Leden 22, 201312 r Autor taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin? Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:) Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)
Leden 24, 201312 r Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:) Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:) tak po nastartování studený motor -> hadice na foto malá+ velká . první se ohřívala ta malá a pak ta velká a to byl ještě studeny motor . takže asi termostat E: šel jsem pro mobil tak jsem to potom vyfotil s vyplým motorem - klíček v poloze 1 Upraveno Leden 24, 201312 r od George_rider
Březen 9, 201312 r Čeká mě výměna termostatu, našel jsem dva druhy, vypadá to , že tam jdou oba. Poraďte. Chci ho objednat dopředu, radši bych dal ten celokovový. http://www.skoda-dily.cz/eshop/032121110b-termostat.html http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/032121110f-termostat-de-11422.html
Březen 24, 201312 r Tak jsem objednal samozřejmě ten plastový, ale potří tam celokovový http://www.skoda-dil...t-de-11422.html
Leden 15, 201411 r Zdravíčko, mám podobný problém s chlazením motoru. Fabia 1.4. 16V 2001 74kW. Teď za chladnějšího počasí se mi nechce motor zahřát, vyměnil jsem teplotní čidlo, termostat je také nový, originál (bohužel jsem musel i s celou termostatickou skříní), samozřejmě novou chladící kapalinu. Chování se nezměnilo. Abych dosáhl pracovní teploty kolem 90°C musím jet jako dobytek alespoň 20km. Venku +5. Auto topí slabě. Chladič je studený. Prosím o radu, jaký by mohl být problém.. Díky
Únor 6, 201510 r Dnes jsem měřením přes pc zjistil, že motor dosáhne celkem rychle teplotu 79 C a dále už nestoupá.Jel jsem do hor, tedy do kopce a celkem točil, alepřes 79 to jít nechtělo. Zarazilo mě, že jeho pracovní teplota je celkem nízká, čekal bych tak 90 C. Jediný zvýšení se mi povedlo být déle v režimu volného chodu. Budík v autě ukazuje 90 asi již od 70 C. Je tato teplota motoru běžná? Díky za případné info.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.