tavič Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 McMatej: HTP olej přehřívá,respektive v jedničkové Fábii a to z toho důvodu,že kat.je blízko olejové vany a nahřívá ji zespod,servisáci ti to potrvrdí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 čo to tu píšeš?? ....aké nahrievanie oleja zospodu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Voice: to víš,že bych motor nenechal tak jak je,taky by mě to s....o,ale jak tu bylo řečeno,reklamovat něco u škodovky není jen tak,záruka nezáruka,oni si to umí dobře zdůvodnit a jsou sobliga.další možné řešení,vrátit jim auto,ať navalí prachy a zkusit štěstí u jiné značky,Fiat,Opel,Renault i Ford kupodivu s benzínovými turby problémy nemají,aspoň né prvních 50000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 McMatej: HTP olej přehřívá,respektive v jedničkové Fábii a to z toho důvodu,že kat.je blízko olejové vany a nahřívá ji zespod,servisáci ti to potrvrdí.... Není to pravda. Katalyzátor je umístěný stějně jako na většině jiných aut. Slepě podléháš dezinformacím. No nic, nechme to být ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Taviči, piš laskavě jen o tom, o čem máš relevantní informace. A ne jen z agentury JPP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 tady je taky zajímavý článek o HTP http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf ,mimo to,už plno servisáků mě tuto dezinformaci potvrdilo,ale HTP ve dvojkové Fabii už je dost modifiovaný,jak říkáš necháme to být,tady se řeší benzín v oleji,tak abych nebyl náhodou napaden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Na tomto článku je vidět, žes ho ani pořádně nečetl, protože o tom "že kat.je blízko olejové vany a nahřívá ji zespod" tam skutečně nic není. A teď již zpátky k motorům 1.2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 tady je taky zajímavý článek o HTP http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf ,mimo to,už plno servisáků mě tuto dezinformaci potvrdilo,ale HTP ve dvojkové Fabii už je dost modifiovaný,jak říkáš necháme to být,tady se řeší benzín v oleji,tak abych nebyl náhodou napaden Jak se píše Pawouk výše, buď si to ani nečetl nebo u toho nepřemýšlel. Píše se tam o tom, že při stejném objemu má 3 válec menší teplosměnnou plochu než 4 válec. A o kousek dál se píše, že stejného dúvodu zahřívá více olej. To je nějaký divný, ne? Takže stačí trochu počítat a dopočítáš se k tomu, že čím víc válců, tím větší plocha, kterou se odvádí teplo za spalovacího prostoru do vody (stěny a hlava válců) a do oleje (dna pístů). A pro jistotu jsem vzal teploměr a teplotu oleje ta provozu jsem změřil a nenaměřil jsem víc než 100 stupňů. A kde je umístěný hlavní olejový kanál je na fotkách od Hubo44 z 23. březen 2013 - 17:11 tady http://forum.skodahome.cz/topic/120898-vydrz-motoru-12-htp/page-5. Nemůžeš věřit všemu co se píše na netu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 tak jezdím 6 let,mé zkušenosti logicky nejsou takové jako u některých tady,jestli je to "blábol" s tím zahříváním oleje od katu,nebo ne nevím,bylo mě to řečeno několika servisáky a ti by o tom něco vědět měli,neboť se v těch kárách hrabou,nicméně s tím,že HTP zahřívá olej více než 4válce jsem pravdu měl,což nakonec píší i v článku,ten jsem opravdu četl jen tak letmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yetik12tsi Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Takže všechny zdravím a posílám další info. Všechny 4 vstřikovací trysky vyměněny a jezdím dalších 2000 km, pak se bude znovu vážit olej a uvidíme. Na jízdních vlastnostech nepoznávám nic, žádnou změnu je to dobré tak jak jsem zvyklý. Je to moje 6 škodovka všech 5 předchozích bez problému, Oktávku mám i po 12 letech stále bez nějaké větší poruchy, kromě výměny standardních části / tlumiče, svíčky, brzdy ap./ výfuk mám dokonce ještě původní. Tak uvidíme jak YETÍK. Jelikož jedno z mých aut byl Oltcit a měl jsem i 2 Fiaty a s poruchami jsem si poradil, tak jsem v klidu. Po 2000 km dám vědět jak to dopadlo. Zatím se mějte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 Tak moje třetí reklamace se ukázala jako oprávněná a za přibývání oleje tedy prodejce bude vracet peníze a já auto Z právního pohledu, mám nárok na vrácení plné částky, je tak? Prodejce se vyjádřil tak, že se o částce, která se bude vracet, ještě pobavíme. Naopak si myslím, že bych si k plné částce za auto mohl nárokovat i náklady, které mě reklamace stála. Tedy měsíc bez auta, měsíc pojištění, ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 Gratulace! Ano máš samozřejmě nárok na plnou částku, a jak píšeš asi by to šlo i s těmi náklady. Každopádně jsem rád , že to dobře dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 A vědí borci z ŠA, co to způsobovalo? Asi ne, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Neví. Myslím, že tuto závadu budou i nadále řešit jen výměnou vstřikovačů a vysokotlakého čerpadla. Během posledního testování naměřili nárůst oleje o více než 600 ml / 1000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 simply never.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 simply never.. po mých zkušenostech nemůžu jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Ještě bych měl doplnit, za jakých podmínek se vozidlo testovalo. Jezdily se trasy 10-20 km, studené starty, venkovní teplota 15 - 25 °C. Čili žádný extrém, ideální podmínky pro auto. Motor se vždy prohřál. V zimě by to bylo pochopitelně mnohem horší, benzíny by se nestačil odpařit. Naopak kdo jezdí dlouhé trasy, po dálnici, ten závadu ani nemusí zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 U mna to bude asi podobne, ked som spravil cestu cca 1200 km vkuse, tak hladina oleja na ryske klesla na minimum. Teraz beham po meste kratke trasy cca 10 km a hladina na ryske stupa, uz je na polovici a pachne po benzine. Zatial som sa neodhodlal to reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 kdyby se aspoň vedělo s jistotou čím to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 U mna to bude asi podobne, ked som spravil cestu cca 1200 km vkuse, tak hladina oleja na ryske klesla na minimum. Teraz beham po meste kratke trasy cca 10 km a hladina na ryske stupa, uz je na polovici a pachne po benzine. Zatial som sa neodhodlal to reklamovat. V téhle věci bych rozhodně nevyčkával, za chvíli máš zadřený motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Uz vidim ako ma odpalkuju, ze co zas vymyslam, oni o tom probleme nic nevedia, SA im nedala ziadne instrukcie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Jak piše froggy,určitě bych na nic nečekal a reklamoval,je to běh na delši trat,ale pokud ti přibyva benzin v oleji tak je to zavada a ne normalni projev jak s oblibou servisy řikaji a dělaji se zakazniku jen blbce.Tak at se přečtou toto forum,myslim že to hovoři za vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 (editace) Ich odpoved je ze na foroch sa toho popise vela. Presne tak ma dostali aj na tu podlozkovu akciu 24W6, od vtedy sa pod 5,6 litra neviem dostat a to jazdim jak dochodca na spotrebu. Este pockam nech ho pribudne na plnu rysku a potom skusim. Inac existuje aj nejaky test na papier, ten by neuznali? iba vahovu skusku? Alebo necham motor zadret alebo skocit hrkajucu retaz, potom sa spamataju! Editováno: 16. Květen 2013, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Reklamace se musí uplatnit neodkladně, jinak výrobce nenese zodpovědnost za další škody. A s tímhle souhlasím, pokud si necháš zadřít motor, je to jen tvůj problém a nedoplatíš se. Olej se má kontrolovat před každou jízdou Pokud máš nějaké podezření, spěchej do servisu. Váhová zkouška se dělá na zapečetěném motoru, aby se vyloučila možnost, že si tam zákazník olej přilívá (nebo benzín). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yetik12tsi Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Ahoj mám vyměněné 4 vstřiky jezdím dále na další váhovou zkoušku. Dostal jsem ale odpověď z technického oddělení ve Škodovce. Kdo jezdí kratší trasy než 4 km a taky v zimě tak se nesmí divit přibývaní benzínu v oleji. Jde to přes pístní kroužky než se roztáhnou. Každý prodejce nejen Škodovky má povinost na toto majitele nového vozu upozornit. Tak zatím mám ujeto 200 km, ještě 1800 km a jdu vážit. Rysku na olejoznaku kontroluji zatím nejde nic poznat najedu to asi za 2 měsíce, tak pak se vyhodnotí a dám vědět. Díky této poruše mohu dělat dilera na prodej motorových olejů a taky chemika na analýzy benzínu v oleji, škoda, že tyto informace nemají profící ve značkových servisech. Myslím, že je to tragedie jak po odborné stránce je to u nás ubohé. Zařízení na vyhodnocení nečistot by měl mít každý menší servis a nemají to ani velké a značkové. Tak se zatím mějte a autíčka ať vám jezdí. Froggymu gratuluji k úspěšné reklamaci a zajímalo by mě jeho dilema jaké auto a hlavně s jakým motorem si koupi teď. Ahoj. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.