Pawouk Vloženo 26. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Motory TDI EA 288 historie,současnost a budoucnost.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Tahle technologii by mi mohl nekdo vysvetlit : Euro6 dokaze plnit i bez technologie vstrikovani mocoviny do vyfukoveho potrubi. Co to je za technologii ?? To ma auto jeste nejakou nadrzku kam se chodi vycurat ? Kde se pri takovy technologii ta mocovina v aute bere ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Tady to máš: http://cs.autolexicon.net/articles/scr-selective-catalytic-reduction/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Můžete sem prosím někdo napsat zkušenosti s rychlostí zahřívání motoru? Ideálně v porovnání s předchozí generací TDI. Dle marketingových materiálů by mělo být rychlejší jak dřív ale nevím jestli to vůbec půjde poznat. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 mel jsem 1.9 tdi 81 kw asv a ted mam 2.0 tdi cr 125kw ceg a zda se ze je zahraty driv a take vydrzi dele zahraty no uvidim v zime ale zatim spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2013 brundo, jsi poněkud mimo - tvůj motor CEG je úplně něco jiného, než EA 288. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Čo vy na toto ? Cez 220 ps a 450 + Nm na tdičko bez straty záruky - to nie je zlé http://www.mtm-online.de/en/Skoda/Octavia-III/2-0-TDI-132-kW-184hp-Front?FZID=OCT3TDI135&KIT=m-oc3184220fm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 Má někdo zkušenosti s motory AE 288 s vyvažovacími hřídeli a bez vyvažovacích hřídelů? Pochopitelně jiný výkon i kroutící moment, ale mě by zajímaly například vibrace a chod motoru v různých otáčkách. Bude se sice jednat o pouze subjektivní pocity, i tak to něco vypoví. Určitě tam ty vyvažovací hřídele nejsou jen tak při dnešních úsporných opatřeních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) Zajímavá je také spotřeba u motoru 110 kW a 135 kW. 110 kW Spotřeba - město 5,6 l/100km Spotřeba - MIMO město 4,1 l/100km Spotřeba - kombinovaná 4,6 l/100km 135 kW Spotřeba - město 5,7 l/100km Spotřeba - mimo město 3,9 l/100km Spotřeba - kombinovaná 4,6 l/100km Editováno: 9. Březen 2014, autor: Fanda RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Fanda: Ty hodnoty jsi vzal kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Na stránkách skoda-auto.cz v konfigurátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) Fanda:aha, tak já takové hodnoty ani náhodou a myslím, že asi nikdo! Věřím ale, že v konfigurátoru takových hodnot lze dosáhnout:-))) Editováno: 9. Březen 2014, autor: Sanek81 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) Bylo by taky divné kdybyste tyto hodnoty měl ... když měření probíhá při stojícím autě nejsou tedy započítané povětrnostní podmínky, vliv teploty, nebo odpor vzduchu. Dnes jsem jel cca 200 km po okreskách (mimo město) a měl jsem v Golf 2.0 TDI 110kW 4.1 l/100km ... papírově jsem měl mít 3.6. Pouze ale papírově, zatím to vypadá že auto žere o cca 0.2l/100km víc než hlásí. Editováno: 9. Březen 2014, autor: flek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Mě vůbec nešlo o ty hodnoty, ale o poměr, že mezi motory 110 kW a 135 kW není skoro rozdíl ve spotřebě a naopak motor 135 kW je mimo město papírově úspornější. V praxi si majitel RS asi neodpustí to zrychlení, a jsme někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaudaRS Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Chlapci mate nekdo zkusenost se spotrebou oleje? Ja na nove RS tdi musel litr dolit ve 13.000 a dnes mi znovu bliklo pri 20.500 km...v servisu mi rekli pri tech 13.000 ze je to normalni...nevim co jim mam v pondeli az tam pojedu zase rict...ach jo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Myslím, že bylo obecné pravidlo (u motorů VW), že na 10 000km je při dolití do 1l oleje vše okej.... (přesně 1dcl na 1000 Km) ... ale zkušenost s verzí RS TDi nemám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaudaRS Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Ani u minule verze naftove RS ani u naftoveho superba loni jsem nedoleval a vzdy menil podle servisniho intervalu.. divne mi to prijde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejky Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 (editace) to je naprosto v normálu, žádný problém to není Editováno: 26. Duben 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 ja by som to na CR motoroch za uplne normalne nepokladal. je pravdou, ze z tovarne auta vychadzaju s minimom prevadzkovych kvapalin (sa setri) takze ak niekomu chyba po par tisicoch kilometroch trocha oleja alebo chladiacej zmesy, tak mu to v servise zadarmo doleju. PD 1,9 TDI zvykla zrat olej v podstate od novoty, to je pravda. u mna to bolo tak asi liter az liter a pol na servisny interval (30 000 km) s CR 1,6 TDI sa vsak olej nestraca a prvy krat sa stalo, ze som musel doliat olej, az pred servisom pri 180 000. dovtedy nic, ziadne dolievanie oleja s novou RSou TDI este neviem, mam zatial iba nieco cez 7 000. kolega co ma na novej RS zhruba 11 000 zatial dolieval iba chladiacu zmes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Přesně tak. U PD se dolívalo furt, u CR jsem ještě nikdy nedolíval. Ani u Passata, ani teď u Octy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linea Vloženo 16. Červen 2015 Sdílet Vloženo 16. Červen 2015 Ahojky máte někdo zkušenosti se spotřebou oleje u škoda octavia III 2tdi 110 kw ,bere mi to od začátku 1l na 10 000km.Dle servisu je vše v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 Mám asi 65000 km a dolito celkem 1,5 litru. Mimochodem je to první auto, kde jsem musel dolít olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 135kw RS píplo dolití oleje ve 20tis. Nechám ho rovnou vyměit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Tak RSa sa mi celkom slušne rozchlastala.Do prvej výmeny pri 30 000 som dolieval 1 literDo ďalšej pri 60 000 to bolo 1,5 litraNásledne do 90 a aj 118 tisíc po 2 litreDo 147 dalších 3,5 litraV aktuálnom intervale doliaty už 3. liter a to som na 166 tisícoch. Vychádza mi to na stratu 1 litra za cca 6-7 tisíc km. Príde mi to už celkom veľa. Za relatívne OK považujem tie 2 litre na 30 tisíc km. Ako by ste odporúčali riešiť túto situáciu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 Motory TDI v OIII.pdf 1 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.