Emko38 Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Mam Fabiu 1,2 HTP 40kW, najazdenych 65 tis. km. Dneska som si vsimol pri parkovani,ze v kopci pri zaradenej rychlosti (aj spiatocka aj jednotka) auto nedrzi,ale pohne sa dozadu. Potom zas zastane. Taky trhany pohyb,cuknutie. Bude chyba v motore,spojke alebo prevodovke? Spojka inak funguje normalne,auto sa chova tak ako predtym. Len nechce drzat bez rucnej brzdy. Poradte pls,alebo ma odkazte na podobnu temu,lebo som nic take nenasiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 no nechci strašit, ale viděl bych to na ztrátu komprese na některém válci ... už kvůli tomu že máš tu šesti ventilovou verzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emko38 Vloženo 1. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 A co mam s tym teda robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Já bych ho nestrašil auto všeobecně muže na rychlost popojet já bych ho bez ručky z kopce nikdy nepostavil a ten náš tříválec zas takovej odpor nemá aby udržel víc jak tunové auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emko38 Vloženo 1. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Ale pred tyzdnom mi to auto nerobilo,stal som v tom istom kopci len na zaradenej rychlosti. A drzalo bez pohnutia. Je to nieco zavazne ta strata kompresie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Jsem někde slyšel že tak může přeskočit i vytahaný řetěz u HTP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Nebo máš vůli v hnacím soukolí a proto se auto pohne. Ikdyž parkovat v kopci jen na rychlost??? Dáváš spojce a všemu docela zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 To za tyždeň sa nemože meniť to maš taky milny pociť a parkovať do kopca sa neoplati a u 12V je riziko skočenia reťaze ked vytlači olej zn apinaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Tak tak, sice sa mi nelubi casto zatahovat rucnu brzdu, hlavne v zime, ale auto vzdy necham najprv stat na rucnej a rychlost zaradim navolno - len ako poistku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 normalne na rychlost pustim spojku a brzdu auto trochu cukne a je klid...12v...jednou to kvalt neudrzel.nastesti to bylo cumakem zkopce a na jednicku:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emko38 Vloženo 2. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Dik za komenty. Dneska to skusal moj kamarat na toyote a robi mu to iste. Cize asi strmy kopec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 tak jestli je řeč o nějakém pořádném hanku , tak se není čemu divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
82dan82 Vloženo 31. Březen 2023 Sdílet Vloženo 31. Březen 2023 V 1. 11. 2012 na 19:43, Emko38 napsal: Mam Fabiu 1,2 HTP 40kW, najazdenych 65 tis. km. Dneska som si vsimol pri parkovani,ze v kopci pri zaradenej rychlosti (aj spiatocka aj jednotka) auto nedrzi,ale pohne sa dozadu. Potom zas zastane. Taky trhany pohyb,cuknutie. Bude chyba v motore,spojke alebo prevodovke? Spojka inak funguje normalne,auto sa chova tak ako predtym. Len nechce drzat bez rucnej brzdy. Poradte pls,alebo ma odkazte na podobnu temu,lebo som nic take nenasiel. Je to hodně OT příspěvek, ale vyřešil jste to nějak čím to je ? Já když zastavím vozidlo, zařadím "jedničku", tak s ním mohu jezdit jako nic, prostě to jezdí jako by tam rychlost nebyla :-) Předtím jsem se s tím nikdy nesetkal. To, že to i se zařazenou rychlostí má nějakou vůli okolo 10 - 15 cm to je asi normální, ale abych do nej strčil, a i s rychlostí jelo dál a dál po rovince je hodně divné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 To už bych řekl že nebude žádná komprese na valcich, tipuji ventily budou rozkvetlé jak luční kvítí 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 Když máš celou noc zaparmované auto, tak ve válci tlak není nikdy. KOMPRESE NEBRZDÍ! Ale je to marný, je to marný, je to marný. :-( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 A co kdybys tedy laskavě napsal, co to tedy brzdí? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 Dobře, ale když s tím pohne, tak další protočení klikovky a vačkového hřídele by mělo, za předpokladu tesnicich ventilů kompresi vytvořit ne? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 před 8 minutami, Pawouk napsal: A co kdybys tedy laskavě napsal, co to tedy brzdí? .. Místo těch trapných mínusů, co rozdáváš 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 Já jsem si též myslel, že brzdí zejména komprese ve válci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Duben 2023 Sdílet Vloženo 1. Duben 2023 U stojícího motoru: Spalovací prostor není těsný. Pístní kroužky nejsou kroužky, ale C-čka a netěsností mezi "konci" tlak dřív nebo později uteče. Brzdí vždy přítomné tření mezi písty s kroužky a válcem, ve všech klikových ložiskách, v rozvodovém mechanismu, převodovce .... U běžícího motoru při zavřené škrtící klapce: ano, při kompresním zdvihu se energie spotřebovává na stlačení plynů nad pístem. ALE!!! ihned po kompresním zdvihu následuje zdvih expanzní, kdy se energie ve stlačených plynech opět uvolní a tlačí píst k dolní úvrati. Na stejném principu se ztrácí a získává zpět energie při sacím a následném komresním zdvihu. Ve válci je podtlak. který napřed pohyb pístu brzdí a pak zrychluje. A co brzdí? Opět vždy přítomné tření mezi písty s kroužky a válcem, ve všech klikových ložiskách, v rozvodovém mechanismu, převodovce .... Howgh 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Duben 2023 Sdílet Vloženo 2. Duben 2023 Tak to hádám by se měl @82dan82podívat pod kapotu, zda tam ten motor s převodovkou vůbec má, když mu po zařazení jedničky neklade žádný odpor 😂. Sorry za OT, ale na tohle se nedalo jinak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
82dan82 Vloženo 14. Duben 2023 Sdílet Vloženo 14. Duben 2023 V 2. 4. 2023 na 6:15, Malta napsal: Tak to hádám by se měl @82dan82podívat pod kapotu, zda tam ten motor s převodovkou vůbec má, když mu po zařazení jedničky neklade žádný odpor 😂. Sorry za OT, ale na tohle se nedalo jinak ... Jezdím tím autem denně 100 - 110 km takže tam určitě je vše, nicméně od doby co jsem Fabii kupoval to nešlo na "jedničku" zabrzdit, protože to jelo dál a dál jakmile byl jen malý kopeček. U mne jedině ruční brzda, jinak to není "zabržděné". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.