Duben 14, 201312 r aha, tak to bude ono. tusim, ze davam 70 proc. predem. a zbytek az za rok jednorazove, zadny mesicni splatky. jinak u toleda je ta sleva 30 tis., ale ja ju nemam, protoze mam tu variantu pri ktere to nejde pouzit Upraveno Duben 14, 201312 r od vormen
Duben 14, 201312 r neco na tom bude. beru od skofinu potreti. kalkulace od prodejce nebyly podle mych predstav, uz jsem mel asi 4. pak jsem rekl, ze asi nic kupovat nebudu. a najednou vypadla kalkulace bez navyseni uplne presne takova jakou jsem chtel :-) a tu nulu dole mam taky. a jeste tam nekde je napsano extra klient. Je to akce Škoda Rapid - záruka pro věrné, úvěr - klient
Duben 14, 201312 r počkat?? no když je u tebe větší priorita auto jak stavba...každý to máme jinak...ale to zvládneš..když už jsi do toho šel...
Duben 15, 201312 r Autor samozřejmě,že důležitější je úvěr na stavbu než přibrat splátky na auto..ale když nejde jinak...
Duben 15, 201312 r První svezení asi 20m do garáže 1.6 nafta(tichý motor) ,stříbrná,16",skladovka,cena ukecaná na 330 s komplet výbavou..povinná,rezerva,gumové koberce
Duben 15, 201312 r Takže pokud Rapid, tak minimálně Ambiente, jinak by to nebylo TDI... ceníkově cca 397.000,-, takže jsi měla sakra štěstí nebo jsi skvělý smlouvač
Duben 15, 201312 r výbava nejvyšší Allure,Peugeot 301,motor asi nejtišší co jsem zkoušela tak se tady loučím
Duben 16, 201312 r tak at se na me nikdo nezlobi, ale pokud se bavime o tomhle http://www.auto.cz/peugeot-301-prvni-zive-dojmy-70048/foto?foto=4 tak to je snad ten rapid daleko lepsi... vypada to jak nakopla zaba a vevnitr mi to pripomina dacii sandero.. stredovy tunel,ci jak se to jmenuje s vydechy topeni je proste katastrofa.. z auta musi mit clovek dobry pocit i kdyz v tom jede, ne se jen divat na cenu.. Upraveno Duben 16, 201312 r od JirkaBrno
Duben 16, 201312 r mně se se ten pežot i cotrón teda líbí zvenku, interiér už míň, celkově proč ne. když se šetří u koncernu, tak je to škoda, ale dá se to přežít, pokud šetří frantíci, tak je to už na hranici únosnosti. cena super, uvažoval jsem o něm, ale přece jenom sedan není to pravý ořechový. navíc otřesný víko co není vyvážený, nemožný panty. mě by ta nízká cena netěšila dlouho. není nic horšího něž několik let nadavát, že jsem nepřiplatil. každej den při nakládání nákupu bych si to vyčítal. pokud bych jezdil málo a kufr nevyužíval několikrát za den, tak si to klidně koupím. ještě je dobrej ten unverzální otáčkoměr pro benzín i naftu
Duben 16, 201312 r Autor jj,je to přesně Peugeot 301..je to slušné auto,jel jsem s ním(1.6 HDi) a můžu říct,že co jsem několi dní před tím jel s TDi Rapidem,tak motor skoro stejně tichý i pružný..301 o něco kultivovanější a měkčí chod+větší vnitřní prostor.. Upraveno Duben 16, 201312 r od manfroto
Duben 16, 201312 r Autor rozdíl ceny v naftě je velký,skoro 40t,-a to je u 301 se vším všudy..rapid na své částce začíná..otvírání víka je mi fuk..já potřebuji jezdit,ne otvírat kufr všemožně i nemožně.. :kol-47:vzhledově i Rapid je ok,ale to je zatím vše.. Upraveno Duben 16, 201312 r od manfroto
Duben 17, 201312 r Autor Dnes jsem měl možnost projet nového Golfa 1.2 77kw a můžu říct,že spokojenost,tichoučko,jízdní vlastnosti super,proste jsem se hned s vozem zžil..vnitřej příjemný..cena asi odpovídá kvalitě..troufnu si říct,že je mnohem dál než Rapid..nová platforma..Rapid je tuším zespod nataženej vw Polo..
Duben 17, 201312 r absolutní souhlas... Golf je přesně takový. Oproti Rapidu je skutečně jinde, jenže je taky v jiné kategorii a to i cenou. Co mu ovšem vždy děsně chybělo, tak pár desítek litrů v kufru, co ho vždy degradovalo z pohledu širokého spektra zákazníků, s prioritou univerzálnosti vozidla. Mít tak alespoň 400l a cenovou politiku, jakou má nyní, myslím, že by i přes český patriotismus vážně ohrozil na trůnu takovou ikonu, jako je OII, příp. nyní OIII.
Duben 17, 201312 r Autor ono třeba konkurence z francie,je sice krapet méně hodnotná na vzhledu uvnitř,ale od začátku si na nic nehraje a při představení hned hlásala,že jde o levná rodinná auta..
Duben 17, 201312 r Myslím, že jejich strategie je založena na nejobyčejnějšího zákazníka. Co od auta až tak příliš nečeká a spíš ho na první pohled zaujme design. Přesně na takového zákazníka bych tipnul i nedávno přítomnou rapidku. Auto potřebuje především k přesunu z A do B, aby se jí líbilo a nestálo moc. Takových zákazníků je samozřejmě vícero a ti si francouze koupí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.