Přejít na obsah

Rád bych Polo...


Rypicong

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Sice se přímo nejedná o Škodovku, ale má s ní něco společného a to motor, tak snad nebudu za dotaz peksovanej.

Rád bych si s přítelkyní koupil novější auto. Stačí nám segment B a chceme 2 roky starý do 200tis. Fabka co mám je krásně zachovalá, r.v. 2002 má jenom 80tis najeto, ale je to holátko a v létě bez klimy je to děs. A 1.4MPI 50kW není zrovna 2x šetřílek a také né bohužel rychlík. + už začíná projevovat čas a pár věcí jsme už musel na podvozku vyměnit a některé to za chvíli bude chtít vyměnit ( komplet výfuk, udělat těsnění pod hlavou apod. ). Padlo nám do oka poslední Polo ( je fakt krásný ). Ale z roku 2010 se dají sehnat první 1.2TSI, 1.2HTP a 1.4 16V 63kW. Abych pravdu řekl prvních TSI se dost bojím. Stačí co vidím u pantáty. 2010 Fabku a vyměna řetězu, pak podložka pod turbo apod. A to nemá ani 20tis najeto. 1.2HTP, no nic proti, ale pod 4 válce nejdu icon_smile.gif Tak mi zbejvá 1.4 16V 63kW. Jak tyhle poslední jsou na tom se spolehlivostí, spotřebou apod? Co vím, tak v prvních Fabkách 55kW verze byl asi nejlepší benzin co se tam dával ( nic extra ale solidní motor )

Prolejzal jsem nějkaý témata, ale vyloženě nějaká statistika jaký ten motor je tady není. U FI 55kW to je jednoduché, ale u 63kW verze moc nevím... Co platilo před 12 lety už bohužel nemusí platit....

Jo abych nezapomněl, auto z 90% jezdí 2x denně 15km trasy a pak o víkendu delší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám FII 1,4 16V (63kW), teď ho budu provozovat 4 rokem. Pak dva kolegové z práce ho maj taky a všichni jsme spokojení. Zatím musím zaklepat, ale dolivám pouze benzín a vodu do ostřikovačů. Starám se o pravidelný servis a krom oleje a filtrů to po mě nechce nic. Kolega, který tam má nalítáno 160 tis. měl teď první závadu - nenastartoval - příčina něco s přívodním kabelem k baterce. Jako služební mám FI 1,4 16V 59kW a tam mám natočeno zatím 140 tis. a jediná velká oprava byla ve 110 tis. výměna řemene a ve 120 tis. odešlo ložisko, ale to přičítám terénu ve kterém se auto pohybuje. Jezdím s ním cca 30% mimo zpevněné vozovky. Zpět k 63kW verzi. Jezdím převážně smíšený provoz a úměrně dodržuju předpisy. S výkonem vozu jsem spokojený. Samozřejmě žádný rváč asfaltu to není, ale pro bezpečné předjetí to naprosto stačí. Při běžné jízdě není potřeba motor vytáčet nad 3000 ot., každopádně pro předjetí je nutnost mít ot. nad 3500, aby se auto probralo k životu. Spotřeba vychází z toho co se od motoru žádá. Pokud potřebuju jet svižně, tak musím dát koňům nažrat. Pokud převažují delší trasy ukazuje mi pp dlouhodobou prům. spotřebu okolo 5,8l. Ve městě se pohybuju do cca 7l, pokud nejsou zácpy, jde to i níže. Mimo město a mimo dálnice mě spotřeba padá pod 6l, v průměru se pohybuju okolo 5,5l.. Zajímavé spotřeby jsem dosáhl při jízdě z Demanove na Slovensku až k dálnici začínající v Českém Těšíme, bylo to rovných 4,8. Dalnice, tak tam se mi spotřeba pohybuje okolo 7,5, ale to je auto většinou plné - 2 děcka v sedačkách a půlka domácnosti v kufru. Tato spotřeba odpovída tachometrovým 130 až 140 km/h. Maximálku jsem zkoušel a dostál jsem z ní 180 tacho a šlo by to ještě dál. Takže závěrem můžu říct, že kdybych se znovu rozhodoval koupil bych si tento motor znova. Naprosto mi vyhovuje, jak spotřebou, tak dynamikou. Navíc je léty prověřený a to, že musím okolo 100 tis. měnit rozvodovou sadu mě zase tak moc netrápí. Myslím si, že Polo bude mít možná o něco nižší spotřebu a bude dynamičtější, protože je nižší než fabka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A 1.6 16v se tam nedavala?to je asi nejlepsi motor co se tam montoval

hele nevím o tom, pro ČR asi ne, aspon si nepamatuju, že by typ 6R jí někdy měl v nabídce. Předchozí typ měl, ale pro model GTI a o jiném výkonu :)

No ono je to složitý, našel jsem inzerát Pola z Italie 1.4 16V 63kW a to má dokonce DSG :)

1.6 16V bych bral taky, sice trpí pár mouchama, ale jede pěkně :) ( ale nebyl moc úspěšný, do FII se dával chvíli )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jestli nebyl úspěšný, to nevím, do FII se dával v podstatě současně jako 1.4 63 kw, po celou dobu před faceliftem, po faceliftu, když přišly motory TSI by asi nemělo smysl obsazovat 1.2 TSI a 1.6 vedle sebe, 1.4 zůstala jako alternativa těm, kdo nechtěli TSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svezl jsem se v něm, když jsem se rozhodoval, kterou motorizaci pořídím. Ovšem zase taková raketa oproti 1,4 to nebyla a spotřeba byla taky o hodně vyšší, takže jsem nakonec šel do 1,4. Je to takový kompromisní motor mezi dynamikou a spotřebou. Uvažoval jsem počkat na první řady TSI, ale nakonec mě situace donutila jednat okamžitě a teď jsem za to rád. Máme tady jedno na firmě a když jsem s ním jel se mě jednak nelibil projev motoru a pak spotřeba taky nebyla nějak drasticky nízka. Ovšem na dálnici to byl pěknej žrout. Jen na povinném by člověk asi něco ušetřil:/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...