Wittmann Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 taková otázka "řetězo-TSI" laika - to se ve škodovce sere každé 1,2 TSI, většina či jen 5 procent? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 (editace) Serou se všecky, některý dřív, jiný pozdějc - ale jen malá část majitelů má odvahu to jít řešit s potřebně razantním přístupem a prostě si opravu vydupat a ještě menší část z nich o tom napíše sem... Editováno: 15. Září 2014, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 lež Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 ještě jsem neviděl vysranýho rapida na rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Já už bohužel jo - cca před měsícem, když mi mechoš měnil olej v převodovce stál jeden rapák TSI u něj na dvoře a on sám mi řekl, že to tam přitáhli na laně večer, že to nestartuje - on jen napíchnul diagnostiku a odkázal je na záruční servis, protože to bylo skočený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 jak to tady pozoruju, tak mi to přijde úplně neskutečný, kam se hrabe povyk, který se před lety srhnul kolem 2.0 TDI. Ale samozřejmě netuším kolika lidí se to týká. A pak by bylo docela zajímavý zjisti proč se to někomu vysere a jinému ne. Výrobní vada, tedy základ bude pro všechný stejný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Já už bohužel jo - cca před měsícem, když mi mechoš měnil olej v převodovce stál jeden rapák TSI u něj na dvoře a on sám mi řekl, že to tam přitáhli na laně večer, že to nestartuje - on jen napíchnul diagnostiku a odkázal je na záruční servis, protože to bylo skočený. a ? s klasický řetězem nebo řemenem neskočí ? když to rozebral jaká byla přesně příčina ? Mohl být ten řetěz prostě vadný nebo něco jinýho..., pokud si někdo myslí, že všechny řetězy a veškeré díly jsou 100% funkční a kvalitní, tak je na omylu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Rypi - on to nerozebíral, protože sice je pověřenej koncernovej mechoš, ale nemá značkový zastoupení - ten rap byl v záruce a záruční škodováckej servis je ve dvou sousedních městech - tak ho tam odkázal. Jen si to jeho majitel ještě nestačili dohodnout a odvézt, když jsem kolem prošel já - takže ani nevím výsledek. Ale podle diagnostiky to vyhazovalo chybu spočívající v nesynchronizaci úhlů kliky a vačky - co jinýho by to způsobilo? Ale je pravda, že nevím ani o jedný oktávce III TSI se skočeným rozvodem, jenže tam se údajně zase houfně objevil jinej problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 nj, ale to nutně neznamená, že to skočilo díky tomu, že už byl řetěz vytahanej a všechno okolo bylo od toho dojebaný apod. a pak přeskočil ( což je hlavní problém TSI ) U toho Rapida to nejspíš byla nějaká výrobní vada nějakého dílu který se prostě vysral. To se stává, bohužel a je jedno co to je za motor a od jakého výrobce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Vzhledem k tomu, že motory 1.2 TSI dlouhodobě sleduji, tak u Rapidů je v tomto směru zatím celkem klid (vyskytují se zde asi dva majitelé, co tvrdí, že jim to krátce zarachtá po startu, toť vše). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Ja síce nemám veľa najazdené ale tiež nemám problémy. e1 má už dosť najazdené a tiež nemá problémy. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 6650km aktuálne pri 300km bolo vonku cca 11C tak sa mi zdalo že to trocha zarachtalo ale mohlo to byť niečo úplne iné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Ja mam prave 28200 a zarachotilo to cca 3 x na 1-2 sek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 dnes keď som bol objednať prahové lišty tak predomnou stál servisák a kecal z predavačom : Rapid 2013 1.2TSI 13 000 km vraj rachotí ako Zetor , kupoval tú dielenskú sadu na rozvody že reťaz vyťahaná ako guma na trenkách :D takže problém tu je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 servisák z garáže čo zabúda gumičky pod filtrom a používa vysoko kvalitné comline filtre ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) čo? prosím jednoduchšie bol som v autorizáku EDIT: no nie kupoval ale bral si to odtial a isiel do dielne mal traky ŠKODA Editováno: 16. Září 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 To bol asi motor zapotrošený z roku 2010 ktorý mal skončiť vo fabii no nakoniec ho šupli v roku 2013 do rapida. :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) ktorý mal skočiť vo fabii toto ma dostalo :smich: a Ty máš problémy z TSI? ja zatiaľ nie... Aha neviem citat SKONCIT Editováno: 16. Září 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 osobne si myslím že ak už niekto po 13000km doj*bal novú reťaz v rapide tak to je prasa s rukami a nie človek ktorému patrí auto ... veľmi málo detailov k tomu vieme ako to bolo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 a proč se to v Rapidech sere míň, ten motor je jiný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Dnes už u bývalého auta jsem měl motor po výměně za 2013ku a za cca 30 000 km vše v naprostém pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Suri a myslíš že ja viem??? Pravdepodobne vytacanie za studena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 servisák z garáže čo zabúda gumičky pod filtrom a používa vysoko kvalitné comline filtre ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Článok z AutoTIPu 0280_001.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 (editace) Píší krapet nepravdu. Je i TPI na postup s výměnou pouze pastorku bez kuchání motoru, resp. celé výměny. Už jsem to video tady dával, ale pro zopakování. http://www.youtube.com/watch?v=uht2ROfERuw&app=desktop I Honda, JAPONEC se nezdá... http://www.youtube.com/watch?v=fQSn4FuUVXE Editováno: 19. Září 2014, autor: KubinoPv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.