Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

2010 modelovy rok 2011 3x menene rozvody najazdene cca 48.000 km. Ja proti fabke nemam nic s vybavou som spokojny aj s jazdnymi vlastnostami o kufru ani nehovorim ale mrzi ma ze clovek vysoli kopec penazi namiesto jazdenky ze bude mat auto bez problemov a tu jeden pruser za druhym. Samozrejme kazdemu zelam nech mu to jeho vydrzi co najdlhsie bez poruch ale som uz pesimista na TSI a kludne by som ho mohol oznacovat TSIP - To Sa Istotne Poserie :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvykrat cca 8000 nasledne pri garancke 15.000 a dalej cca 30.000 aktualne ako som uz pisal cca 48.000 a auto je uz druhy tyzden v servise. Ano mam stastie v nestasti kedze som si predlzil zaruku na 4 roky 120.000 km ale prestava ma to bavit. Tomu autu nemam co vytknut az na ten nepodareny motor. Je to moje 3 auto a prva fungovka. O auto som sa staral maximalne ako to slo studoval som manualy ako ho spravne zabehnut ako sa on starat ale zaroven si na nom vsimam kazdy pazvuk. Z pociatku mi nieco klepalo na lavej zadnej strane neskor som priaiel na to ze to je sedacka a kopec inych veci som si dokazal vyriesit sam niesom teda trulo co si nevie vymenit ziarovku. Ale toto ma fakt stve a to neskutocne.

PS: Na nahradnom Rapide nieco bucha pri prudkom brzdeni pri pravom kolese a to ma cca 2000 km preto sa bojim ist do noveho auta. Mne by stacilo keby skutocne vyriesili moj problem a ja som nemusel riesit nic ine ako tankovanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tu máme ďalší "prípad" ktorý nie je prípad. Zase sa jedná o starší model kde haprovala reťaz takmer pri každom aute, ale prosím vás, to že sa niečo na prvých kusoch posralo, neznamená že sa to bude srať aj na o tri roky mladšom aute. Zatiaľ toto potvrdzujú skúsenosti majiteľov Rapida, kde sa doteraz problém s reťazou u nikoho z nich neobjavil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám také r.v. 2010 (MR2011), najeto cca 70 000, řetěz měněn 1x při servisní akci spolu s podložkou pod turbo někdy v prvních 30 000 tis km, teď si přesně nepamatuji.. Zatím klid... cca 1-2x do měsíce si při startu zachrastí, jinak žádný problém nezaznamenávám, s motorem jsem spokojen.

 

hurfo: co máš přesně za týden výroby v roce 2010?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JayKay: to kovove oko som oblepil izolackou a zatial to drzi.

 

e1: ja to nevnimam tak pokojne ako ty ale budis asi len mutim vodu a vlastne sa nic nedeje. Ked tu bude niekto kto bude mat na Rapide nabehane cez 30.000 km bez problemu uverim zatial nie.

 

vormen: vies napisat aj v com konkretne sa to lisi? Pripadne ma kludne odkaz na nejaky clanok kde sa to rozobera. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po konštrukčnej stránke by mali byť rovnaké. Novšie ročníky majú inovovanú reťaz, vodiace lišty a napínak. Zatiaľ som nenašiel servis ktorý by bol ochotný mi vymeniť všetky staršie diely za novšie na moje náklady. Aj keď pripúšťajú že sa to dá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konkrétní počet změn nevím. ale jednak jsou tam jiný turba, jiný nápínáky, jiný řetězy a hlavně jiný ozubený kola, který na starší motory nejdou nainstalovat. pak je tam moře drobností jako kryt kabelů, husí krky na kabelech ke svíčkám.změny v dodavatelích tj. v kvalitě použitých dílů. díly mají samozřejmě stejný čísla v etce, ale stejný rozhodně nejsou. těch dnešních TSi s řetězem bych se nebál, ale první kousky měly prostě chyby, tak jak všechno co je poprvé  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pred časom som sa dotazoval v škodovke na náhradne diely kt. spomína p. Hrdlička v rozhovore pre Svet motorov a tu je odpoveď 

 

 

miesto určené pre starostlivosť o vozidlá Škoda a taktiež aj vybavovanie zákazníckych podnetov v zmysle zodpovednosti za vady tovaru je autorizovaný servis Škoda, ktorý má plne právo na základe posúdenia predmetu zákazníckeho podnetu rozhodnúť o spôsobe vybavenia. Povinnosťou autorizovaného servisu Škoda je aj formálne vybavenie zákazníckeho podnetu. Naša spoločnosť nevykonáva žiadnu servisnú činnosť a nevybavuje podnety zákazníkov v zmysle zodpovednosti za vady tovaru ani po formálnej stránke.

Naša spoločnosť slúži ako technicko-poradenské centrum pre sieť autorizovaných servisov Škoda.

Bez možnosti priameho posúdenia technického stavu Vášho vozidla Vám čísla náhradných dielov nemôžeme poskytnúť, doriešenie Vašej žiadosti je preto plne v kompetencii ktoréhokoľvek autorizovaného servisu Škoda, ktorý môže v prípade potreby kontaktovať naše technické oddelenie.

 

Tak som písal do môjho servisu a odpoveď je tu:

 

 

Dobrý deň,posielam Vám ceny dielov a čisla,ktoré su v identickom motore ako máte vo Vašom vozidle.Ide o diely použité v Rapide.
cena dielov:
1. napinak retaze,reťaz,kolo rozvodové- 128€/dph+pri výmene nutné vymeniť aj olej +filter -110€/dph
2. cena práce 200€
celkom 428€/dph
Diely podla kódu motora na Vašom vozidle a identickom motore na Rapide:03F109507D-napinák,03F109158G- reťaz,03F109571F-kolo rozvodové

 

ale zatiaľ som v servise nebol aby som si to nechal vymeniť

mam jednu výmenu v 22000 km a teraz mam 48000 km a niekedy to zachrasti a inokedy je ticho asi ešte počkám a uvidím ako sa to bude správať...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Setkal se nekdo s tim ze mu pri vymene rozvodu nechali puvodni nalitek s koncovkou B?? Dneska me rekli v servisu ze pokud chci nalitek proti preskoceni tak si ho musim zaplatit, ze ho opravarenska sada neobsahuje.

Rozvody mam nove a najeto na nich cca 10Tkm a o prvnim 1Tkm zacaly hlucen starty znovu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten plastový vrch se nemění. Jen ta sada. Jinak opravdu za své, není to příčina hlučných startů. A to vám fakt mlátí 1000 od výměny?

To by sis musel nechat udělat komplet vše, tzn. nová klika, hlava a celé rozvody. Což už je lepší, ale nechutně drahé celý "shortmotor"....

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

Mám TSI 63KW combi elegance. Na tomhle autě mi už asi 4x měnili rozvody (co vím). Auto jsem koupil nové v 8.2010. Po půl roce jsem slyšel silný rachot při startu a šel se hned zeptat do servisu - prý nic neslyšeli a poslali mě někam. Pak jsem vyměnil servis a rozvody se měnily okamžitě. Bohužel se to ,jak jsem psal výše, opakovalo. Naštěstí servis kam chodím je víc než vstřícný. 

Auto je rok a čtvrt po záruce a  opravy mě zatím  nestaly ani korunu. Za to škodovku chválím, za motor ne! Každopádně mám najeto jen 31000 a auto stojí v garáži. Naštěstí mám k dispozici ještě jedno...

 

No, co na to říct? Auto strávilo v servise opravdu spoustu času - děs!

 

Co mě asi teď nejvíc trápí (možná to tady nepatří a za to se omlouvám) je škubání motoru. Někdy když je motor studený, jindy když chci rychle zrychlit a šlápnu pořádně na podlahu. Prý blbý soft!!! Jako co to je??? Už to mám přehrané asi třikrát!!! To zase bude jako nějaký nový? Dneska jsem si první kilometr připadal jak ve studené stopětce bez sytiče....

 

Fakt mě to už přestává bavit a opravdu už nevím co dělat.....

 

Po tomhle jsem očekával, že se škodovka aspoň telefonicky ozve....no ozve, ale jen kvůli tomu, zda jsem spokojený se servisem, Škoda mluvit.

 

Děkuji. Tomáš Jaroš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš jeden z prvých ročníkov, nezávidím ti. Na tvojom mieste by som si tieto problémové ranné štarty a jazdy vždy nahral na video, a následne to riešil so servisom, resp. priamo so Škoda Auto. Často je totiž ten problém, že chybu nedokážu zopakovať. Jednoducho prídeš autom do servisu a keď ho štartuješ s ešte vlažným motorom, tak motor funguje dobre. Potom niekde povedia, aby si tam auto nechal cez noc, ale tam je zase problém v tom, že im musíš dôverovať, že to ráno naštartujú a vyskúšajú, a vieme ako to chodí. Takže nahrávaj to na video, dávaj to na YouTube a potom tie videá posielaj do ŠA. :-)

 

Ešte k tomu škubaniu. Akú máš teraz verziu SW? Veľa ľudí malo podobný problém, ale po nahratí novšieho SW im problém so škubaním prestal. Problém môže byť tiež nekvalitným palivom, prípadne upchatým palivovým filtrom (bol už menený?). Skús na inej ČS natankovať plnú nádrž nejakého prémiového viacoktánového benzínu aby si vylúčil problém s palivom. Potom ma ešte napadá, že ti počas dlhšieho státia niekde z palivových hadičiek pomaly uniká benzín a do hadičiek sa dostáva vzduch. Potom by to škubanie po štarte tiež dávalo zmysel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakce.

 

Já opravdu nevím a hlavně už nepočítám kolikrát a proč jsem byl s tím v servisu. Hlavně nevím jak tu verzi SW zjistit - opět a zase do servisu se mi nechce. Naposledy jsem byl v září na řetěz a dva dny zpět únik oleje (nic jsem neplatil)

 

No videa nějaká natočit můžu,ale proč? Servis je vstřícný a o problému ví. Údajně má opět vyjít nějaká nová verze SW - na 1.4 TSI dostali právě v těchto dnech.

 

Řešit něco se Škoda Auto? Nevím jestli by to k něčemu bylo, auto už je po záruce a motor z cela jistě nový nedostanu....

 

PS: U jedné z té mnoha výměn řetízku jsem byl. On je to opravdu řetízek a i bez VŠ ze strojařiny dokážu pochopit, že ta věcička je opravdu poddimenzovaná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...