xxfavo Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Pri plnem plynu mi tahne auto hodne doleva.dam plny plyn a po chvili se ztoci hodne doleva a potom ,kdyz prudce uberu tak se jakoby zacne rovnat a dokonce jaoby mel tendenci tahnout doprava,ale podstatne mene nez pri plnem plynu doleva.Vymenil jsem kvuli tomu vsechny predni silenbloky a cepy na naprave.hroni ulozeni jsem daval nove zaroven s podvozkem AP sportahrwerke.Uz me nenapada co by to mohlo delat.Za kazdou radu rpedem dekuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Co vůle v řízení? Pokud si měnil čepy řízení, tak může být vůle ještě na spojovačkách, v horším případě přímo na převodce. Jde to dost špatně poznat. V rejdu při přejezdu nerovností nic neklepe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 13. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 (editace) menil jsem jen cepy na naprave.jeste se mi zda ze obcas zepredu neco klepne,ale zadne velke klepani to neni...tobe to delalo co presne? Editováno: 13. Prosinec 2012, autor: xxfavo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Vůle byla znát na jízdním projevu, hlavně při silnějším větru. Nejdříve řízení klepalo v rejdu, pak i při přímé jízdě na ostrých nerovnostech. Při akceleraci nic znát nebylo, ale to bude asi i o výkonu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chris Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 mal som podobne a boli vadne silentbloky v ramene predne na prednej naprave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 15. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 geometrie ok? dělá to na letních i zimních kolech? jinak když jde hřeben řízení do kopru udělá pěknou paseku....u mne to ve finále s autem cloumalo tolik, že se nedalo ani jet - ale to by jsi poznal tak, že když zvedneš předek a chytneš za kolo, má do stran vůly, zkusil bych to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 15. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 a jak se ti to chovalo? taky ti to pri plnym plynu zatacelo do leva a pri ubrani nebo na brzdach doprava? dnes sjem prehazoval gumy levou za pravou a predni za zadni a vysledek porad stejny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 17. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 Jsem dnes po geometrii(sbihavost byla 1cm,po srovnani vse OK) a vysledek ,jak jsem bohuzel predpokladal ,tak auto se chova porad stejne.Kdyz pridam tahne doleva a kdyz uberu ,tak tahne doprava.Zkousel jsem i ruzne prehazovat pneumatiky a porad stejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombis Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Ahoj, to co popisuješ mi začalo dělat moje RS zhruba před měsícem a dnes se definitivně zastavilo, nejřív to tahalo za volant vtahu a při brzdění pokaždé na jinou stranu a potom to v určitých otáčkách začalo házet a klepat s volantem a kovově cvakat. nakonec to tak cloumalo autem,až se muselo zastavit. závada byla v kloubech poloosy, vyměnil jsem vnitřní, vibrace ustaly ale dnes se objevilo opět to cvakání a auto přestalo jet, protože se rozsypal i ten vnější kloub, takže pozor na to. auto se pak musí odtáhnout , pokud se zasekne poloosa, musí se ta vyndat, jinak auto nerozhýbeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 4. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2013 Takze ,kdyz jsi vymenil vnitrni kloub ,tak ustalo to tahani za volant? Nebo to tahani za volant prestalo,az po vymene tech vnejsich kloubu? Jinak dekuji za info! Konecne nekdo,kdo se s tim taky setkal...nebo bohuzel:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 hele u mě tahání dělal silenblok v ramenou byli roztržené, vyměnil udělal geo a byl klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 10. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2013 u me jsou silentbloky taky vymenene,takze se priklanim k tem poloosam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 a máš určitě dobře geošku?? jako nevím měl jsem hodně špatné poloosy a nikam mi to netáhlo.... v jednom kloubu jsem dokonce neměl ani závlačku a jezdilo to v pohidě. Základem je dobrá geoška pač jinak to táhne když je špatně seřízené řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 11. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2013 geoska by nedelala to ze pri plnym plynu jede doleva a pri ubrani nebo brzdeni jede doprava.a co myslis tim ,,spatne serizene rizeni,, ? to se da nejak nastavit pres VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 ne, ale pokud máš třeba špatně udělanou geošku tak se při plynu může autu dát jiným směrem. To řízení myslím, zda máš v pořádku tyčky řízení a čepy, ty právě pokud by nebyli, tak jak auto zabere tak jede jinam jak plyn povolíš jede normálně. Skusil jsi se pořádně rozjet a prudčeji zabrzdit? zda také táhne jinam, nebo jede rovně. Jako snad nic než čepy silentbloky a vyvážené kola geošku a poloosy tam není nic co by to dělalo. A špatná poloosa se dá celkem poznat. Nic přejdi čepy všechno okoukni silentbloky také poloosy a nakonec bych riskl geošku, pač jsi mohl vymlet díru a natrhnout třeba čep. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 14. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2013 geosku mam udelanou....cepy vymeneny,silentbloky taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedy_ Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 Uplne to samy to delalo mne.Pri pridani plynu to tahlo do strany, cim prudceji jsem pridal, tim intenzivnejsi bylo tahnuti. Mel jsem po vymene zadnich puku, tycek rizeni+cepu a geo, vse OK. Nakonec jsem zjistil, ze v levym rameni je strhanej zavit v te hlinikove konzoli diky kratkemu sroubu, tim padem rameno nedrzelo jak melo.Stacilo vymenit sroub za delsi, ktery se chytil v zadni casti zavitu v konzoli a byl klid, ale pri dalsim rozdelani se chystam to uz resit. Zkontroluj si to taky pro jistotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 17. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 tak novej poznatek je tento....kdyz zvednu auto tak aby obe predni kola byli ve vzduchu a tocim doleva a doprava ,tak obe strany jakoby drhnou a krupe v nich...nevim teda jestli to jde z tlumicu nebo z horniho ulozeni...obe maji najeto 6000km....tlumice a pera jsou AP sportfahrwerke a horni ulozeni SKF z autokelly.... o tom vrzani jsem v souvislosti s AP slysel,ale nikdo nepsal o tahani no jinak na technicke vse ok,jen lehce vule na stabilizatoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 17. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 to tahani je hodne podobny tomuto ..... jinak jedenkloub jsem menil protoze lupal pri rejdu... a da se to nejak poznat ze jsou trebaklouby KO? a kdyz vymenit tak jen vnejsi klouby nebo to spis dela vnitrnikloub nebo cele poloosy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 takze problem vyresen! kamaradovi na rs to dela taky...je to vlastnost auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 takze problem vyresen! kamaradovi na rs to dela taky...je to vlastnost auta To snad ne. To k RSkám dostáváte speciální dokumentaci, kde v sekci vlastnosti auta máte napsáno: Při akceleraci auto táhne doleva, při stále rychlosti doprava? Tohle určitě každá RSka nedělá. Něco tam bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 To je fakt až někdy neuvěřitelné,co se tady někdy člověk dočte,nebo někdo napíše. VLASTNOST AUTA-TÁHNUTÍ NA STRANU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molda Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 Tak HTP-čko ti nikam táhnout nebude při plným plynu, krouták je trochu u RS o něčem jiném, mě to taky dělá nepatrně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 (editace) Nazdar. Mám už dlhžsie problém s Fábiou. Je to 2004 1.4 55kw kombi. Stále ťahá doprava. Na geometrií my našli odchylky na zadnéj náprave. Bolo my poradené vymeniť zadné uloženia ale nepomohlo to. Sú ďaléj vymenené predné čapi a tičky. Keď pustím volant tak sa vyrovná a auto ide do prava. Máte niekto nejaké rady načo sa zamerať? Editováno: 16. Listopad 2018, autor: R.jakubco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.