Pawouk Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) 1.8 TSI 132 kW Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 132/5100–6200 Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1250–5000 Editováno: 7. leden 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 (editace) Tak toto su fakt slusne parametre, hlavne tych 250Nm on 1250 ot Editováno: 8. leden 2013, autor: Sranki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2013 K tomu bych jen podotknul,že u Audi má v jedné z verzí tento motor sice "jen" 125 kW,ale [Nm/min-1] 320/1500-3700... 3 gen. AUDI EA 888 1.8 TFSI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sch1 Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Příčinou je použití 7st. DSG s omezením do 250Nm. Podle mého názoru to tento motor dost sráží a kromě požadavku na maximální zrychlení bude projev velmi podobný 1.4TSI, např. pružné zrychlení apod. Možná to chtělo 1.8TSI spojit s 6st. DSG a nechat jej otevřený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 Větší dražší převodovky = cena někde jinde než je teď a nikdo si to zase nekoupí ... to je hold realita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 (editace) Myslim, ze převodovka 6DSG je stejne draha jak 7DSG, obe jsem mel/mam... S 6DSG by to asi mělo o něco (uz tak pro nektere uzivatele dost vysokou) vyssi spotřebu. Zprevodovani 7DSG se k tomuto motoru dobře hodi, samozrejme hodnotim z pohledu zkusenosti soucasne 1.8TSi a 7DSG. Ten motor není zase tak zasadne jiny (i když dost inovovany), i vykonove to je hodne podobne (pokud to opet umyslne nepodhodnocuji), jak vi každý majitel stavajici 1.8 TSi (tzn. ze vykone se rovněž blizi nebo rovna 180HP). Editováno: 13. leden 2013, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 (editace) No tak s tím že není jiný bych nesouhlasil. Vstřikování MPi a FSi, termomanagment turbo je otočený obráceně svody chlazený litý společně s hlavou, variabilní časování na obou vačkách a zvih na výfukové ... mám pokračovat Editováno: 14. leden 2013, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 (editace) Příčinou nižšího krouťáku u nové oktávky oproti stejné motorizaci u Audi je údajně slabá převodovka...proto motor nastavili na nížší výkon, než je schopen dávat.... Zvedla se maximálka na 235...to už je pěkné. Osobně bych do tohodle motoru šel, se svým stávajícím zatím spokojenost. Ale hlavně: jen 1,8 TSI bude mít zadní víceprvkovou nápravu, jen tahle motorizace, o tom se může TDI jenom zdát.... Editováno: 14. leden 2013, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 A proto jsem rozhodnut ze muj dalsi sluzebak bude 1.8Tsi s DSG. Snad budu spokojen, bude to muj prvni automat, tak snad nebudu flustrovanej ze mi v aute ubude prace s pakou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Toho bych se fakt nebal. 99% lidi, co zacne jezdit s automatem, uz nikdy kvedlat saltrpakou nechce. Vyjimky se samozrejme najdou, ale ty jsou opravdu vzacne a vetsina lidi, co tvrdi, ze automat je nahovno, s nim nikdy nejela. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Jako služebák je to nejlepší volba. Cukat se v kolonách po Prahze nebo v echt německé dálniční Stau s manuálem je fakt zábava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 Jo, 1,8 s DSG by byla taky moje gusto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Minulý týden jsem musel odmítnou nového služebáka s 1,8TSI DSG. Škoda, ale ve firmě to bude, takže se těším na svezení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 A proč si ho odmital ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 (editace) No tak s tím že není jiný bych nesouhlasil. Vstřikování MPi a FSi, termomanagment turbo je otočený obráceně svody chlazený litý společně s hlavou, variabilní časování na obou vačkách a zvih na výfukové ... mám pokračovat Koukal jsem na to, mas pravdu je to hodne novy motor, zda se me hlavne, ze všechny ne zcela povedne věci u soucasne verze jsou prave prekopany, takze to bude parada. Uz tak jsem (az na spotřebu) spokojen s tim soucasnym, s novym autem bych rad sel opet do této kombinace (1.8 TSi + 7DSG). Jen skoda, ze neinovovali prave 7DSG, aby se dal motor vice popustit, ta 6DSG by to sice zvládala, ale zprevodovani 7DSG je pro tento motor jinak idealni. Editováno: 18. leden 2013, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Blíží se chvíle, kdy prodám současný šuplík a OIII s tímhle motorem mě dost překvapuje. Už jsem skoro zapomněl na ty průsery s OII, tak začínám zvažovat i tuhle variantu. Jen bych tedy rád viděl, jestli je skutečně reálná ta spotřeba 5,7 litru. Já bych se spokojil i s o litr vyšší, ale moc tomu nějak nevěřím. Jo a neví někdo náhodou, co za motor (motory) se chystá pro RS ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 2.0TSI 220koní a diesel snad 185koní.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 to jsem si myslel, že to bude míň, než má Golf (230). A nafta nejspíš tedy bi-turbo, ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Ne biturbo ne .... se asi do této třídy auta nevejde s velkou převodovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hollywood.2 Vloženo 30. leden 2013 Sdílet Vloženo 30. leden 2013 Něco o motoru.... 032 Motory EA888 III.rar 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 serte na měření výkonu. Co teda má být za motor nebo motory v RS ? Padlo to už někde jako seriozní informace ? Měl jsem minulý týden půjčenou OIII, ale takovýho žebráka s 1,6 TDI. Takže to ani nejelo a nebylo ani pěkný na to koukat. Prostě žebrák. Tak to mě teda na úvod moc nevzalo. Tak jsem zvědav na tu RS, ale bojím se, že za ty peníze spíš šáhnu zase po CC nebo Superbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/vw-golf-vii-gti-2013-auto-salon-paris-2012-230-ps-performance-paket Im Vergleich mit der sechsten Generation, die vor vier Jahren ebenfalls als Studie in Paris präsentiert wurde, kommt der siebte GTI mit nochmals mehr Leistung: Der weiterentwickelte Turbo-Vierzylinder EA888 schickt künftig mindestens 220 PS und 350 Newtonmeter an die Vorderräder. Todle snad přeloží každý ... nic jiného tam snad nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 německy neumim ale myslel jsem že do GTi pujde 2,0TSi a ne 1,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 Je to jisté,že to bude 1.8 TSI? 2.0 TSI je totiž také EA888... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 A kde jste vyčetli, že bude v GTI 1,8 ??? Všude se píše o 2,0 .... EA888 je označení rodiny motorů. Už současná serie je EA888 ... Mít motor na paletě tak 99,9% lidí nepozná rozdíl mezi 1,8 a 2,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.