Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Nové zistenia... Po výmene vysokotlakového čerpadla olej (teda benzín v oleji) pribúda opäť, no OK...

Spravil som dlhú trasu, po ktorej sa komplet vyparil pribudnutý benzín z oleja a olej sa dostal na olejovej ryske presne na stred medzi max a min, tak presne na stred bol naliatý olej ktorý bol menený súčastne s čerpadlom. Otvoril som aj plniace veko oleja a pričúchol si, žiaden zapach po benzíne, len vôňa oleja. No auto postalo asi hodinku a opäť som pričúchol a zase som cítil benzín. Plniaci otvor je nad vačkou, hneď vedľa čerpadla, tak ma napadlo že aj nové čerpadlo prepúšťa tlak benzínu, preto po odstavení auta po chvíli prepustí nejaký benzín pod vplyvom netesného natlakovaného palivového systému. Po opätovnom naštartovaní a spravení možno len 5km kedy sa olej v motore premiešal s tým benzínom ktorý som cítil cez plniaci otvor pri vačke pod čerpadom. Zastavil som a hneď som pričúchol cez plniace veko a necítil som benzín, keďže išlo o maličké množstvo, ktoré sa premiešalo v celom oleji. Po hodine som opäť pričúchol a zase som cítil benzín. Teda buď je to vplyvom netesnosti čerpadla, alebo kadial sa inač dostal benzín na popisované miesto???

Nové čerpadlo som dal značky Pierburg - pochybujem žeby to bola zlá značka. Nechcel som kupovať originál 03C127026R, lebo tam človek nevie od akého výrobcu bude, keďže prvovýrobu mohli robiť viacerí. Najskôr by to bolo Hitachi.

Tak teraz neviem či to je fakt tým čerpadlom, alebo........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše Tachos: 

 

V 21. 4. 2018 na 0:50, Tachos napsal:

Ja to cerpadlo vymontoval z motoru a vymontovane jen pripojil na trubku. Uz po zapnuti klicku bylo videt jak se rosi ten pistek benzinem. Ja ho jinak mel za 3700kc. Sef mi odecetl dph :-)).

 

Tak by za to stálo postupovat stejně, tj. vymontovat, připojit na palivovou trubku, zapnout klíček a pozorovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, rayx napsal:

Ale může, to je kouzlo těhle pump ...

179_1_26.jpg179_2_14.jpg

 

https://www.youtube.com/results?search_query=03C127026

Presne tak ! :) Mne vyhodilo piest  a striekal  benzín keď  som chcel pozrieť či  neprelina benzín pri zapojení  mimo motor po otočení  kľúča v spinacej  skrinke keď  začalo  tlačiť  benzín  od nadrže. 

Editováno: , autor: dodko-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On tlak paliva a plocha pístu nebude tak velký, aby vzniklá síla přemohla třecí sílu mezi těsněním pístu a pístem.

Jde o to zjistit místo netěsnosti. A není problém proti "vystřelení pístu" píst nějak zajistit. Dokonce by bylo lepší píst píst částečně zatlačit, aby byl v poloze ve které je při zamontování v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Si v úplne zlej sekcií, toto tu je o Fabii II a Roomstroch a moderátor to tu po tebe asi čoskoro zmaže. Nájdi si, alebo ak nenájdeš, tak založ si správne vlákno v danej sekcií! Prípadne sa ešte mrkni aj na motorové sekcie Rapid, Octavia III a Yeti, tie sa robili s tvojim motorom, ale Fabie II a Roomstre rozhodne nie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Dobrý den, pročetl jsem celé fórum, ale další odpověď na můj problém jsem nenašel, objevil se mi také benzín v oleji a  byl jsem s hladinou oleje již nad maximální výšce proto jsem absolvoval výměnu čerpadla bohužel to nepomohlo a po najetí cca 350 km jsem již opět s hladinou oleje na maximální výšce a v oleji je cítit benzín. Nové čerpadlo je originál přímo od škodovky takže pochybuji, že by bylo vadné. Poradí někdo kde by mohl být další problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Měl jsem to podobně, podobný nájezd a podobně to příbejvalo. Obávám se, že problém je celkově v motoru. Ale těžko říct, jestlipak je to konstrukční chyba, nebo to dělá sem tam nějaký kus. U mě na nic škodovka nepřišla a to se měnilo 2x čerpadlo, odlučovač oleje, měřili vstřiky, tlaky, auto bylo i v Ml. Bol. Hladina však vesele pořád stoupala. Škodovka po dlouhých tahanicích reklamaci uznala. Takže pokud je auto v záruce tak reklamovat a tlačit na výměnu. Pokud je auto mimo záruku, tak minimalizovat krátké jízdy a občas to protáhnout po dálnici, nebo auto prodat, nebo se na to vyprdnout, neřešit to a budoucnost ukáže. Třeba to motor zkousne ;-)

Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎4‎.‎2‎.‎2019 na 20:17, e1. napsal:

Aké trasy jazdíš?

Jak kdy někdy velice krátké do 10 km a někdy kolem 100 km, ale myslím si, že to na benzín v oleji nemá vliv. Absolvoval jsem už 2x výměnu oleje a vždycky bylo vše v pohodě tak jak mělo. Začalo to dělat až teď. Uvidíme co na to řekne servis odkud je čerpadlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎5‎.‎2‎.‎2019 na 19:40, mkaba napsal:

Měl jsem to podobně, podobný nájezd a podobně to příbejvalo. Obávám se, že problém je celkově v motoru. Ale těžko říct, jestlipak je to konstrukční chyba, nebo to dělá sem tam nějaký kus. U mě na nic škodovka nepřišla a to se měnilo 2x čerpadlo, odlučovač oleje, měřili vstřiky, tlaky, auto bylo i v Ml. Bol. Hladina však vesele pořád stoupala. Škodovka po dlouhých tahanicích reklamaci uznala. Takže pokud je auto v záruce tak reklamovat a tlačit na výměnu. Pokud je auto mimo záruku, tak minimalizovat krátké jízdy a občas to protáhnout po dálnici, nebo auto prodat, nebo se na to vyprdnout, neřešit to a budoucnost ukáže. Třeba to motor zkousne ;-)

Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
 

Nikdy předtím to nedělalo tak nerozumím proč to začalo teď navíc po výměně čerpadla se mi zdá, že je to spíše horší benzín je v oleji cítit více než před výměnou takže se do oleje dostává více benzínu. Uvidím co najdou odborníci v servise čekám na pokyn kdy tam mám odvést auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani výmena  vysokotlakového čerpadla nepomohla. Už  som bol v koncoch,  riešil som to s viacerými  mechanikmi,  nikto nevedel to poriešiť,  že to vraj je taký  motor. Auto  ma len 64-tis km.   Až  nakoniec po rozhovore  s jedným  mechanikom som sa rozhodol mu dať  zrepasovať motor: zrepasovana hlava,  nové  piestne  krúžky,  rozvody,  ložiská,  gufera,  tesnenia,  atď. Motor  bol zakarbonovany!  Vymenené  aj vstrekovače,  prepúšťali. 

Od opravy som spravil  ešte len 500km, ale zatiaľ  to vyzerá  OK :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...