Přejít na obsah

vymačkané tlačítko na klíči


lubakar

Doporučené příspěvky

Zdravím, tak jsem byl na rybách. Hezky jsem si zachytal vrátil se k autu obložen hromadou krámů a plnejma rukama. Mačkám odemknutí auta na dálkovém ovládání a kde nic tu nic. Auto se povedlo odemknout manuálně klíčkem, zjistil jsem taky že musím hned pootočit klíčkem v zapalování do druhé polohy, jinak začne houkat alarm. Zamknutí auta a otevření kufru na dálkovém ovladači funguje normálně takže baterka je ok. Předpokládám že je asi vymačkané tlačítko....

Nevíte někdo jestli je nutné kupovat hned celí klíč s čipem atd.?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nicméně ani kdyby to nepomohlo, stačí pak koupit jen tu část klíče s DO. Ať už se jedná o "vajíčko"

To mě zajímá. Mám totiž se svojím druhým klíčem problém, že když jsem v něm vyměnil baterky, tak vkuse svítí červená dioda na klíči, tak jsem předpokládal, že je v něm něco špatně. Navíc, když jsem auto kupoval, tak mi řekli že funguje jenom jedn klíč a co je s tím druhým, že neví. A aby to nebylo tak jednoduché, na jednom klíči mám frekvenci 433 a na druhém 434. Myslíš, že by s tím šlo něco udělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě zajímá. Mám totiž se svojím druhým klíčem problém, že když jsem v něm vyměnil baterky, tak vkuse svítí červená dioda na klíči, tak jsem předpokládal, že je v něm něco špatně. Navíc, když jsem auto kupoval, tak mi řekli že funguje jenom jedn klíč a co je s tím druhým, že neví. A aby to nebylo tak jednoduché, na jednom klíči mám frekvenci 433 a na druhém 434. Myslíš, že by s tím šlo něco udělat?

:kol-47:

Frekvencia musi bit rovnaka na oboch D.O. :kol-28: Ked ti funguje D.O. s frekvenciou 433Mhz tak aj druhy kluc-D.O.musi mat frekvenciu 433Mhz. Pri frekvencii 434Mhz plati to iste. :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to zjišťoval a komfortku mám takovou:post-77347-0-94507100-1346863177_thumb.j a auto 1,9tdi 81kw rv1999.

K autu mám dva klíčepost-77347-0-06922600-1346863536_thumb.j . Ten v levo je podle mě originál, je na něm 433Mhz a ten nefunguje. Ten v pravo byl kupovaný předešlým majitem ve škodovce, je na něm 434Mhz a ten funguje.

O co mi vlastně jde? Jakou frekvenci vlastně mám? Šlo by ten nefunkční klíč nějak spravit a zprovoznit? Když do něho dám baterky (jsou tam dvě na sobě), tak trvale svítí červená dioda. Planžeta i imobilizér fungují normálně. Nebo se na to mám vyprdnout a časem pořídit jinačí klíč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mnou výše odkazovaného vlákna, kde se tohle řeší, potřebuješ klíč s frekvencí 433 Hz:

Ke komfortce 1J0 959 799AH potřebuješ klíč který běží na frekvenci 433Mhz, takže např. klíč 1J0 959 753 N.

Tak nevím.

Třeba zrovna máš přehozené díly klíče mezi sebou.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...