Publikováno Leden 7, 201312 r 1.8 TSI 132 kW Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 132/5100–6200 Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1250–5000 Upraveno Leden 7, 201312 r od Pawouk
Leden 8, 201312 r Tak toto su fakt slusne parametre, hlavne tych 250Nm on 1250 ot Upraveno Leden 8, 201312 r od Sranki
Leden 8, 201312 r Autor K tomu bych jen podotknul,že u Audi má v jedné z verzí tento motor sice "jen" 125 kW,ale [Nm/min-1] 320/1500-3700... 3 gen. AUDI EA 888 1.8 TFSI.pdf
Leden 9, 201312 r Příčinou je použití 7st. DSG s omezením do 250Nm. Podle mého názoru to tento motor dost sráží a kromě požadavku na maximální zrychlení bude projev velmi podobný 1.4TSI, např. pružné zrychlení apod. Možná to chtělo 1.8TSI spojit s 6st. DSG a nechat jej otevřený.
Leden 12, 201312 r Větší dražší převodovky = cena někde jinde než je teď a nikdo si to zase nekoupí ... to je hold realita
Leden 13, 201312 r Myslim, ze převodovka 6DSG je stejne draha jak 7DSG, obe jsem mel/mam... S 6DSG by to asi mělo o něco (uz tak pro nektere uzivatele dost vysokou) vyssi spotřebu. Zprevodovani 7DSG se k tomuto motoru dobře hodi, samozrejme hodnotim z pohledu zkusenosti soucasne 1.8TSi a 7DSG. Ten motor není zase tak zasadne jiny (i když dost inovovany), i vykonove to je hodne podobne (pokud to opet umyslne nepodhodnocuji), jak vi každý majitel stavajici 1.8 TSi (tzn. ze vykone se rovněž blizi nebo rovna 180HP). Upraveno Leden 13, 201312 r od omicron
Leden 14, 201312 r No tak s tím že není jiný bych nesouhlasil. Vstřikování MPi a FSi, termomanagment turbo je otočený obráceně svody chlazený litý společně s hlavou, variabilní časování na obou vačkách a zvih na výfukové ... mám pokračovat Upraveno Leden 14, 201312 r od Mates_XIV
Leden 14, 201312 r Příčinou nižšího krouťáku u nové oktávky oproti stejné motorizaci u Audi je údajně slabá převodovka...proto motor nastavili na nížší výkon, než je schopen dávat.... Zvedla se maximálka na 235...to už je pěkné. Osobně bych do tohodle motoru šel, se svým stávajícím zatím spokojenost. Ale hlavně: jen 1,8 TSI bude mít zadní víceprvkovou nápravu, jen tahle motorizace, o tom se může TDI jenom zdát.... Upraveno Leden 14, 201312 r od Clint
Leden 14, 201312 r A proto jsem rozhodnut ze muj dalsi sluzebak bude 1.8Tsi s DSG. Snad budu spokojen, bude to muj prvni automat, tak snad nebudu flustrovanej ze mi v aute ubude prace s pakou.
Leden 15, 201312 r Toho bych se fakt nebal. 99% lidi, co zacne jezdit s automatem, uz nikdy kvedlat saltrpakou nechce. Vyjimky se samozrejme najdou, ale ty jsou opravdu vzacne a vetsina lidi, co tvrdi, ze automat je nahovno, s nim nikdy nejela.
Leden 15, 201312 r Jako služebák je to nejlepší volba. Cukat se v kolonách po Prahze nebo v echt německé dálniční Stau s manuálem je fakt zábava.
Leden 18, 201312 r Minulý týden jsem musel odmítnou nového služebáka s 1,8TSI DSG. Škoda, ale ve firmě to bude, takže se těším na svezení.
Leden 18, 201312 r No tak s tím že není jiný bych nesouhlasil. Vstřikování MPi a FSi, termomanagment turbo je otočený obráceně svody chlazený litý společně s hlavou, variabilní časování na obou vačkách a zvih na výfukové ... mám pokračovat Koukal jsem na to, mas pravdu je to hodne novy motor, zda se me hlavne, ze všechny ne zcela povedne věci u soucasne verze jsou prave prekopany, takze to bude parada. Uz tak jsem (az na spotřebu) spokojen s tim soucasnym, s novym autem bych rad sel opet do této kombinace (1.8 TSi + 7DSG). Jen skoda, ze neinovovali prave 7DSG, aby se dal motor vice popustit, ta 6DSG by to sice zvládala, ale zprevodovani 7DSG je pro tento motor jinak idealni. Upraveno Leden 18, 201312 r od omicron
Leden 20, 201312 r Blíží se chvíle, kdy prodám současný šuplík a OIII s tímhle motorem mě dost překvapuje. Už jsem skoro zapomněl na ty průsery s OII, tak začínám zvažovat i tuhle variantu. Jen bych tedy rád viděl, jestli je skutečně reálná ta spotřeba 5,7 litru. Já bych se spokojil i s o litr vyšší, ale moc tomu nějak nevěřím. Jo a neví někdo náhodou, co za motor (motory) se chystá pro RS ???
Leden 20, 201312 r to jsem si myslel, že to bude míň, než má Golf (230). A nafta nejspíš tedy bi-turbo, ne ?
Únor 15, 201312 r serte na měření výkonu. Co teda má být za motor nebo motory v RS ? Padlo to už někde jako seriozní informace ? Měl jsem minulý týden půjčenou OIII, ale takovýho žebráka s 1,6 TDI. Takže to ani nejelo a nebylo ani pěkný na to koukat. Prostě žebrák. Tak to mě teda na úvod moc nevzalo. Tak jsem zvědav na tu RS, ale bojím se, že za ty peníze spíš šáhnu zase po CC nebo Superbu.
Únor 17, 201312 r http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/vw-golf-vii-gti-2013-auto-salon-paris-2012-230-ps-performance-paket Im Vergleich mit der sechsten Generation, die vor vier Jahren ebenfalls als Studie in Paris präsentiert wurde, kommt der siebte GTI mit nochmals mehr Leistung: Der weiterentwickelte Turbo-Vierzylinder EA888 schickt künftig mindestens 220 PS und 350 Newtonmeter an die Vorderräder. Todle snad přeloží každý ... nic jiného tam snad nebude.
Únor 23, 201312 r A kde jste vyčetli, že bude v GTI 1,8 ??? Všude se píše o 2,0 .... EA888 je označení rodiny motorů. Už současná serie je EA888 ... Mít motor na paletě tak 99,9% lidí nepozná rozdíl mezi 1,8 a 2,0
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.