Přejít na obsah

Superb III


schimmer

Doporučené příspěvky

Zajimavy, pokud ten vzorecek plati, tak pak:

S3 2.0 TDI 190 DSG Style v cesku 867.000 CZK v Dansku 744.000 CZK .. 123 tisic rozdil (14% sleva)

S3 2.0 TSI DSG 4x4 Style v cesku 1.007.000 CZK v Dansku 774.000 CZK .. 233 tisic rozdil (23% sleva)

 

jinak S2 jsem taky kupoval z Danska, ale pres prekupnika a sleva byla 230 tisic a delalo to u mne 25% rozdil v cene.

Tak to jsem zvědavej co s cenou udělá ukončení intervencí.Určitě v Dánsku ještě také mají nějaké slevy na nová auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ho zatím viděl jenom v černé, šedé a tuším cappuccinu - OI se mně líbila víc combi, FI se mně líbila víc combi, SII se mně líbil víc jako combi. Ostatní byly remízy nebo mírná preference combi, v případě Superbu III je to hotový combi-debakl. Jediné, co by mě přesvědčilo je plnohodnotná panorama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem se byl na kombík podívat do showroomu, a i když jsem předtím měl trochu obavy, aby nevypadal o moc hůř než liftback, není čeho se bát, vypadá minimálně stejně dobře. Chce to vidět naživo, fotky toho moc neřeknou. A mimochodem, variabilní dvojitá podlaha je nejvíc geniální věc, se kterou jsem se v poslední době setkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se v S3 svezl - 140kW TDI, nejezdilo to na první dojem špatně, jen mně zarazilo, že ten motor je hlučnější než můj 125kW v S2. Sedačky lepší, interier mně teda moc neoslovil. Plus komplet ty multimedia - není to tak intuitivní, asi bych si potřeboval přečíst návod a nějak si to projít v klidu, nevěděl jsem kde co jak.... Též nevím pro noční režím, jestli ten velký display kolumba nebude oslňovat. V S2 to kolečko podsvitu je super, že nepátrám, zreguluju hned. Z venku design dobrý, zevnitř už to není můj šálek čaje.

 

Nad čím přemýšlím:

- opěrky hlavy opět nesklopné - jen výška

- regulace podsvitu budíků - proboha proč je to v software setupu?

- skřínka spolujezdce je nějaká malá - proč se nevejde palubní knížka s palubní literaturou?

- řadička DSG mi nějak nevyhohovala, jak si opřít ruku, abych nemusel mít ruku pořád na řadičce? Toto má Passat nějak lépe řešené

- vyhovuje mi více pedál plynu ukotvený od podlahy, dobře se zapře a dávkuje, než nějak hamtat "od voka"

- je v tom nějaký vyšší posez když jsem si zreguloval sedačku do potřebné roviny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela by mne zajimalo prime srovnani zrychleni S3 2.0 TDI 140kW vs S2 2.0 TDI 125kW nebo S2 1.8 TSI 118 kW. Zatim, co se delali testy merenim vychazeli u S3 uplne tragicke hodnoty a ja pokud bych menil S2 za S3 nechci aby to hur jelo a mam chut vyzkouset naftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám posunutou předávku asi o tři týdny.

dočasně jezdím s A5, B8, 2.0 tfsi, 180k, nějaký výkon chybí, takže ta S3 280k určitě byla dobrá volba a snad tu spotřebu udržím do 11.

Jinak audi má osmistupnový automat a točí ve 180 docela málo, ten šestistupen dsg už z podstaty méně převodů musí točit (žrát) víc..

Editováno: , autor: homy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...