Publikováno Únor 3, 200718 r Zdravím, mám problém. Od včera mi začala ísť oktávka 1.8 T 1999 na 3 valce. Vymenil som sviečky, skúšal cievky, všetko OK. Spočiatku na volnobehu šla občas na 3 a občas na 4 valce, teraz už stále na 3. Mohol by to byť vstrekovač? Nechce sa mi zas vyhadzovať zbytočné peniaze do Škoda servisu. Vďaka za radu
Únor 3, 200718 r Nejsem az tak kovany v tomto,ale muze byt.kus je postupne odpojovat a uvidis,zda se zmeni chod nebo ne.Pak poznas zda to dela ono a ktery.
Únor 3, 200718 r Ak si si isty ze su zapalovacie cievky v poriadku tak to bude pravdepodobne zapalovaci modul.
Únor 3, 200718 r Zahrej auto na normal.teplotu a na volnobeh odpojuj kable od svicek a tak poznas ktera nejde svicky zapalujou v poradi 1 3 4 2 a osobne vsazim na tu inducku ona kdyz nema odpor tak jiskru hodi ok Ps: vyhod svice a rucne (racnou motej ,motorem) a uvidis jak ty svice pali hlavne zapni zapalovani doufam ze ti ma rada pomuze
Únor 3, 200718 r Autor Vdaka za odpovede. Skusal som ktory valec nejde, viem ktory to je, zamenil som aj inducku ale stale nejde rovnaky valec. Taktiez som zamenil sviecky, takze chyba nie je vo svieckach ani inducke. Povedali mi, ze by to mohlo byt vstrekovanie, ale to by asi nesli rovno 2 valce nie?
Únor 3, 200718 r Takze to bude na 99% zapalovaci modul. Mal by byt namontovany na vzduchovom filtri taka cierna krabicka z jednej strany ide svorka so styrmi kablami a z druhej ide svorka s piatimi kablami.Opravit sa neda jedine vymena.
Únor 8, 200718 r Autor Vdaka za rady, podla mechanika by to mal byt naozaj zapalovaci modul. Je ale teraz otázka, kde by sa to dalo čím lacnejšie zohnať? Dal som už do auta kopec peňazí a nechce sa mi už viac. Je možné použiť tento diel už použitý? Alebo kde to kúpim či už nové alebo staršie? Som zo Slovenska. Za prípadné rady a tipy vopred ďakujem.
Březen 22, 200718 r Autor Vďaka za rady, takže naozaj to bola tá skrinka na vzduchovom filtri ako písal p. Petrovič (vďaka) len sa to nevolá zapalovací modul ale riadiaca jednotka zapalovania. Stála nová (neoriginál) na Slovensku c. 4300, inak originál c. 13000.
Duben 26, 200718 r tak změna, vstřikování v pořádku ale nedává jiskru na jednom válci svíčka i cívka ok , je tam nějaký koncový výkonový stupeň /AGU motor/ ještě před řj /chyby 0 / kdybyste někdo věděl jak ho vyzkoušet tak poraďte. dík martin Upraveno Duben 29, 200718 r od martink
Prosinec 3, 200717 r Zdravim všechny, mám problém v tom, že mi občas vynechá válec a jedu na 3. Mam 1.8T 12/98, zjistil jsem jakej válec to je, vyměnil jsem svíčky, zapalovací cívku a zhruba zkontroloval kabel a stejně furt občas vypadne. Když jsem byl na VAGu, tak jsem stejně nic nezjistil, jelikož válec nevypadl, když jsem potřeboval. Nevíte někdo co s tím?
Prosinec 3, 200717 r Asi bych prohodil vstřikovač na tom divném válci s jiným a chvíly bych jezdil. Pokuď by se to objevilo na tom válci kterej byl dřív dobrej, tak špatnej vstřik.
Prosinec 3, 200717 r Zdar, pokud si vyměnil zapalovací modul a i svíčku tak zkus prohodit ten vstřik dle rady předemnou. Svíčka na válci co vynechává je suchá nebo mokrá ? Pokud bude mokrá tak bude vstřik OK - v tom případě zkus dráty k modulu - může bejt nějakej volnej, nebo špinavej kontakt.
Prosinec 3, 200717 r Typnul bych si výkonovej modul zapalování-je přišroubovanej na filtr boxu a často se ser...
Prosinec 4, 200717 r Vstřik bude v poho, protoze když vypadne válec, tak je citit benzín. Projedu ješte jednou ty dráty. Petan: Abych ti řek pravdu, tak vůbec nevim, jakej modul myslíš. Filtr Box je vzduchovej filtr, že jo , jestli jo, tak vim co máš na mysli
Prosinec 4, 200717 r Tak po lopatě ,na vrchním deklu filtru je malá placka a do ní vedou z obou stran kabely-tak to je ono.
Prosinec 4, 200717 r Ja jsem zrovna v Mladý Bolce, ale vim co myslíš . Teď jsem byl u Mr. Cimbu a ten mi řekl to samé co ty. Jen ještě musim zjistit co ta sranda stojí nová. Nevíš to náhodou nebo aspoň číslo z etky? 1.8T 12/98
Prosinec 4, 200717 r Hmmmmm, tak to je teda mazec, to sem teda zvědavej kolik si za to bude účtovat škodárna
Leden 3, 201312 r zdravim, motor mi beziu na tri valce. Nefunguje treti valec od rozvodoch. nieje to vstrek, cievka a ani sviecka. (skusa vymenou medzi sebou, stale nepali treti valec) diagnostika ukazala tieto chyby: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Èíslo dílu øídícího modulu: 06A 906 018 GA Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR AT D01 Kódodvání softwaru: 04030 Kód opravny: WSC 31480 9 Nalezeny chyby: 00515 - Halluv snimac (G40) 35-10 - - - Sporadicky 00528 - Snimac nadmorske vysky (F96) 06-10 - signal prilis vysoky - Sporadicky 00561 - Prizpusobeni smesi 14-00 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01165 - rid.jedn. skrtici klapky (J338) 17-10 - regulacni diference - Sporadicky Kde by mohla byt chyba? Dakujem vopred.
Leden 3, 201312 r Este to nemam zmerane, jeden dobry elektrikar / mechanik mi povedal ze to bude v nejakom kabli problem, urcite. Pytal som sa ho aj o moznosti odpalenia ventilov.Povedal ze nie, to by sa prejavovalo postupne a niekedy by auto aj slo na4 valce. Mne sa to stalo ze som nastartoval a odvtedy nepretrzite idem na 3 valce. Zajtra idem k nemu. uvidime.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.