Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kleofile, jak staré je to auto a s jakým nájezdem?

rok výroby 9/2010 - momentálne 52 500 km - Viď príspevok č. 714

Ten prvý štart bol hlučnejší, ale určite tam boli aj vyššie otáčky na začiatku, tj. cca. 1200 rpm. Ďalej si treba uvedomiť, že to štartuješ v garáži, kde to počuť oveľa viac. Ja osobne by som toto so servisom vôbec neriešil a normálne s tým jazdil. Samozrejme ak chceš, môžeš im do servisu nahrávku doniesť, ale podľa mňa povedia ti to isté, čo ja, je to v pohode, jazdi s tým a nerieš to kým to hrkotanie nebude výrazne dlhšie.

  • 2 týdny později...

Díky za pár postrehov, takže myslíte, že sa plaším zbytočne a je to pohode - pokiaľ to nevrčí ako "mláťačka" aspoň 30 sekúnd ? Lebo mám to chuť ešte reklamovať (mam záruku do 9/2014) a žiadať aby to pri štartovaní nechrastilo - ale podľa všetkého tu písaného zrejme nepochodím.

Klidně to reklamuj, to tě nic nebude stát. Buď tě vyženou, nebo třeba dostaneš nové rozvody. Otázka je, kdy začnou rachotit i ty...

No mi pomohla až emailová intervence v Mladé Boleslavi. Pak to šlo ráz na ráz. Při vyzvedávání auta mi bylo řečeno: No...nebylo to úplně ono,ale radši jsme to vyměnili....

Jistě. Radši to vyměnili, než aby jim fabrika nevypověděla smlouvu o fabrickým zastupování. To byla ta druhá možnost, o který radši drželi kušnu...

Jestli můžu vložit emailovou komunikaci? Nevím jestli jsem to dával tady,nebo k sobě do vlákna.

 

Dotaz.

 

Dobrý den.

Jsem majitelem již druhého vozu Vaší značky.První byla Fabie II 1.2HTP kterou jsem vyměnil protiúčtem za Fabii II FL 1.2TSI Monte Carlo momentálně najeto 24 000km. Auto bylo zakoupepo jako předváděcí vůz z ACA Třebovice Prodloužená záruka na 4 roky.

 

Můj problém je ten že mi autorizovaný servis ŠA ACA Třebovice odmítá vyměnit rozvodou sadu v rámci záruky ,přestože rozvody které mám v autě jsou špatné již z výroby? Montovaly se tam až do 18.6.2011 a mé auto je uvedeno doprovozu 8.3.2011??? Na mou žádost o kontrolu mi bylo odpovězeno ZÁVADA SE NEPROJEVILA...Přesto že každé ráno když auto nastartuji řetěz rachtá než se natlakuje...? Podotýkám že auto měl servis k dispozici celý týden,kvůli opravě po nehodě(pouze plechařina) taktéž jsem požadoval aby mi byl proveden nějaký záznam o tom že jsem tuto závadu hlásil načež mi technik odpověděl JOOOO PANE TO SE NEDĚLÁ...proč se to nedělá??? Aby v případě že se něco stane byl servis krytý a aby to zákazník zaplatil ze svého,přesto že se jedná o závadu o které se ví?????????

 

Tímto Vás prosím o informaci nebo radu jak mám postupovat? Jinak jsem s vozidlem maximálně spokojen a nemám důvod značce Škoda nedůvěřovat.V případě že budete potřebovat doplnit informace Vám je rád doplním a upřesním.

Děkuji za odpověď.

 

Váš zákazník

 

Odpověď.

 

Vážený pane xxx,

reagujeme na Váš email ze dne 22. 9. 2013, zaslaný na naší adresu Škoda InfoLine, ve kterém zmiňujete hluky po startu motoru
Škody Fabia II 1.2 TSI.

Je nám velice líto, že ve Vašem případě došlo k Vámi uváděným potížím. Chtěli bychom Vás ujistit, že nám záleží na spokojenosti
zákazníků s užíváním vozů naší produkce, a proto jakékoliv vzniklé provozní potíže s výrobky naší produkce odborně řešíme v síti
autorizovaných servisů Škoda, kterým je výrobní závod vždy připraven poskytnout technickou pomoc, pokud je o ni daným servisem
požádán. V tomto smyslu jsme připraveni odborně participovat na řešení jakéhokoliv technického problému, pokud by jeho
odstranění nebylo z jakýchkoliv důvodů v možnostech daného smluvního servisu. Autorizované servisy jsou však samostatně
hospodařícími právními subjekty s vlastní právní subjektivitou, a nikoli našimi podřízenými subjekty. Posuzování a vyřizování
reklamací je proto v souladu s platnými právními předpisy plně v kompetenci těchto autorizovaných partnerů a do tohoto procesu
nemůžeme zasahovat, pouze můžeme v odůvodněných případech urychlit vyřešení případu tím, že poskytneme pro vyřešení sporu
odbornou pomoc nebo technické poradenství.


Komunikovali jsme tento podnět s vedoucím servisu Autocentrála Ostrava-Třebovice, panem xxx, který Vás ve vhodný
čas kontaktuje s nabídkou řešení záležitosti. Věříme, že se nám podaří obnovit Vaší spokojenost s vozem Škoda.

Samozřejmě. Oni nic, oni fidlišmidli muzikanti, servis je samostatnej právní subjekt... Přece je neshodí, i když jim a tomu "panu vedoucímu xxx" naprosto regulérně pohrozili, že jestli se stížnost nebude řešit "na záruku", seberou jim smluvní zastupování značky...

 

Je to asi takhle: Jak servis, tak fabrika se spoléhají na jedno - že českej člověk je sice furt nespokojenej a neustále držkuje, ale svoje skutečný práva zná málokdy dostatečně dobře a už vůbec je neumí využívat - často na to ani nemá nervy, hlavně když se na odpovědnejch místech setkává s přezíravostí až odmítáním. Takže tě odbydou a spoléhají se na to, že "za tím dál nepudeš". V momentě, kdy jim dokážeš opak třeba i jen tím mailem do fabriky, kterej už dneska je i soudně uznatelným způsobem komunikace, tak se "ledy pohnou" a do tý doby pohodlně odpočívající referent v Bolce nadzdvihne svou tučnou prdel z polstrovaný židle, natáhne svou pěstěnou ručku po telefonu a vytočí číslo vedoucího dotyčnýho značkovýho service - načež oznámí "hele, byl u vás s tímhle a tamtím člověk XYZ, vono mu to rachtá, vy jste ho poslali do háje, ale von na tom trvá, tak mu to vyměňte, ať s tím neleze dál třeba do novin nebo do televize..." - no a service jde a kýženej rachtající řeťázek konečně vymění.

 

Fabrika má v podstatě pravdu - prodejce je na fabrice právně nezávislej a předmět kupního vztahu sis koupil od prodejce, ne od fabriky, takže povinnost reklamačního řízení spočívá NA PRODEJCI - a taky povinnost ji posoudit z pohledu oprávněnosti, jenže přes smlouvu o zastoupení se na odpovědnosti právě formou konzultační a technický podpory podílí i fabrika. A do tohohle temnýho kouta zákoš bohužel nemá šanci nakouknout - co všecko se tam domlouvá, kdo s kým, kolik za co a komu - to my nemáme šanci se dovědět.

Když jsem jel do jiného servisu a řekl jsem jim že mám informace z internetu,tak mi jejich příjmací technik řekl:  Jooooo pane informace z netu ty já neberu vůbec vážně... Jasně jsou infa z netu kterým se nedá věřit,ale konkrétně Rachtající řetěz je tak profláknutý že až prdel štípe. 

Do HTP jsem dával febi a na kolech byl jen přelepený nápis vw ag,takže stejně originál.Vzhledem k tomu kolik existuje verzí na TSI tak bych tam raději dal originál,rozdíl v ceně asi nebude velký.

A koľko existuje tých verzií rozvodov pre TSI? Ja som si donedávna myslel, že sa dajú zohnať len originál.  A nejde mi len o cenu, ale aj o funkčnosť. Či náhodou nerobí niekto lepší napinák...

Aktuálně by měly bejt v prodeji jen 2 rozměrově různý verze řeťázku - jedna užší pro motory vyrobený do 18. června 2011 a druhá širší pro motory smontovaný po tomhle datu - ta kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě. Ale kolik je výrobců od který sady a kdo nabízí lepší napínák, to asi nevědí ani servisáci.

Mohol by si sem dať konečne aj nejaký dôkaz o tom, že "kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě"??? Napríklad fotku novej hlavy s priloženým posuvným meradlom?  Podľa mňa je  dôvod iného čísla hlavy úplne inde ako je nová reťaz, úprav sa v tom roku robilo podstatne viac.......

Upraveno od lubikSK

Bolo by faj keby mal niekto možnosť porovnať tie reťaze. Zmerať sirku so sublerou a počet článkov.

To by bolo naozaj fajn, to, že nový typ TSI má o čosi širšu reťaz tu zaznieva stále do okola, ale reťaze ešte nikto nemeral, v Ekkarovom kontexte mi šlo hlavne o  "kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě", teda o priestor v hlave okolo reťaze, ktorý je na pohľad rovnaký.

Mohol by si sem dať konečne aj nejaký dôkaz o tom, že "kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě"??? Napríklad fotku novej hlavy s priloženým posuvným meradlom?  Podľa mňa je  dôvod iného čísla hlavy úplne inde ako je nová reťaz, úprav sa v tom roku robilo podstatne viac.......

 

Mně by víc zajímalo, proč by případné malé průvlaky nešli zvětšit.

Jen tak zběžně jsem se díval na škodadíly.cz a mají tam v nabídce jen jeden druh rozvodů,tak kdoví jak to je.

Sú tam dve

03F109158B

03F109158G

Mně by víc zajímalo, proč by případné malé průvlaky nešli zvětšit.

Kdyby to bylo tak jednoduché tak by to asi udělali. Každopádně je brutální selhání vývoje a testování, že ta "úzká" varianta prošla do výroby a doslova nasrala tolik lidí, včetně mne....

A nejde tam také o jiné ozubené kolo na klice, které nejde samostatně vyměnit?

Práve že ide, lebo to ozubené koleso nejde dole, jetam za tepla lisované, teda jedine nadrezať alebo navŕtať a prasknúť, čo ale nejde len tak urobiť na motore...... + je tam ešte pohon olejového čerpadla + presne usadiť nové.

Což o to, rozebrat jde kde co, ale kde pak vzít nové kolo, když se nedodává jako náhradní díl. V Etce dokonce není ani klikový hřídel - lze ho mít jen jako součást shortmotoru.

To je tiež iba domnienka že je tam iné kolo, zatiaľ ho nikto nevidel. Načo by tam dávali iné kolo?

Upraveno od akubus

To kolo na klice je právě taky širší. Kdyby bylo jen naklínovaný na kliku nebo nalisovaný na kužel a navrch dotažený maticí s nějakým zajištěním, tak by ta výměna nebyla složitá, stačil by stahovák a případně nový zajištění plus momenťák, jenže pokud to je na čep kliky nasazovaný za tepla, takže dolní kolo drží vlastně samosvorně, je to opravdu leda tak na nafiknutí flexou a rozlomení - pokud by bylo kde vzít new kolo...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.