Přejít na obsah

Passat B5.5 nebo Škoda Octavia RS?


meaceim

Doporučené příspěvky

Zdarec, rozhoduji se, že koupím ''nové'' auto a potřeboval bych poradit a srovnat které z nich je spolehlivější, má levnější díly, lepší jizdni vlastnosti...prostě srovnat tyto auta co nejvíce...nemužu se totiž rozhodnout do kterého z nich se pustit :D Jinak jsem student a nacestuji za rok tak max. 20tis. km a jsem ochotny do auta investovat 120-130tis. Auto bych měl jak na kratší trasy (20- 50km) tak sem tam i na ty pro mě delší (500-1000km).

Jinak ještě k tomu passatu...nevím kterou verzi z toho vybrat...váhám mezi:

1.8t(110kW) (K tomuto modelu nemám osobní zkušenosti)

1.9Tdi(96kW) (Jezdil jsem sním a 2.5 mě uchvátila víc...jak výbavou tak výkonem...i když tady byla nižší spotřeba)

2.5Tdi(132kW) (Taky jsem sním jezdil a jezdím, protože tuto verzi má táta, ale v kombiku...má ho už 6let jako druhý majitel a dodnes při pravidelném servisu bezproblémové auto a jede jak pila :D)

Škoda Octavia 1.8t RS I(132kW) (Taky nemám osobní zkušenosti)

Takže buď Passat B5.5 nebo Škoda Octavia RS(jedničková)...Napište mi prosim vaše postřehy,zkušenosti,zajimavosti atd. Díky :) Sand bude moje rozhodování lehčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takové to první rozhodovací kritérium bych dal, jestli jezdíš hodně dálnice, nebo hodně okresky a jízdu si užíváš. Pokud první případ, tak Passat, pokud druhý, tak Octavia. :) Passata B5,5 jsem měl s 2,8 V6 4Motion, byla to super jízda na dálnici, v zatáčkách bída a s dieselem počítám, že to bude podobné, možná i horší. Po přesednutí do Fabie jsem si připadal jak v motokáře, jak krásně projížděla zatáčky. A to měla jen jednoduchou zadní nápravu oproti Passatu.

Pak tu jsou ceny dílů, kde hlavně kvůli přední nápravě vede Octavia, Passat (do určitého roku) má hliníkovou přední nápravu a nic nevydrží a výměna není moc levná. Pak vzhled, ale to je na každém, já bych asi rozhodně dal přednost kanárkově žluté Octavii RS první generace před jakýmkoliv Passatem, i B7. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samurai to skvele popsal..4x4 = drazsi dily...Passat = dalnice, Octavka RS = to ostatni.. pokud bys chtel litat v zatackach tak si na obou autech vymen podvozek ten nemeckej je proste moc "pohodlnej" (ackoliv na te Octavce RS se to i da) a jestli to mas jen tak na obcasny jezdeni a zadny vetsi akce...vyber si to co se Ti libi vic asi :) jenom ted trochu nerozumim tomu jak jsi napsal ze budes investovat 120-130 tis. to jako ze to auto ma tolik stat? ..protoze sem trochu na pochybach ze bys za tu castku sehnal neco v dobrym stavu.. spis az budes mit neco vytipovanyho posli odkazy :) ja se rad mrknu...kazdopadne muj osobni nazor je, ze jednickova Octavka RS je velmi povedena :) celkem hezka, mnohem lehci jak passat, sportovnejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...