krtek 83 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Zdravím Mám O2 při vyšších otáčkách vypne turbo musím zastavit a znovu nastartovat měl jsem to v servise a tam my řekli že to může dělat zanesené turbo nechalo se tedy vyčistit při sundaní turba se došlo nato že sou mírně ohlé lopatky a že jsou na stěně turba malé kuličky jako když od svařování lopatky se tedy vyrovnali a kuličky odstranili i přesto turbo pořád blbne teď se my dokonce rožne i kontrolka motoru a pc hlási špatný stav emisí nevíte někdo co by to mohlo být díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 zdravim..nevím jestli Tě poradím...Ale tohle taky dělá prasklá hadice od turba ..Zkus se podívat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 83 Vloženo 3. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 zdravim..nevím jestli Tě poradím...Ale tohle taky dělá prasklá hadice od turba ..Zkus se podívat Toho by si snad všimli jestli je praskla i když nikdo není dokonalí ale díky za typ mrknu nato a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 To ti servis vrátil auto v takovém stavu? Zkontroluj hadičky a jestli máš někoho, kdo má VAG, tak udělej výpis chyb, zkontroluj hodnoty čidel jestli některé nekecají, potom bych zapnul logování kanálu 3,8,11 a provedl jízdu s razantní akcelerací (pedál na podlaze) s rychlostí 3 od otáček cca 1500 do 4000ot/min. Tak se zjistí jak ti pracuje sací soustava. Hoď ty logy sem a koukneme na to. Jinak se asi nehneš z místa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vetfol Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Nebo taky zde http://www.turbosport.cz/oprava.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 To ti servis vrátil auto v takovém stavu? Zkontroluj hadičky a jestli máš někoho, kdo má VAG, tak udělej výpis chyb, zkontroluj hodnoty čidel jestli některé nekecají, potom bych zapnul logování kanálu 3,8,11 a provedl jízdu s razantní akcelerací (pedál na podlaze) s rychlostí 3 od otáček cca 1500 do 4000ot/min. Tak se zjistí jak ti pracuje sací soustava. Hoď ty logy sem a koukneme na to. Jinak se asi nehneš z místa. Tos byl ve znackovem servise ??? Kde proboha at vime kde si dat pozor !? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 83 Vloženo 3. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Tos byl ve znackovem servise ??? Kde proboha at vime kde si dat pozor !? Ne nebyl to značkový servis ale jestli se nato nepříjde tak to tam budu muset dát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaRadoxX Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Zdravim vsechny. Predem se omlouvam, pokud uz tady neco podobneho je. Hledal jsem, ale nenasel. Mam nejspis problem s turbem. Jednou jak jsem jel se mi stalo, ze se auto preplo do nouzoveho rezimu. po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani je vse OK. I ted kdyz jezdim je vse OK. Jenomze kdyz jsem auto napojil na VAG, nasel jsem chybu: Prekrocena horni mez tlaku (nejak tak to tam bylo)... Mechanik mi rekl, ze je prituhnute nejake tahlo ktere otaci lopatky. Meril jsem tlak turba, ale nikde jsem nenasel jaky ma byt tlak. Vyslo mi na 3 rychlostni stupen max. 2.4 a v 3500tis. otackach spadl tlak na 1.6. Na 4 rychlostni stupen max. 2.2 a spadl na 1.7. Nevite nekdo co s tim? Jetli to pujde nejak vycistit? Nebo nestacilo by to tahlo jenom nejak rozhybat? Jo a mam Skoda Octavia II, 2.0 TDI 103 KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 dá se to opravit, vyčistit, každopádně turbo ven a rozdělat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Zdravím Mám O2 při vyšších otáčkách vypne turbo musím zastavit a znovu nastartovat měl jsem to v servise a tam my řekli že to může dělat zanesené turbo nechalo se tedy vyčistit při sundaní turba se došlo nato že sou mírně ohlé lopatky a že jsou na stěně turba malé kuličky jako když od svařování lopatky se tedy vyrovnali a kuličky odstranili i přesto turbo pořád blbne teď se my dokonce rožne i kontrolka motoru a pc hlási špatný stav emisí nevíte někdo co by to mohlo být díky za odpovědi To si děláš srandu, že narovnali lopatky a dali to zpět!!? Co to je za hovada? Tubo se mělo vyhodit, dát nové, nebo repas a otestovat trysky, změřit tlaky. Je potřeba zjistit proč je tam taková teplota!!! Myslím, že máš vyděláno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 83 Vloženo 19. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Tak jsem přivezl v pondělí turbo s repase a ta vrtulka vypadala docela zejímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 83 Vloženo 19. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 tak už to jezdí jedna malá repas turba a co to udělá za zázraky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubča Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Dobrý den, jezdím se Škodou Octavií Combi 2.0. TDI DSG. Již dvakrát se mi stalo, že při rychlosti okolo 130 km/h do kopce (tudíž při vyšších otáčkách) přestalo auto reagovat na sešlápnutí pedálu. Jakoby nefungovalo turbo, auto zpomalilo a dařilo se jet pouze zhruba 80 km/h a auto nechtělo akcelerovat ani automaticky nepodřazovalo (dokonce nereagovalo ani na pokyny v manuálním režimu DSG). Po zhasnutí motoru a opětovném nastartování bylo ale vše vpořádku a auto fungovalo tak jak má. Původně jsem to přikládal problémů s převodovkou DSG, ale nedávno jsem se dočetl, že "načaté" turbo se projevuje pískáním, na čež jsem se poslední jízdy na tento zvuk soustředil a opravdu je (při vypnutém rádiu) celkem výrazně slyšet - při zrychlování v nižších rychlostech. Mohou tedy být výše popsané problémy znakem, že s turbem je něco v nepořádku? Jsem druhým majitelem auta a najeto má pouze 95 000 km. S autem jsem od koupě najel 15 000 km a chovám se k němu dle pravidel. Tedy před ostřejší jízdou auto nechám klidnou jízdou cca 20 minut zahřát a na konci také vklidu pár minut "vyjet". Předchozího majitele taktéž znám a vím, že auto celkem šetřil, proto mi přijde brzo na poruchu turba. Případně kolik oprava stojí? Repase nebo nové turbo. Děkuji za reakce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 http://www.aukro.cz/listing.php/search?string=octavia+II+turbo&from_showcat=1&category=0&from_showcat=1&sg=0&change_view=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Ahoj, už jsem to tu řešil, mám stejný problém. http://forum.skodahome.cz/topic/85891-vypadek-funkcnosti-pedalu-plynu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 s největší pravděpodobností jsou zatuhlý lopatky na regulaci, lze to bez problémů opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz@ Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 taky bych řekl že lopatky, turbo vyndat a vyčistit. a pak to jen nedusit a taky tomu pořádně šlápnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 31. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2012 Dobrý den, po necelých 2 měsících od nákupu ojetého vozu přímo u Škofin mi dnes v autorizované prodejně řekli, že mi odešlo turbo (nad určitýma otáčkama se vypne). Přímo u prodejce jsem si nechal udělat prodloužení záruky na 1 rok za 5.000,- Kč. Řekli mi však, že to nezahrnuje turbo. U této záruky mám navíc spoluúčast 40%. Pan v servise byl hodně příjemný, choval se opravdu profesionálně. Nicméně výměnu turba ocenil na 75 tisíc. Zmínil i možnost, že Škoda Auto je ke svým klientům velmi přátelská a je velká pravděpoodbnost, že mi turbodmychadlo dají nové zadarmo. Nicméně kde je garance, že to opravdu dostanu. Napadlo mě to neřešit přes autorizák, že by to bylo levnější, ale otázkou je o kolik. Na autě jsem najel od koupi cca. 5000km (nyní stav 127.000). Co byste dělali vy? Děkuji Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 31. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2012 (editace) No já bych nejprve zjistil co tomu turbu je. Aby nebyl třeba v hájí jen ventil N75 a pak to padá do nouzáků kvůli špatné regulaci. Editováno: 31. Prosinec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 31. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2012 Souhlasím s Bobem. Hlavně nejezdi do autorizáku. Tady je odkaz na turbo http://www.cc-autodily.cz/turbodmychadlo-octavia-7_7?brand=SKODA&model=OCTAVIA Kterýkoliv mechanik ti to vymění nebo opraví daleko levněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Tak jsem právě zjistil, že ta prodloužená záruka se týká u turbodmychadla. Takže bych platil 40% spoluúčast na opravě (nutno opravit u autorizovaného servisu). Teď je otázkou co je levnější, autorizovaný - 60% z ceny co uhradí pojištění a nebo neautorizovaný. Zároveň je tu furt možnost, že mi dá Škoda turbo nové zadarmo. Samozřejmě ještě nechám zkontrolovat co na tom je špatně, aby tam nebyla jenom nějaká prkotina. Zatím děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Kdyby jsi měl jistotu, že to budeš mít zadarmo úplně tak bych to neřešil ale když tu jistotu nemáš tak bych to řešil cestou neautorizovaného servisu. Pořád na tom budeš cenově líp. Samozřejmě, že tě autorizák bude přemlouvat, že možná budeš mít vše zadarmo, oni jsou nejlepší a jiné věci. Ale už ti neřeknou, že jejich opravy spočívají systémem POKUS - OMYL ale napřed vyměníme to nejdražší co jde. Pak budeme zkoušet něco jiného. Za mě jedině neautorizovaný servis, kde ti napřed auto zkontrolují a začnou diagnostikou a budou hledat správnou příčinu a taky kde máš možnost přinesení vlastního dílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 (editace) 75 000 Kč, kde na ty ceny chodí? Tohle je repas: http://www.cc-autodi...dlo-octavia-7_7 V ETCE cca 35 000 Kč. Editováno: 1. leden 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Předběhl jsem tě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 (editace) Jo, v čem? Editováno: 1. leden 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.