Září 14, 200717 r 1,9: Označení motoru a výkon 1,9 TDI PD 77 kW 5-stup. mech. Popisek vznětový přeplňovaný, s nastavit. geometrií lopatek turbodmychadla, OHC, uložený vpředu napříč Počet válců 4 Objem [cm3] 1896 Největší výkon při otáčkách/min [kW/min-1] 77/4000 Největší točivý moment při ot./min [Nm] 250/1900 Zapalování - Palivo nafta Plnění přímé vysokotlaké vstřikování paliva Zdvih 95,5 Kompresní poměr 19,0 Exhalační norma EU 4 Vrtání 79,5 2,0: Označení motoru a výkon 2,0 TDI PD 103 kW 6-stup. mech. Popisek vznětový přeplňovaný, s nastavit. geometrií lopatek turbodmychadla,2x OHC, uložený vpředu napříč Počet válců 4 Objem [cm3] 1968 Největší výkon při otáčkách/min [kW/min-1] 103/4000 Největší točivý moment při ot./min [Nm] 320/1750-2500 Zapalování - Palivo nafta Plnění přímé vysokotlaké vstřikování paliva Zdvih 95,5 Kompresní poměr 18,5 Exhalační norma EU 4 Vrtání 81
Září 14, 200717 r Autor Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. promiň, to snad vidí každý, myslel jsem přesné rozdíly, tak jako to napsal ferda 25. Je shodné turbo nebo je jiné?
Září 14, 200717 r Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. promiň, to snad vidí každý, myslel jsem přesné rozdíly, tak jako to napsal ferda 25. Je shodné turbo nebo je jiné? hehe...on to obojí napsal Ferda.... Turbo je jiné....
Září 14, 200717 r Autor Vidím rozdíl v obsahu a ve 28 kW výkonu. promiň, to snad vidí každý, myslel jsem přesné rozdíly, tak jako to napsal ferda 25. Je shodné turbo nebo je jiné? hehe...on to obojí napsal Ferda.... Turbo je jiné.... no jo, přehledl jsem že to psal obojí on....tak to teda pardon....
Září 15, 200717 r Nevím, ale to co máme v práci stojí taky za 2 věci...1,9 tdi pd.... Ps. Jak jsem psal, že to auto se nechtělo rozjet...tak to skončilo výměnou váhy vzduchu a novým softwarem a bude se měnit turbo....a pak, že neumím se spojkou...
Září 15, 200717 r stejně jsi to rozbil ty jsem si to myslel, ze bude něco špatně, protože já mam rozjezdy uplně v pohodě
Září 15, 200717 r Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná.
Září 15, 200717 r Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná. 1,9TDI PD má i manuální šestikvalt...
Září 15, 200717 r Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná. 1,9TDI PD má i manuální šestikvalt... Cože?1,9 Tdi 77kW má šestikvalt,jo?
Září 15, 200717 r Jen bych doplnil, že i 1.9 PDI má možnost 6rychlostní převodovky ve formě DGS automatu... Je to samozřejmě ale o dost dražší, ale k 1.9 PDI je velmi dobře napasovaná. 1,9TDI PD má i manuální šestikvalt... Cože?1,9 Tdi 77kW má šestikvalt,jo? Zakladatel tématu se přeci neptá na model 77kW.....ptá se obecně na rozdíl mezi 1,9TDI a 2,0TDI....nebo jsem něco přehlídnul??? Ale do Golfa se dává manuální šestikvalt i do předohrabu 77kW....tak myslím, že u Okty by mohl být taky. U 4x4 je každopádně...
Září 15, 200717 r a do OII se dává jiná než 77kW 1.9ka? přijde mi logický, že se ptá konkrétně na tuhle, když se ptá v sekci OII
Září 15, 200717 r a do OII se dává jiná než 77kW 1.9ka? přijde mi logický, že se ptá konkrétně na tuhle, když se ptá v sekci OII To se mě nezdá! V ponděli to zjistim jestli se vyrábi 77 kW s šestikvaltem.
Září 15, 200717 r takhle, jistej si tim nejsem, ale mam pocit, ze k haldexu dávaj 6ti kvalt K 4x4 je 6kvalt na 100 percent staci mrknut do cennika. Je ale otazne ako je tento 6kvalt sprevodovany lebo ratam e na 4x4 to bude trochu do pomalsia ako 6kvalt na 2,0 TDi predsa len to auto je urcene aj sem tam do ineho terenu. V kazdom pripade by aj mna zaujamalo ako je to sprevodovane. Chcem 6kvalt a rozmyslam na 1,9TDi 4x4 a 2,0 TDI. Al ak ta 1,9 4x4 ma tocit na 6ke tolko isto co normalny 5kvalt tak mi je to na dve veci. Pretoze naprikald Touran 1,9 6kvalt toci viac na 6ke ako OII 1,9 na 5ke!!
Září 16, 200717 r Tak máte pravdu.Opravdu 1,9 TDi 77 kW má u verze všech kol šest rychlosti.Docela jsem na to koukal jako puk...Nechápu proč mám při stejném motoru jen pět rychlosti-to neni fééér!
Září 16, 200717 r takhle, jistej si tim nejsem, ale mam pocit, ze k haldexu dávaj 6ti kvalt K 4x4 je 6kvalt na 100 percent staci mrknut do cennika. Je ale otazne ako je tento 6kvalt sprevodovany lebo ratam e na 4x4 to bude trochu do pomalsia ako 6kvalt na 2,0 TDi predsa len to auto je urcene aj sem tam do ineho terenu. V kazdom pripade by aj mna zaujamalo ako je to sprevodovane. Chcem 6kvalt a rozmyslam na 1,9TDi 4x4 a 2,0 TDI. Al ak ta 1,9 4x4 ma tocit na 6ke tolko isto co normalny 5kvalt tak mi je to na dve veci. Pretoze naprikald Touran 1,9 6kvalt toci viac na 6ke ako OII 1,9 na 5ke!! Tu OII 4x4 máme služební.....převodovka je hodně krátká. 6ka je jen o něco delší než mám 5ku v 81kW. Je to asi přizpůsobené tomu terénu. Rozhodně je mnohem kratší než např. 96kW.
Září 16, 200717 r a do OII se dává jiná než 77kW 1.9ka? přijde mi logický, že se ptá konkrétně na tuhle, když se ptá v sekci OII Můj omyl, omluva, myslel jsem, že se dělá i 96kW....sorry.
Září 16, 200717 r Autor já mám OII 4x4 - 6 st. manuál. Převody mi nepřijdou až tak moc krátký, spíše mě sere to že to není výkonější. těch 77 kw s autem, který má oproti normálnímu pohonu předních kol cca 150 kg navíc, nic moc nedělá. přemýšlel jsem nad chiptuningem, ale nechci riskovat v záruce nějakou poruchu - turbo, spojka atd... a hlavně nechci dělat úpravy (silnější spojka atd...). Mám auto 13 měsíců a najeto mám 86tis km, bez problémů. Chipem bych si možná ty problémy udělal, když auto jezdí fakt denně celkem pěknou porci km. Proto jsem se ptal na konkrétní rozdíly mezi těmito 2 motory. Váhám, jestli mám jít do OII 4x4 2.0 Tdi 103kw, nebo si počkat na nové motory common rail a odjezdit to se stávajícím motorem. Nevíte, jak velký problém by byl hodit ten motor 2.OTdi místo toho co mám já -tj. 77kw? Samozřejmě 2.0 TDi pro verzi 4x4. Převodovka by měla být u 4x4 pro oba motory shodná, nebo ne? A poslední můj dotaz -dá se někde (např. z bouračky) sehnat motor 2.0TDi pro 4x4? bez nebo s filtrem pevných částic. A také za kolik asi?
Září 16, 200717 r no s tou výměnou motoru to je asi blbost. To bys musel vykopat úplně všechno. To nemá myšlenku. A než kupovat toho dvoulitra, tak to si teda radši počkej na ten comon rail, jestli ho vůbec kdy budou dělat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.