Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

proč podcenil? Já mám takřka 255t km a mám ho také původní :kol-46: a ani neuvažuji, že bych ho měnil :kol-28:

Tak to jsem klidný :kol-28:

No.. s kvalitama benzínu si myslím že už to není taky žádný med. Doporučuju vyměnit, těch 500Kč není zas taková suma.

no já toho benzínu zase tolik nenaberu :kol-28: , v zimě co 10 dní a v létě co 14 dní za pouhých 200 kačáků :kol-46: při denodenním ježdění :kol-31:

no já toho benzínu zase tolik nenaberu :kol-28: , v zimě co 10 dní a v létě co 14 dní za pouhých 200 kačáků :kol-46: při denodenním ježdění :kol-31:

Prosím tě, jak jsi to řešil, teda jestli vůbec řešil, s rozvodovým řetězem??

vůbec nevím o čem mluvíš :kol-46: , .... ani nevím jestli to tady mám říkat ... je origo, stejně jako lišty :kol-31:

tiež som tú otázku nepochopil,tak som počkal ako zareaguješ :D

no já na autě mám vůbec hodně ještě originálního :kol-28: , teda kromě kurvítka zvaného EGR :kol-46: . Auto musí sloužit, a ne že furt budu cosi preventivně vyměňovat a válet se pod tím. Když se mě loni v létě ptala polovic, když jsme vlivem okolností museli vzít na dovču do BG obě naše auta, jestli to Fábča při nějakých 240t km zvládne, bez zaváhání jsem prohlásil, že bez problémů ... a tak tomu také bylo :kol-47: ... to když si vzpomenu na našeho Formana, co dovolená to problém fuck a to jsme jezdili tak akorát po republice, max. slovenské Piešťany ... do BG? to bychom ho mohli pohřbít někde v Maďarsku už :kol-28:

Tak i já mám hodně věcí origo, ale když tak všude čtu tu kritiku na HTP......ale je pravda, že už mám druhou Fábku s HTP a jen spokojenost.....Takže dokud jezdí, nic neřešit....

Upraveno od Malta
Necituj předchozí příspěvek

asi tak,netreba to všetko extrémne prežívať :D

Stačí jen pravidelná udržba. Olej s fitrama jako základ.

  • 1 měsíc později...

Nezkoušel někdo odstínit olejový filtr od tepla co jde z katu třebas nějakou tepelnou izolací (viz. http://www.speedpro.eu/thermotec-samolepici-tepelna-izolace-30x30-p-9317.html) nebo to nemá smysl a teplo bude prochátek i jako blokem motoru??

 

U olejů 5W-50 není uvedena specifikace výrobce, člověk ruku do ohně taky při nákupu dát nemůže.

Btw - je mi jasné, že při tak malém prodeji těchto olejů si výrobce nemůže dovolit platit tu normu, aby to bylo i na papíře.

Jaké máte zkušenosti?

Taky jsem měl v plánu nějak tepelně zaizolovat katalizátor. Napřed jsem si ale změřil teplotu oleje za provozu, v létě, venkovní teplota byla okolo 28 °C a olej měl maximálně 98 °C při popojíždění v koloně. Takže jsem v klidu a nic jsem neizoloval.

tak to jsi nezvolil zrovna dobrý režim (popojíždění v koloně), myslím že obojí bude daleko více tepelně zatížené třeba při 140 na dálnici, kdy motor točí více jak 4000 ot a spaliny proudí plným proudem přes kat

Měřil jsem průběžně několik dní, i na dálnici, všude ..... Na dálnici se to zase proudícím vzduchem lépe chladí. Prostě nejvíc jsem naměřil při popojíždění v koloně, kdy se sice moc tepla neprodukuje, ale skoro vůbec se nechladí.

tak to pak good zjištění :kol-47: , že to vlastně není taková tragédie

Prave robim repas motora tak som pozeral blok ako by sa dalo pripojiť ol ckladič ale či by to malo vyznam.

Nechci se do toho HTPčkářům plést, ale kdesi jsem četl, že není problém v přehřívání oleje celkově, ale místně jak protéká v bloku kanálkem, který je v blízkosti kaťáku, a že se přehřívá jen v tomto místě. Dále že se už v bloku ochladí.

Novější verze to už nějak vyřešily. Nevím jestli přemístěním kanálku, nebo odizolováním.

jipol mam htp 2009 a tam ešte žiadnu zmenu nevidim tak možna uprava bude po 2009.

Olejový kanál je na rohu bloku motoru u olejového filtru, ten vede olej do hlavy a ke klikovým ložiskům jde stěnou, která je z vrchu chlazena vodou. Hubo44 má rozebraný motor, tak může potvrdit.

A za katom neni olejovy kanal žiadny.

 Tu su kriedou označene ol kanale.

post-6147-0-83932800-1364054959_thumb.jp

post-6147-0-97904000-1364055064_thumb.jp

Děkuji. :kol-47:

 

Mně se jako "slabší místo" zdá přední stěna bloku motoru, po které stéká olej z hlavy válců zpět do vany. Na tuto stěnu jde teplo z katalyzátoru a na ní se olej opravdu zahřívá. Ale to by byl teplý i olejové vaně, takže to asi nebude tak hrozný. A za další, katalyzátor před blokem motoru má dnes každé druhé auto....

moje životnost motoru ráno cestou do prádce prudce klesla :-( probliknutí kontrolky mazaní, následuje trvalé rozsvícení a já zastavuju auto. motor rachtá, vydává děsný zvuky. njn. víko filtru vylítlo...

IMG 20130327 070614

 

To sa ako podarilo tam je dost toho zavitu.

Ty voe,to je nějake divně že to samo takhle vylitlo :help:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.