P1azer Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Zdravím, mam s ferdou další problém. Začíná mi čas od času zhasinat motor, ale třeba i za jízdy. Rožne se baterka a motor začne chcipat, když prošlápnu spojku a přidám, tak se to udrží a nezdechne. Ale stalo se mi to i na křižovatce na volnoběh. Jezdím na nižší otáčky, ale auzo mi normálně nechcípá. Ale občas jedu, otáčky tak na 2tis. a i když mám plyn pořád ve stejný úrovni, tak začnou klesat otáčky a rozsvítí se kontrolky. Kde by mohl být problém? Díky Ještě doplním, že auto po zhasnutí naskočí hned na prvni pokus. Četl jsem něco o hallově sondě, ale fakt nevím. Asi by to chtělo diagnoatiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aspire55 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 A za tepla startuje v pohode? Skus od niekoho pozicat a vymenit na chvilu. Pripadne skrtiaca klapka s tym nemoze mat nieco docinenia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Kde by mohl být problém? V tom plynu. Ať na něm maminka klidně vaří, ale do auta ho nedávej. U 1,3 MPi je obvyklé, že jízda na plyn lambdu tak zblbe, že motor hrozně ochudí. Ne že se lambda jen pohybuje v jednom řádku od do, ale odřádkuje úplně jinam. A i když pak pojedeš na benzín, už se do správného řádku nevrátí a motor je pořád chudý. Ten plyn navíc všechno vysuší, takže třeba těsnící kroužky kolem vstřiků se rozpadnou na prach, těsnění podobně. Takže přisávání falešného vzduchu a další ochuzování přijde s tím. Snímač otáček motoru je docela rozumný, takže když mu něco je, napíše se do paměti závad. Máš tam něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P1azer Vloženo 12. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Auto startuje v pohode zatim za kazdeho pocasi. Jinak tim plynem jsem myslel "plynovy pedal", takze jezdim normalne na benal. V utery jedu za kamaradem do autonovy na vymenu tesneni okna, tak mu teknu, at mu mrkne na diagnostiku.. Jeste me prave napadlo, jestli to nemuze byt i baterkou, mrknu na hladinu elektrolytu. Fakt nevim, je mozny, ze bude neco v elektronice nebo v kabelazi, protoze mam spatny tesneny okna a 2x mi celnim sklem natekla voda pod palubkou... A to hodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.