Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Riešil som práve nejaké veci okolo oleja, tak ma napadlo že by sme mohli spraviť nejakú štatistiku o tom že aký olej a interval výmeny bol používaný v našich TSI. Zaujímajú ma hlavne viskozity a tie autá ktoré už nejaký problém s reťazou, prípadne turbom mali, prípadne pri akom počte km. Možno zistíme štatisticky nejakú zaujímavú súvislosť pri problémových motoroch

Za mňa:

CBZB 77kW (s DSG), vyrobené 12/2011, zatiaľ 27500, pri 18 a 22 tisíc chyba EPC, 1. a 4. valec vynechal, po opätovnom štarte motora bez problémov. Servis nedokáže jednoznačne identifikovať chybu, pri druhej príležitosti keď sa to stalo boli preventívne vymenené zapaľovacie káble, od vtedy sa chyba neopakovala.

1. olej fabrický, pravdepodobne Shell 5W-30, asi VW 504 00 - 12128 km

2. vlastný olej Castrol EDGE FST 0W-30,VW 502 00, ACAE C2/C3 - 8053 km

3. vlastný olej Mobil1 New Life 0W-40, VW 502 00, ACAE A3/B3/B4 - 5000 km (cca, 4000 km v meste + jazda na okruhu)

4. vlastný olej Mobil1 New Life 0W-40, VW 502 00, ACAE A3/B3/B4 - zatiaľ 2500 km

P.s.: Od 9.10.2012 mám objednaný olej Motul 8100 X-lite 0W-30 ktorý by som chcel používať, ale do dnes mi ho nedodali.

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Vloženo

CBZB 77kW , vyrobené 09/2010, při stavu 23000km měněné rozvody, nyní 55000 km zatím bez problémů

1. olej fabrický, pravdepodobne Shell 5W-30, - 14500 km

2. rozlévaný sudový olej Shell 5W-40, 15200 km

3. rozlévaný sudový olej Shell 5W-40, 13500 km

4: vlastní olej Castrol 5W-40 zatím 12000km

Vloženo

CBZA 63 kW, vyrobene 05/2010, pri 11000 a 17000 km menené rozvody.

1. fabrický olej ???

2. Valvoline SynPower 5W-40, VW 502.00, 7500 km

3. Valvoline SynPower 5W-40, VW 502.00, 14500 km

Vloženo (editace)

CBZA 63 kW, vyrobene 08/2010, najeto 30000 km, rozvody zralé na výměnu.

1. Tovární náplň, 14000 km

2. Shell Helix HX7 10W-40, VW 502.00, 14000 km

3. Mogul Racing 5W-40, VW 502.00, zatím 2000 km

Editováno: , autor: karel borec
Vloženo

CBZA 63 kW, vyrobene 09/2011, najeto 19000,rozvody a vše ostatní v cajku

olej se měnil jen jednou a to při pravidelné garanční prohlídce.Takže je tam ten origo od škodlovky, tuším Castrol 10W-40 :)

Vloženo

CBZA 63 kw, vyrobene 05/2011, najeto 23570 km, menený rozvod.

1. Tovární náplň, 1500 km

2.Castrol slx professional 5W30 Vw 507.00 13500 km.

3.Castrol edge professional 5W30 Vw 507.00 8430 km.

4. Shell long life 5W30 od 23430 km do ted'

Vloženo

CBZA 63 kW,vyrobeno 05/2010,najeto 49 600 km,turbo měněno v 16 200km,rozvody v 40 200 km,vysoká spotřeba oleje + mnoho jiných závad.

1. Tovární náplň; 15 000 km

2. Castrol SLX Professional 5W-40; 15 400 km

3. Castrol SLX Professional 5W-40; 15 100 km

4. Divinol 5W-40; zatím 4100 km

Pro dolévání mám olej z originálního příslušenství Special Plus 5W-40 (VW 502 00/505 00/505 01).

Vloženo (editace)

Mňa čaká servis po 2 rokoch od zakúpenia nového auta už o pár dní.

Je to 77kW vyrobené 11/2010, najazdených 21.000km, výmena rozvodov na 11.500 km

1. olej fabrický, pravdepodobne Castrol SLX 5W-30

2. vlastný olej Castrol EDGE 5W-40,VW 502 00 - 11.500 km

3. bude opäť vlastný olej Castrol EDGE 5W-40,VW 502 00 - 21.000 km

Nakoľko je tento olej trochu hustejší ako 5W-30 a benzín pri TSI sa v ňom objavuje pravidelne, tak som zvolil túto viskozitu. Za 10.000 km som dolial cca 2 dcl, čo nie je zlé, si myslím.

Editováno: , autor: galeo
Vloženo

77 kW vyrobeno 02/2011 najeto 32000km, bez vymeny rozvodu.

1. olej z fabriky

2. olej vlastni Mobil 1 ESP Formula - 5W-30 15000km

3. olej vlastni Mobil 1 ESP Formula - 5W-30 30000km

zatim jsem olej dolevat mezi servisnimi intervaly nemusel a pri kontrole jsem nemel pocit ze by smrdel po benzinu. Mam koupeny prodlouzeny interval, ale pak jsem si to rozmyslel a radsi jezdim po 15kkm.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

do 11000 km orig. škoda

od 11 000 km Castrol SLX Professional 5W-40 tento sa mi vidí naj na to auto

mal som tam ešte liqui moly 5w - 40 ktorý som vyhral v tombole ten sa mi vidí tiež super ale už je to iná cenová hranica

Vloženo (editace)

CBZB, 77kw, vyrobene 3/2012, najazdene 15600km, po 15000 servisna prehliadka s vymenou mot. oleja.

1. olej s fabriky - po celu dobu po max, nedolieval som

2. po 15000 km, v servise: Castrol Edge Profesional 5w-40 / 502 00 /

Editováno: , autor: lolek77
Vloženo

Zdarec,

Mám 1,2TSI 3/2011, 63kW, najeto těsně před 4. výměnou 58500km.

Poruchy - pouze aktualizace softwaru kvůli nestabilním volnoběžným otáčkám + dotahovaní spony na výfuku a víčka řetězového převodu - vzlínání oleje, nic víc.

1. výměna 15tisc. km originál nějaký Helix 5w-40?? nebo tak nějak

2. 3. Olej Castrol Edge Sport 0W-40

Furt mi to doliv-aj na max a nikdy nedolívám, maximálně pokles jsem měl na střed.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Vymena rozvodov už tri krát. Teraz mam 30000km.

Dva razy vymena oleja Castrol 5W -40 .

To nemyslis, vazne? :kol-44::kol-26:

aky mas motor? a mesiac/rok vyroby?

Odstrenene v zaruke? Ake trasy jazdís?

Editováno: , autor: wifizn
Vloženo

Vymena rozvodov už tri krát. Teraz mam 30000km.

Dva razy vymena oleja Castrol 5W -40 .

No tak to je slušný... To tu snad ještě nebylo. Mohl bys napsat rok/měsíc výroby vozu?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, koupil jsem předváděčku s 8000 km. Na štítku je výměna oleje po 2 letech nebo 30 tis.Km. Uvažuju o tom, že najedu 15 tis.Km a nechám udělat olej a zůstanu na 15 tis. intervalu. Jak to tu čtu, tak je to rozumnější že?

Vloženo

Martin_TDi: No, v prípade tej predvádzačky by som ten olej vymenil aj podstatne skôr. Boh vie ako s tým jazdili kým si kľúče toho auta predávali ako horúci zemiak.

Zbek: Ten LL inteval dlhodobo motoru neprispieva.

Vloženo

Ja ho měním po 20tkm zároveň s řetězem :kol-32:

Tak to máš komplexní řešení problémů motoru TSI = každých 20 tkm LL olej + ne LL řetěz. :kol-28: Já vím,na tom není nic moc k smíchu,ale prostě mě to nedalo. :kol-31:

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

ahoj,dnes jsem si zase udelal kapkovou zkousku motorového oleje po ujeti 7200 na olej castrol edge profesional 5w40 a výsledek je takovy

stupen znecisteni oleje sazemi,prachem,kovovym oterem je 6 z 9 stupnu

stupeň kondice oleje je 5 z 9

pote trochu vody v oleji

palivo bych videl taky trochu,tam jsou stupne tri,bud zadne,nebo trochu,nebo hodne,ty sama stupne jsou i o vody v oleji

tak si myslim,ze menit drive nez tech 15000,videl bych to na 10-12 podle stylu a mel by byt klid,

dnes pisi ve svete motoru,ze vysoka karbonizace oleje je zapricinena,ze olej je veden priliz horkym mistem,ale je to u 1,4tsi,tak nevim jestli to je podobne u 1,2

jinak jezdim 25km do práce a občas kratke trasi po mensim meste,na najete kilometri to je tak 85 ku 15 procent

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...