňovaný, s nastavit. geometrií lopatek turbodmychadla,2x OHC, uložený vpředu napříč

Počet válců 4

Objem [cm3] 1968

Největší výkon při otáčkách/min [kW/min-1] 103/4000

Největší točivý moment při ot./min [Nm] 320/1750-2500

Zapalování -

Palivo nafta

Plnění přímé vysokotlaké vstřikování paliva

Zdvih 95,5

Kompresní poměr 18,5

Exhalační norma EU 4

Vrtání 81

  • Autor
Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. ;)

promiň, to snad vidí každý, myslel jsem přesné rozdíly, tak jako to napsal ferda 25.

Je shodné turbo nebo je jiné?

Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. ;)

promiň, to snad vidí každý, myslel jsem přesné rozdíly, tak jako to napsal ferda 25.

Je shodné turbo nebo je jiné?

hehe...on to obojí napsal Ferda.... ;)

Turbo je jiné....

  • Autor
Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. ;)

promiň, to snad vidí každý, myslel jsem přesné rozdíly, tak jako to napsal ferda 25.

Je shodné turbo nebo je jiné?

hehe...on to obojí napsal Ferda.... ;)

Turbo je jiné....

no jo, přehledl jsem že to psal obojí on....tak to teda pardon....

a ten největší rozdíl je, že 2.0 TDI stojí proti 1,9 TDI za hovno

Nevím, ale to co máme v práci stojí taky za 2 věci...1,9 tdi pd....

Ps. Jak jsem psal, že to auto se nechtělo rozjet...tak to skončilo výměnou váhy vzduchu a novým softwarem a bude se měnit turbo....a pak, že neumím se spojkou... :):)

stejně jsi to rozbil ty :)

jsem si to myslel, ze bude něco špatně, protože já mam rozjezdy uplně v pohodě

Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná.

Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná.

1,9TDI PD má i manuální šestikvalt...

Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná.

1,9TDI PD má i manuální šestikvalt...

Cože?1,9 Tdi 77kW má šestikvalt,jo?

jo, ale mam pocit, že jenom ve verzi "4x4"

Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná.

1,9TDI PD má i manuální šestikvalt...

Cože?1,9 Tdi 77kW má šestikvalt,jo?

Zakladatel tématu se přeci neptá na model 77kW.....ptá se obecně na rozdíl mezi 1,9TDI a 2,0TDI....nebo jsem něco přehlídnul???

Ale do Golfa se dává manuální šestikvalt i do předohrabu 77kW....tak myslím, že u Okty by mohl být taky. U 4x4 je každopádně...

a do OII se dává jiná než 77kW 1.9ka? přijde mi logický, že se ptá konkrétně na tuhle, když se ptá v sekci OII

a do OII se dává jiná než 77kW 1.9ka? přijde mi logický, že se ptá konkrétně na tuhle, když se ptá v sekci OII

To se mě nezdá! V ponděli to zjistim jestli se vyrábi 77 kW s šestikvaltem.

takhle, jistej si tim nejsem, ale mam pocit, ze k haldexu dávaj 6ti kvalt

takhle, jistej si tim nejsem, ale mam pocit, ze k haldexu dávaj 6ti kvalt

K 4x4 je 6kvalt na 100 percent staci mrknut do cennika. Je ale otazne ako je tento 6kvalt sprevodovany lebo ratam e na 4x4 to bude trochu do pomalsia ako 6kvalt na 2,0 TDi predsa len to auto je urcene aj sem tam do ineho terenu. V kazdom pripade by aj mna zaujamalo ako je to sprevodovane. Chcem 6kvalt a rozmyslam na 1,9TDi 4x4 a 2,0 TDI. Al ak ta 1,9 4x4 ma tocit na 6ke tolko isto co normalny 5kvalt tak mi je to na dve veci. Pretoze naprikald Touran 1,9 6kvalt toci viac na 6ke ako OII 1,9 na 5ke!!

řekl bych, že ty šestikvalty budou všechny stejný

Tak máte pravdu.Opravdu 1,9 TDi 77 kW má u verze všech kol šest rychlosti.Docela jsem na to koukal jako puk...Nechápu proč mám při stejném motoru jen pět rychlosti-to neni fééér!

takhle, jistej si tim nejsem, ale mam pocit, ze k haldexu dávaj 6ti kvalt

K 4x4 je 6kvalt na 100 percent staci mrknut do cennika. Je ale otazne ako je tento 6kvalt sprevodovany lebo ratam e na 4x4 to bude trochu do pomalsia ako 6kvalt na 2,0 TDi predsa len to auto je urcene aj sem tam do ineho terenu. V kazdom pripade by aj mna zaujamalo ako je to sprevodovane. Chcem 6kvalt a rozmyslam na 1,9TDi 4x4 a 2,0 TDI. Al ak ta 1,9 4x4 ma tocit na 6ke tolko isto co normalny 5kvalt tak mi je to na dve veci. Pretoze naprikald Touran 1,9 6kvalt toci viac na 6ke ako OII 1,9 na 5ke!!

Tu OII 4x4 máme služební.....převodovka je hodně krátká. 6ka je jen o něco delší než mám 5ku v 81kW. Je to asi přizpůsobené tomu terénu. Rozhodně je mnohem kratší než např. 96kW.

a do OII se dává jiná než 77kW 1.9ka? přijde mi logický, že se ptá konkrétně na tuhle, když se ptá v sekci OII

Můj omyl, omluva, myslel jsem, že se dělá i 96kW....sorry.

  • Autor

já mám OII 4x4 - 6 st. manuál. Převody mi nepřijdou až tak moc krátký, spíše mě sere to že to není výkonější. těch 77 kw s autem, který má oproti normálnímu pohonu předních kol cca 150 kg navíc, nic moc nedělá.

přemýšlel jsem nad chiptuningem, ale nechci riskovat v záruce nějakou poruchu - turbo, spojka atd... a hlavně nechci dělat úpravy (silnější spojka atd...). Mám auto 13 měsíců a najeto mám 86tis km, bez problémů. Chipem bych si možná ty problémy udělal, když auto jezdí fakt denně celkem pěknou porci km.

Proto jsem se ptal na konkrétní rozdíly mezi těmito 2 motory.

Váhám, jestli mám jít do OII 4x4 2.0 Tdi 103kw, nebo si počkat na nové motory common rail a odjezdit to se stávajícím motorem.

Nevíte, jak velký problém by byl hodit ten motor 2.OTdi místo toho co mám já -tj. 77kw? Samozřejmě 2.0 TDi pro verzi 4x4. Převodovka by měla být u 4x4 pro oba motory shodná, nebo ne?

A poslední můj dotaz -dá se někde (např. z bouračky) sehnat motor 2.0TDi pro 4x4? bez nebo s filtrem pevných částic. A také za kolik asi?

no s tou výměnou motoru to je asi blbost. To bys musel vykopat úplně všechno. To nemá myšlenku. A než kupovat toho dvoulitra, tak to si teda radši počkej na ten comon rail, jestli ho vůbec kdy budou dělat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.