Červenec 8, 201411 r Dnes jsem měl vypůjčeného rapida a při zabouchnutí dveří, jen tak lehounce se ozvala rána a zvuk jak kdybych s tim třískal vší silou. A u O III je to takovej příjemnej zvuk zabouchnutí dveří, nevšiml si toho taky někdo?
Červenec 9, 201411 r Při byť i trochu staženém okně to zavření zní jak kopnutí do bedny plné starých krámů : )
Červenec 9, 201411 r Lepsi reseni? Co ja vim? Nejsem placeny inzenyr ve vyvoji SA, to neni moje prace. Moje prace zaujima jiny okruh lidske cinnosti i kdyz je to technika take. řekl bych že člověk může něco hanit, pokud má lepší řešení. V současné době (vyjma hlasového ovládání) je ovládání na volantu asi tím řešením nejlepším - proto se to montuje Upraveno Červenec 9, 201411 r od MBDusan
Červenec 9, 201411 r Hanil jsem i například nepovedený silentblok převodovky a měl jsem nové řešení? Neměl. jako všichni co s tím měli a mají trápení, myslím si, že toto téma se ještě na podzim zase rozjede. Nejsem konstruktér abych já něco vymýšlel. Na to jsou jiní mnou placení jako zákazníkem. A já se s tebou nepřu, jen jsem poukázal, že i toto řešení může mít za určitých okolností slabá místa
Červenec 9, 201411 r to boucnuti dveri je hrozny proto vubec neotviram okynka nebo kdyz vim ze se budou otevirat/zavirat dvere tak okynka hned zaviram
Červenec 9, 201411 r Jo je to ostuda, pokud někdo stojí vedle. Ovšem ono ani u O3 to není s otevřeným okýnkem úplná symfonie.
Červenec 9, 201411 r bouchnuti dveri s otevrenyma oknama znelo hrozne snad na vsech autech co jsem v zivote mel. se zavrenym oknem je u rapida prijemny klapnuti, pokud se stim teda nemlati jako to dela vetsina pritelkyn, manzelek, tchyni,.....
Červenec 9, 201411 r Okénko bylo stažené na doraz, a teda nepříjemnej zvuk, celkem jistě bych ten zvuk přirovnal k podobnému jako u mojí F I. Prostě takovej plechovej zvuk
Červenec 9, 201411 r Hanil jsem i například nepovedený silentblok převodovky a měl jsem nové řešení? Neměl. A já se s tebou nepřu, jen jsem poukázal, že i toto řešení může mít za určitých okolností slabá místa Promiň ale srovnávat silentblok s ovládánám radia? To je snad rozdíl, ne? Silentblok si neosaháváš, nic s ním tvou osobou neovládáš, na rozdíl od ovládání rádia
Červenec 14, 201411 r Koukám do konfigurátoru u rapida a co nevidí očko mé, bílá Laser barva. Za příplatek 4.000,- možná jsem jen barvoslepej ale nevidím v tom žádný rozdíl mezi tím a bílou Candy.
Červenec 14, 201411 r Bílá Laser vypadá jakoby pod ní malinko prosvítal plech, o malinko míň jak u Moon, ale je jiná než Candyna.
Červenec 18, 201411 r Ono by se na to melo podivat statisticky. Zase na bezny provoz mimo mesto apod, je urcite lepsi a bezpecnejsi pri rychlejsi jizde, mit ovladani na volantu, do mist kde uz se udela vetsi otacka volantem, uz to neni vhodne, ted je otazka ktera situace nastava casteji a co je vyhodnejsi... A o tom to je, když se udělá větší otáčka volantem tak se mám věnovat řízení a ne ovládání rádia. Zrovna na kruháku je to strašně důležité. Ovládat rádio můžeš jak na volantu tak i na rádiu. Vůbec nerozumím co se tu řeší. Když už máte tu potřebu ovládat rádio v zatáčkách a z volantu to nejde tak rádio samotné je i v zatáčce na stejném místě. A tady mi budete ponovat že máte ruce v té době jinde. Diskuse o ničem.
Červenec 26, 201411 r Bílá Laser vypadá jakoby pod ní malinko prosvítal plech, o malinko míň jak u Moon, ale je jiná než Candyna. Su zvědav, jestli Laser někdy jen tak poznám. Protože už Candy a Moon je skoro k nerozeznání.
Srpen 23, 201411 r Ahoj, tak se budu tesit na nove auto.... moje cesta k nemu - doted O1, spokojenost maximalni, letos plnoleta, je na plynu, ale proste konci... Takze co ted. Limitovan penezi jel jsem obhlednout salony, Rapid zvitezil jednoduse, po presednuti z Oktavy jsem se citil jako ve svem aute ;-). Takze co dal - vyber edice, zapujceni vozidla na zkousku - ma ho doted v modelu style plus, budi pozornost, no a v pondeli jdu delat objednavku. Mala poznamka - jestli si chcete usetrit za panoramatickou strechu u modelu Spaceback, tak si ho hlavne nepujcujte a nenechte zenu ( jako jakakoliv se tam posadila, nejen moje...) sedet vzadu - to proste muselo prijit. Zkratim to: - vybrano SPACEBACK Ambition Fresh, barva bila ( barva u me nehraje roli, tohle neresim) -77 kW - jel jsem i 63 kWatovkou, ale tohle je jina liga. Po pripadnem chipnuti by sestka chybela.... - kola jsem nechal 15, jel jsem na nich kratsi zkusebni jizdu a ted na tom Style plusu mam 17, jako zatacky to drzi jako prilepeny, ale proste se svym tohle jezdit nebudu... co bude navic: - paket Dynamic - ty sedacky jsou hoooodne navykovy a hoooodne dobry, - panoramaticka strecha - duvody viz vyse. - plnohodnotna rezerva asi pro zacatek vse, ted budu 3 mesice cekat a procitat forum :-) v pripade zajmu rozeberu vyse zminene, pro zacatek staci :-) At se Vam dari, Rapidaci Upraveno Srpen 24, 201411 r od rakula
Srpen 23, 201411 r kup si corner mlhovky/ k tomu dostanes BCM 087 a dodelani tempomatu a palbuniho pocitace je pak jen otazka namontovani packy (pozor active nema v zakladu palubni pocitac takze se nedozvis prumernou spotrebu ani dojezd...) Upraveno Srpen 23, 201411 r od oneb1t
Srpen 24, 201411 r Skoč do Ambition Freshky. Rozdíl "jen cca 15 tisíc" a auto vypadá úúúúplně jinak. A nebo rovnou StylePlus, který má střechu, paket dynamic hned a přidává lowxenony spolu s hezčí lištou piano a 17" kola. Místo cornerů, raději dešťák s light asistentem dohromady než cornery. Ty si potom můžeš "zafajfkovat".
Srpen 24, 201411 r hele, podle mě nemůžeš mít Active fresh ale Ambition. V Active nemůžeš koupit 77kW motor... jinak určitě doporučím koupit 16" kola a asi aut. klimatizaci.
Srpen 24, 201411 r Candy a Laser jsou klasicke bile barvy, ktere se od sebe lisi minimalne, pro normalniho cloveka defacto stejne - barevne receptury se moc nelisi. Zato barva Moon se zaklada na bile perleti, takze rozdil je vyrazny. Efekt perleti vynika predevsim pri primem svitu na slunci a na druhou stranu vyrazne zanika, pokud je vuz i minimalne spinavy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.