Publikováno Říjen 15, 201212 r Ahoj všem, při studeném staru se stává, že motor chytne až po několika protočeních... Ale pak jak se motor zahřeje, chytně takřka napoprvé... Je to běžné... Tipoval bych nějaké čidlo... Díky za pomoc. Jára
Říjen 15, 201212 r Dělá mi to samé. Někdo mi tvrdil svíčky někdo baterku. Upraveno Říjen 15, 201212 r od bazycek
Říjen 17, 201212 r Jardo a když ti nakonec chytne kolik drží otáček? Jde hned do vyšších otáček nebo se spíš pomalu "sbírá"?
Listopad 9, 201212 r Taky me to posledni rok trapilo plus ted diagnostika hlasila, ze jeden valec spatne spaluje. Pomolo vymena kabelu ke svickam (cca 1200 kc) a zhavich civek (2200kc)
Listopad 10, 201212 r Autor To Ace Ventura: cca 3 minuty se po nastartování drží při vyšších otáčkách a pak klesne na cca 1100ot....
Listopad 11, 201212 r Takže čidlo teploty funguje. Možná je to normální... je fakt že jak přišly ty teploty pod 0° tak déle točí. Ale dělá tak co ho mám.
Únor 25, 201312 r Mě to taky nechytne na první otočení, ale podle mě to je v normě. Svíčky jsem vyměnil a je to pořád stejné.
Duben 5, 201312 r Ahoj,koukám co tu řešíte a třeba vám poradím,mohl by to dělat přetlakový vnetil paliva,je to ten ventil na vstřikovací liště. Při startu tam jde moc paliva a tak to blbě chytá.Je to jen jedna z mnoha možnýých variant
Září 28, 201311 r Tiež mi toto isté robí, len pri studenom štarte, keď už sa zahreje tak nič, ale robí to nepravidene, niekedy vždy keď štartujem niekedy každé tretie štartovanie (rátam len studené štarty), niekedy pretočí aj 6-7 krát, ale vždy natočí, také sa ešte nestalo, že by som musel štartovať na 2 krát a podobne, je to dosť o nervy (sviečky sú nové), robí to v lete aj v zime, to je jedno, či stojí auto týždeň alebo deň, tiež to nemá na to vplyv, niekedy naštartuje po týždni lepšie ako keď s ním odídem do mesta, nechám ho tam stáť 4 hodiny a idem naštartovať, pretáča jak divé.
Srpen 15, 201411 r Zdarec, řešil jsem to v práci, shodou okolností na superbu ředitele krajské správy jihomoravského kraje. Šel jsem po čidle teploty, ale nic. Auto dlouho motalo, a když chytlo tak strašně smrdělo benzínem. Nakonec to byly vstřiky, stačilo je vyčistit na stolici, a auto do dnes šlape jak hodinky a už je to třičtvrtě roku. U těch 2.8 ty vstřiky lehce protíkají, ale okem je to nepoznatelný. Kdyby měl někdo zájem o vyčištění a odzkoušení vstřiků na stolici, tak napište a nějak se dohodnem.
Září 30, 20168 r Zdarec panove Mam taky problem ze studenym startem protaci to o neco dele nez normal a kdyz uz nejaky jeden valec chytne tak se pomaly chytaj i ty ostatny tak postupne.... otacky jdou postupne nahorou a uz kdyz to jede na 6 valcu tak uz je to ok .... meril jsem snimac teploty ukazuje skoro ty same hodnoty jak pro RJ tak pro budiky neni tu nic aktualniho vcem by mohla byt chyba? nebo jak bych to mohl proverit na VCDS?
Březen 10, 20178 r Tak mi to teď začalo dělat taky, začnu svíčkama a filtrama, pak dám vědět jak to dopadlo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.