Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

Při těžké autohavárii někdě v kotěhůlkách nebo v noci můžeš umřít na banální zranění, protože Tě prostě včas nikdo nenajde. Ecall je dobrá věc a věř, že pokud máš mobil, tak si stejně stále "dohledatelný" :-)

Jinak 1.0 TSI jsem nezkoušel, ale Fordí 1.0 Ecoboost jo a ten jede velmi dobře, dokonce má rychlejší reakce na plyn, než 1.2 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, bobanHTP napsal:

Při těžké autohavárii někdě v kotěhůlkách nebo v noci můžeš umřít na banální zranění, protože Tě prostě včas nikdo nenajde. Ecall je dobrá věc a věř, že pokud máš mobil, tak si stejně stále "dohledatelný"

Bohužel nejsem EUrodobroser, takže v E-callu nevidím žádné výhody. Pokud tedy nedělám pro STB, SNB, PCR, AČR, NBU, NKU  a nebo jiné zlodějské neziskovky. Mobil je jiná věc, ten mi nikdo nevnucuje , klidně ho můžu nechat doma, když  někam jedu autem. Nebo si ho nemusím kupovat když chci nové auto. By mě zajímalo, Kolik lidí by jsi Big bratra objednalo kdyby byl za příplatek. A ne jako diktát unie který si máme povinně zaplatit i když ho nechceme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎7‎.‎6‎.‎2017 na 15:08, lucije93 napsal:

Dobrý den,

 

prosím o radu, přemýšlím o pořízení tohoto Rapida https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/rapid/17300827?goFrom=list , budu ráda za každou zkušenost či radu, zda kupovat nebo proč nekupovat? Děkuji pěkný den Lucka.

 

Rapid už není v nabídce, tak to luciáš asi koupil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdar, máme teď možnost koupě Rapidu 1.2 TSI 81 kW Fresh + pár příplatků za 383 000 kč (cena beze slev). Zároveň uvažujeme o objednávce 1.0 TSI 81 kW po faceliftu za stejnou cenu. Rozum říká vzít 1.2 dokud to jde a navíc v něm můžeme hned odjet, ale je v nudné barvě a starší model mi přijde už docela okoukaný. Co myslíte, je vážně lepší vsadit na čtyřválcovou jistotu? Prý ten litr jede pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš než o dynamiku mám strach o životnost. 1.2 TSI EA211 už se pár let dělá a ví se, že je +- vychytané. 1.0 TSI je novější, technicky o trochu složitější a komponenty v něm budou ještě více namáhané. Sice je zatím předpoklad, že se auto obmění po 5 letech (kdy bude končit záruka), ale to se může změnit anebo zůstane v rodině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Momentálně to vypadá na 1.0 TSI. Máme problém najít skladovku (nebo aspoň předváděčku) dle našich představ a nechce se nám objíždět republiku, takže asi nezbude než si objednat. Navíc za cenu staršího Freshe se švihadly se dá pořídit Style skoro v plné palbě. Na středu je domluvena testovací jízda.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jdi do 1.0 TSI 81 kw. Dynamika je dostacujici a to ze tomu chybi jeden valec ve meste vubec nepoznas a na dalnici temer taky ne. Pokud nejezdis vyslovene furt v peti a k tomu jeste vsechno dospele lidi, urcite bych to neresil ;) Turbo ti to nafouka, takze bez obav.

Pokud budes konfigurovat, prihod urcite BI-XENON, at uz samotny nebo primo v paketu STYLE PLUS, kde je i tempomat sunset a sterac ( pro lift ), take nebudes litovat ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem se projel (1.0 81 kW) a od dvou tisíc táhne pěkně a vytrvale, výkon na Rapid tak akorát (slabší a prý znatelně línější variantu bych už asi nechtěl). Samozřejmě v nižších otáčkách jde tříválec poznat a turbo potřebuje chviličku k nadechnutí, ale to už k malým turbomotorům patří.

 

EDIT: Výsledek viz podpis.:)

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kolega v práci si objednal Ambition a říkal že čekačka max 3 měsíce, já jsem ho trošku nahlodal aby si přidal i xenony, ale nechtěl že nedá 12 tisíc když se mu líbí i bez xenonu. Dneska po týdnu co jsme se o tom bavili říkal že šel k prodejci aby si xenony doobjednal, ten ho přemluvil rovnou na Style s tím že když už je auto objednaný tak se výroba nezpozdí tak nakonec na to kývl. Připlatí si jen 25 tisíc s tím, že se se slevou vleze ještě pod 400. No a dnes mu po obědě volal prodejce že ta style mu prodlouží čekání o 2 měsíce. Málem ani nedojedl jak ho přešla chuť, nějak mu zhořklo na jazyku :D 

Moje otázka zněla co je to za prodejce, že to nemá v merku, když mu naslibuje neprotáhnutí výroby. O nějakej ten týden ok, ale aby to bylo nakonec ze 3 měsíců 5..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodejci opravdu toto nemají v merku. vůbec se nedivím, asi nechtěl vypadat jako pitomec, tak nějak odpověděl.

na lince se nevyrábí auta podle toho kdo dřív přijde ten dřív mele. Plánování výroby je složitější postup byl v tomto případě naprosto standardní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela mě překvapuje že to trvá 5 měsíců oproti 3 s Ambiente, to je standart u Rapida nebo by to mohlo být přesunem k Fábiím? Já před rokem na Fabii Style čekal 3 měsíce jen. Mě je teda jasný, že třeba sedačky style nebo například klimatronic může prodloužit čekačku a podobně, to mě ale tenkrát prodejce upozorňoval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...